Oon tossa miettiny, että mistähän saisi Sokeri-Sakari leffan, se tuli aikoinaan tosi kauan aikaa sitten telkkarista, mutta siitä ei ole kuulunur sen jälkeen mitään, oon yrittänyt löytää netistä ja antikvariaateista, muta onhan hankalaa löytää.
Mistä saisi Sokeri-Sakari leffan
5
1501
Vastaukset
- Sokeri-Sakari
... niitä Motelli Skronklen juttuja?
- J-POP
En oikee oo varma, se oli joku tv-leffa, jossa sokeri-sakaria näytteli Markku Peltola. Tuli töllöstä joskus 1990 luvun alussa.
- Aatos
..nauhalta tuo, VHS.nä.
- ornopodi
Fantasiafilmiin yhteys ja pakottakaa ne tekään myyntivideo ennen kuin me tehdään vallankuymous ja tapetaan kaikki! Sokeri Sakari ei tykkää jos ei ole myyntivideota!
- koponenII
ornopodi kirjoitti:
Fantasiafilmiin yhteys ja pakottakaa ne tekään myyntivideo ennen kuin me tehdään vallankuymous ja tapetaan kaikki! Sokeri Sakari ei tykkää jos ei ole myyntivideota!
En tajua miten son voinut kadota nain hyvin.Ei kvg (Kato Vittu Googlesta) ei mikaan auta.Paras naru on Markku Peltola joka siina esiinty ni kai silta vois vaihtaa sen leekoihin tai muovailuvahaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315836- 393842
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833333- 122778
- 292242
- 122197
- 1621906
- 181535
- 1051372
- 251263