Nollatutkimusta ja huijausta

Anonyymi

Jos on hankkinut maisterintittelin ja käyttää sitä, niin vähimmäisedellytys on, että henkilö tuntee tieteellisen tutkimuksen periaatteet. Näin ei ole asian laita herra ja rouva Katteluksella ja Kilpeläisellä. Jo maallikko tietää sen, että tutkimuksesta on kerrottava menettelytavat, jotta sen pystyy samoilla menetelmillä toistamaan. Herrasväki on syyllistynyt 0-tutkimukseen ja mikä vielä pahempaa huijaukseen tuloksilla. Minkä tahansa yliopiston tai tutkimusinstituutin olisi hyvä puuttua tällaiseen eettiseen sormeiluun.

15

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tieteellisen tutkimuksen periaatteet opetetaan vasta jatko-opiskelijoille. Ei maisterit mitään tiedettä tee.

• Anonyymi

No, opetetaanko huijaamista poliisikoulussa? Vai kuuluuko perussettiin? Samoin kuin tekopyhyys ?

• Anonyymi

Maisterin opintoihin kuuluu tieteellisen tutkimuksen periaatteet, vaikkei itse tutkimusta ole gradua enempää ole tutkimusta ole harjoittanut.

• Anonyymi

Sen osoitti jo Laura Huhtasaari gradullaan, ettei ylempi korkeakoulututkinto tuo pääsyä tutkimuksen tekijäksi. Huhtasaarikin tyytyi gradussaan kopiointiin. ,sama linja jatkui kun Huhtasaari esitti Nobel-toimikunnalla rauhan Nobelia Donald Trumpille!

• Anonyymi

Jonkinlaisen tieteellisen tai edes esitieteellisen työn maisteri tekee eli pro gradun ja siinä on ainakin hallittava tieteellisen tutkimuksen alkeet, teoria, metodi ja lähteet. Se on myös itsestään selvää, että tutkimus on avointa, julkista.

• Anonyymi

Ei gradu ole juuri koskaan tiedettä. Lähinnä kopsaamista ja toisten kirjoittamien tekstien lukemisen ymmärtämistä. Kaikki onnistuu copy-pastella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei gradu ole juuri koskaan tiedettä. Lähinnä kopsaamista ja toisten kirjoittamien tekstien lukemisen ymmärtämistä. Kaikki onnistuu copy-pastella.

Nyt kyllä puhette( 1 tai 2v) kanditutkinnosta.
        Maisteritutkinto(granu-> siis lopputyö on kaikista 5:stä vuodesta lopputyö, eikä todellakaan mitään kopsaamista, toisten tekstien ymmärtämistä, mutta Tohtori koulutukseen mennään yleensä ulkomaille ja se kestää 3v.
        Tähän mennessä sitten oletkin opiskellut kaikkiaan 8 vuotta.
        Sinä joka tuollaista suustas päästelit, olet joko tietämätön tai muuten retu.
        (Toki on näitä jotka yrittävät harjoittaa ns, kopsaamista, mutta nykyaikana se ei kannata, siinä loppuu opiskelu lyhyeen)

Tohtori koulutukseen etsit itse rahoittajat ja ulkomailta saat parhaan koulutuksen jolla pääsee parhaimpiin työpaikkoihin.

Mutta, jotka opiskelevat humanistisia-aineita-> se on kun kävisi ammattikoulua.-> minä ajattelen, minä olen ; )

• Anonyymi

Mitä mahtaa sanoa kyseisestä tutkimuksesta tutkijankoulutuksen hankkinut fil. tri Halla-Ahon Jussi?

• Anonyymi

Jussi ei kommentoi sekopäiden julistuksia, pitää matalaa profiilia näiden alamaistensa suhteen.

• Anonyymi

Vahvat huhut kertovat, että kyseisen rouvashenkilön tutkinta varsinaisessa leipätyössäkin on jo pitkään ollut yhtä löperöllä pohjalla. Tämän ihmisen toimia on syytä seurata hyvin tarkalla silmällä.

• Anonyymi

Väyrysestä ei tule koskaan presidenttiä ja seniili Danny päätyy pian hoivakotiin makaamaan paskavaippoihin.

• Anonyymi

Moraalin venyttäminen on aina sopimatonta. Erityisen huolestuttavaa se on silloin, kun siihen syyllistyy poliisi.

• Anonyymi

Eikö sieltä Ylistarosta löytyisi joku kyläpäällikön virka, jossa leidi saisi päteä? Saisi päästellä rauhassa sammakoita suustaan ja koittaa loputtomasti vaihtoehtoisilla faktoilla kylän väkeä naurattaaa. Ja aviomies vielä lakeijan paikalle totta kai.

• Anonyymi

lukekaa halla-ahon kootut kommentit...eipä niissä juuri sanomaa ole. saa tikalla heittää ja vastaus on aina about samaa tasoa. eli luokkaa nairobin pääminsteri tai ylistaron kyläpäällikkö...ihan sama

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      218
      1871
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1738
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      54
      1166
    4. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      16
      966
    5. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      930
    6. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      75
      926
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      815
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      84
      791
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      69
      772
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      754
    Aihe