Nollatutkimusta ja huijausta

Anonyymi

Jos on hankkinut maisterintittelin ja käyttää sitä, niin vähimmäisedellytys on, että henkilö tuntee tieteellisen tutkimuksen periaatteet. Näin ei ole asian laita herra ja rouva Katteluksella ja Kilpeläisellä. Jo maallikko tietää sen, että tutkimuksesta on kerrottava menettelytavat, jotta sen pystyy samoilla menetelmillä toistamaan. Herrasväki on syyllistynyt 0-tutkimukseen ja mikä vielä pahempaa huijaukseen tuloksilla. Minkä tahansa yliopiston tai tutkimusinstituutin olisi hyvä puuttua tällaiseen eettiseen sormeiluun.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tieteellisen tutkimuksen periaatteet opetetaan vasta jatko-opiskelijoille. Ei maisterit mitään tiedettä tee.

      • Anonyymi

        No, opetetaanko huijaamista poliisikoulussa? Vai kuuluuko perussettiin? Samoin kuin tekopyhyys ?


      • Anonyymi

        Maisterin opintoihin kuuluu tieteellisen tutkimuksen periaatteet, vaikkei itse tutkimusta ole gradua enempää ole tutkimusta ole harjoittanut.


      • Anonyymi

        Sen osoitti jo Laura Huhtasaari gradullaan, ettei ylempi korkeakoulututkinto tuo pääsyä tutkimuksen tekijäksi. Huhtasaarikin tyytyi gradussaan kopiointiin. ,sama linja jatkui kun Huhtasaari esitti Nobel-toimikunnalla rauhan Nobelia Donald Trumpille!


    • Anonyymi

      Jonkinlaisen tieteellisen tai edes esitieteellisen työn maisteri tekee eli pro gradun ja siinä on ainakin hallittava tieteellisen tutkimuksen alkeet, teoria, metodi ja lähteet. Se on myös itsestään selvää, että tutkimus on avointa, julkista.

      • Anonyymi

        Ei gradu ole juuri koskaan tiedettä. Lähinnä kopsaamista ja toisten kirjoittamien tekstien lukemisen ymmärtämistä. Kaikki onnistuu copy-pastella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei gradu ole juuri koskaan tiedettä. Lähinnä kopsaamista ja toisten kirjoittamien tekstien lukemisen ymmärtämistä. Kaikki onnistuu copy-pastella.

        Nyt kyllä puhette( 1 tai 2v) kanditutkinnosta.
        Maisteritutkinto(granu-> siis lopputyö on kaikista 5:stä vuodesta lopputyö, eikä todellakaan mitään kopsaamista, toisten tekstien ymmärtämistä, mutta Tohtori koulutukseen mennään yleensä ulkomaille ja se kestää 3v.
        Tähän mennessä sitten oletkin opiskellut kaikkiaan 8 vuotta.
        Sinä joka tuollaista suustas päästelit, olet joko tietämätön tai muuten retu.
        (Toki on näitä jotka yrittävät harjoittaa ns, kopsaamista, mutta nykyaikana se ei kannata, siinä loppuu opiskelu lyhyeen)

        Tohtori koulutukseen etsit itse rahoittajat ja ulkomailta saat parhaan koulutuksen jolla pääsee parhaimpiin työpaikkoihin.

        Mutta, jotka opiskelevat humanistisia-aineita-> se on kun kävisi ammattikoulua.-> minä ajattelen, minä olen ; )


    • Anonyymi

      Mitä mahtaa sanoa kyseisestä tutkimuksesta tutkijankoulutuksen hankkinut fil. tri Halla-Ahon Jussi?

      • Anonyymi

        Jussi ei kommentoi sekopäiden julistuksia, pitää matalaa profiilia näiden alamaistensa suhteen.


    • Anonyymi

      Vahvat huhut kertovat, että kyseisen rouvashenkilön tutkinta varsinaisessa leipätyössäkin on jo pitkään ollut yhtä löperöllä pohjalla. Tämän ihmisen toimia on syytä seurata hyvin tarkalla silmällä.

      • Anonyymi

        Väyrysestä ei tule koskaan presidenttiä ja seniili Danny päätyy pian hoivakotiin makaamaan paskavaippoihin.


    • Anonyymi

      Moraalin venyttäminen on aina sopimatonta. Erityisen huolestuttavaa se on silloin, kun siihen syyllistyy poliisi.

    • Anonyymi

      Eikö sieltä Ylistarosta löytyisi joku kyläpäällikön virka, jossa leidi saisi päteä? Saisi päästellä rauhassa sammakoita suustaan ja koittaa loputtomasti vaihtoehtoisilla faktoilla kylän väkeä naurattaaa. Ja aviomies vielä lakeijan paikalle totta kai.

      • Anonyymi

        lukekaa halla-ahon kootut kommentit...eipä niissä juuri sanomaa ole. saa tikalla heittää ja vastaus on aina about samaa tasoa. eli luokkaa nairobin pääminsteri tai ylistaron kyläpäällikkö...ihan sama


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1465
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe