Ihmetyttää

Anonyymi

Ei voi kuin ihmetellä, miten Sam Leijonanmieli on edelleen täällä Vimpelissä. Yli kaksi vuotta jo kulunut ja vieläkin täällä. Nuori mies, maailman kiertäjä, Vimpelin kaltaisessa tuppukulässä, jossa ei mitään, työkaveritkin kunnantalolla ihan eri sukupolvea pääsääntöisesti. Mikä miestä täällä pidättelee.

22

1842

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Joo kumma jos täällä muka viihtyy.

      • Anonyymi

        Täältä on lähdettävä mikä hitto näitä vimpeliläisiä vaivaa, johtuuko se pimeästäaineesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältä on lähdettävä mikä hitto näitä vimpeliläisiä vaivaa, johtuuko se pimeästäaineesta

        Meillä on tutkinta menillään pimeästäaineesta tuloksia saamme ensikuussa. Ilmoitamme siitä kaikille

        NM:DICK STEEL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on tutkinta menillään pimeästäaineesta tuloksia saamme ensikuussa. Ilmoitamme siitä kaikille

        NM:DICK STEEL

        Tuota on hoettu kuukausikaupalla mutta milloin ilmoitetaan kuntaliitoksesta.

        Kaikki muka kannattaa ja liitos ei etene. Mitä ihmeen töhöjä siellä Pro Alajärvi-liikkeen listoilla on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältä on lähdettävä mikä hitto näitä vimpeliläisiä vaivaa, johtuuko se pimeästäaineesta

        Ei tiedä, sairas ja ahdistava paikka on.


      • Anonyymi

        Kyllä TMP olisikin jo kanssaihmisten säälistä tarvinnut vuositolkulla tahdonvastaista hoitoa.


    • Anonyymi

      Ei voi kuin ihmetellä, miten Sam Leijonanmieli on edelleen täällä Vimpelissä. Yli kaksi vuotta jo kulunut ja vieläkin täällä. Nuori mies, maailman kiertäjä, Vimpelin kaltaisessa tuppukulässä, jossa ei mitään, työkaveritkin kunnantalolla ihan eri sukupolvea pääsääntöisesti. Mikä miestä täällä pidättelee. Kohta se saanut varmaan tarpeeksi Vimpelistä

      • Anonyymi

        Minä luin Ilkasta hetki sitten että Alajärven kaupungin johto on EP. n vanhin ja miesvaltaisin, jollei jopa koko maan vanhin.


      • Anonyymi

        Ei voi muuta kuin ihmetellä miten eräs merkonomi jaksaa kehua olevansa TPM, elää takuueläkkeellä, ja nyt viimeinen villitys on nyt nuo tappi- ja nappihommat ja onpa eräs herätysliikekin saanut kummallisen leiman. Hoitoa tarvitseva säälittävä tapaus.


    • Anonyymi

      Missä viipyy kuntaliitos?

      • Anonyymi

        Mihin kuntaliitos kaatui?


    • Anonyymi

      Satuolennon nimi voipi vaikeuttaa työllistymistä. Mutta ainahan nimen voi taas vaihtaa.

    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3079
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2771
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2568
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2558
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1703
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1657
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1496
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1362
    Aihe