Partylite konsultin työ

Tytteli

Onko kellään kokemusta Partylite konsultin työstö? Kertoisitteko siitä.

60

9515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hymy

Olen toiminnut 4 vuotta konsulttina ja ainoastaan myönteisiä kokemuksia siitä.
      Palkkiot viikottain rahana tilille, myynnistä suoraan 20% ja jos kuukaudessa myyntiä on 1650€ silloin saa vielä takautuvasti 5% boonuksen. Eli pitämällä kuukaudessa 6 esittelyä, tienaa ainakin 400€ ylimääräistä.
      Ja saa uusia kontakteja ja syntyy uusia ystävyyssuhteita mitä ei voi rahassa mitata.
      Eli todella antoisa työ.

• Kynttilöitä

Samoja tuoksukynttilöitä ym hömppää saa mm Löytötavarataloista ja Löytöliitereistä. Hinta on 10 % Partyliten hinnoista. Että voihan sitä myydä kalliilla jos joku hölmö ostaa.

• hymy
        Kynttilöitä kirjoitti:

Samoja tuoksukynttilöitä ym hömppää saa mm Löytötavarataloista ja Löytöliitereistä. Hinta on 10 % Partyliten hinnoista. Että voihan sitä myydä kalliilla jos joku hölmö ostaa.

Partylite tuotteillä on puolen vuoden takuu, myös kynttilöillä. Mikä muu liike antaa takuun kynttilöille?
        Kynttilät ovat laadukkaita, paloajat huomattavasti pitempiä. Ne on turvallisempiä polttaa, valmistetaan 100% parafiinista, sulamislämpötila on 62°. Itse olen valmis maksamaan laadusta!!!

• jghfkhgfkg
        hymy kirjoitti:

Partylite tuotteillä on puolen vuoden takuu, myös kynttilöillä. Mikä muu liike antaa takuun kynttilöille?
        Kynttilät ovat laadukkaita, paloajat huomattavasti pitempiä. Ne on turvallisempiä polttaa, valmistetaan 100% parafiinista, sulamislämpötila on 62°. Itse olen valmis maksamaan laadusta!!!

nimenomaan.
        ladalla ja mersulla on vissi ero!

harvoin mikään tuote on kallis,kyse on vain siitä,ettei ole riittävästi rahaa.

• jaska
        hymy kirjoitti:

Myyjä on aina vastuussa valmistusvioista. Jos myyjä antaa tuotteelle takuun niin asiakkaan ei tarvitse todistaa, että kyse on valmistus viasta vaan myyjän pitää todistaa, että vian on aiheuttanut asiakas. Jos takuuta ei ole niin todistus vastuu on asiakkaalla. Muuta virkaa takuulla ei yleisesti ole.

Miten asiakas hyötyy takuusta kynttilässä?

Eikös se ole aika selvää, että kyse on valmistusviasta, jos kynttilässä jotain vikaa on?

Mutta onhan se ihan hyvä markkinoitikikka antaa kynttilälle takuu.

• jaska
        hymy kirjoitti:

"valmistetaan 100% parafiinista"

Miksi? Mitä etua tästä saadaan muihin kynttilöihin nähden? Mistäs ne muut kynttilät valmistetaan? Mitä vikaa niissä aineissa on?

"sulamislämpötila on 62°"

Mikäs tämän merkitys on? Eikö 52 astetta tai 89 astetta olis ihan yhtä hyvä?

• verkostoija

Aika pieni proviisio.
        on tuottoisampaa myydä tuotteita 50%:n proviisiolla.

• Ylihinnoiteltuja
        jaska kirjoitti:

Myyjä on aina vastuussa valmistusvioista. Jos myyjä antaa tuotteelle takuun niin asiakkaan ei tarvitse todistaa, että kyse on valmistus viasta vaan myyjän pitää todistaa, että vian on aiheuttanut asiakas. Jos takuuta ei ole niin todistus vastuu on asiakkaalla. Muuta virkaa takuulla ei yleisesti ole.

Eikös se ole aika selvää, että kyse on valmistusviasta, jos kynttilässä jotain vikaa on?

TOSI kalliita ja ylihintaisia tuotteita jota kukaan EI välttämättä tarvi, hae tyttö hyvä parempia juttuja niitäkin on paljon!!

• Arsi
        jaska kirjoitti:

Kuulin, että Partylite takuu on todella kattava. Jos kynttilä katkeaa esimerkiksi villisti masturboidessa ja osa kynttilästä jää vaginaan, maksaa Partylite mahdolliset lääkärinkulut, jota pätkän poistaminen vaginasta aiheuttaa. Soitin Haville ja siellä kerrottiin, että vastaavaa ei heillä korvattaisi. Eli kannattaa tosiaan ostaa Partylite kynttilöitä.

• heidi
        verkostoija kirjoitti:

Aika pieni proviisio.
        on tuottoisampaa myydä tuotteita 50%:n proviisiolla.

EIkös se sentään riipu siitä mikä on tuotteen lähtöhinta? :-)
        20 % voi olla isompikin kuin 50%.

Mutta...en ole jälleenmyyjä, en minkään tuotteen.

• jaska
        Arsi kirjoitti:

Kuulin, että Partylite takuu on todella kattava. Jos kynttilä katkeaa esimerkiksi villisti masturboidessa ja osa kynttilästä jää vaginaan, maksaa Partylite mahdolliset lääkärinkulut, jota pätkän poistaminen vaginasta aiheuttaa. Soitin Haville ja siellä kerrottiin, että vastaavaa ei heillä korvattaisi. Eli kannattaa tosiaan ostaa Partylite kynttilöitä.

Jos takuu todella on noin kattava, että se korvaa myös selvät omat mokat, niin kai siitä sitten voi jotain hyötyäkin.

Kynttilät eivät kuitenkaan kovin kallita ole(en tiedä partyliten kynttilöistä), että jos nyt joskus sattuu jonkun esim. tiputtamaan, niin ei siihen talous kaadu. En varmaan jaksaisi kauppaan mennä takaisin sen takia.

• joku vaan

Siis myyt 1650 e:lla kuukaudessa. Siitä myyntivoitto 25% on 412,50e.

Siitä pitää nyt vähentää kulut. Eli
        - alv 22% joka tekee 74,37e
        - kilometrikulut: 6 esittelyä keskimäärin 30km/esittely (ainakin) eli 180 x o,40e= 72e
        -puhelinkuluja 10e
        -internet 10e
        -työhön tarvittavat näytteet uutuuksista 20e
        Nämä ainakin ovat selkeitä, todellisia työstä syntyviä kuluja. Yhteensä siis 186,37e
        Jäljelle jää 226,13e, josta maksat siis verot (käsittääkseni). Ajatellaan että vero% olisi vaikkapa 25%. Jäljelle jää siis tuolloin ansiosi joka on 169,59.
        Jos teet keskimäärin ajoineen ja puheluineen työtä neljä tuntia per esittely niin työaikasi on 24h/kk. Nettoansiosi on siis 7,06e/h. Ei kovin huikea.
        Ja todella suuresti epäilen tuota 400-500e keskimyyntiä per esittely. Olen itse toiminut suoramyyntialalla ja tiedän tuon olevan aivan liioiteltu keskimyynti. Jotkut esittelyt saattavat toki olla tuollaisia, mutta jo kuuden esittelyn kuukausikeskiarvolla mukaan mahtuu esittelyjä joissa et myy kuin 150-200e. Jolloin tuntiansio putoaa reilusti alle 7e.
        Tietysti jos epätoivoisesti tarvitsee nekin rahat niin silloinhan asia on ok.

• hymy
        joku vaan kirjoitti:

Siis myyt 1650 e:lla kuukaudessa. Siitä myyntivoitto 25% on 412,50e.

Siitä pitää nyt vähentää kulut. Eli
        - alv 22% joka tekee 74,37e
        - kilometrikulut: 6 esittelyä keskimäärin 30km/esittely (ainakin) eli 180 x o,40e= 72e
        -puhelinkuluja 10e
        -internet 10e
        -työhön tarvittavat näytteet uutuuksista 20e
        Nämä ainakin ovat selkeitä, todellisia työstä syntyviä kuluja. Yhteensä siis 186,37e
        Jäljelle jää 226,13e, josta maksat siis verot (käsittääkseni). Ajatellaan että vero% olisi vaikkapa 25%. Jäljelle jää siis tuolloin ansiosi joka on 169,59.
        Jos teet keskimäärin ajoineen ja puheluineen työtä neljä tuntia per esittely niin työaikasi on 24h/kk. Nettoansiosi on siis 7,06e/h. Ei kovin huikea.
        Ja todella suuresti epäilen tuota 400-500e keskimyyntiä per esittely. Olen itse toiminut suoramyyntialalla ja tiedän tuon olevan aivan liioiteltu keskimyynti. Jotkut esittelyt saattavat toki olla tuollaisia, mutta jo kuuden esittelyn kuukausikeskiarvolla mukaan mahtuu esittelyjä joissa et myy kuin 150-200e. Jolloin tuntiansio putoaa reilusti alle 7e.
        Tietysti jos epätoivoisesti tarvitsee nekin rahat niin silloinhan asia on ok.

Ei pitää paikkansa.

Laskelmasi meni ihan pieleen.
        Jos on alv. velvollinen, silloin yhtiö maksaa palkkioiden lisäksi 22€ alv. minulle ja minä maksan ne eteenpäin jos kirjanpito näin sanoo.

Tee uusi laskelma.

• NalaLeijona
        jaska kirjoitti:

"valmistetaan 100% parafiinista"

Miksi? Mitä etua tästä saadaan muihin kynttilöihin nähden? Mistäs ne muut kynttilät valmistetaan? Mitä vikaa niissä aineissa on?

"sulamislämpötila on 62°"

Mikäs tämän merkitys on? Eikö 52 astetta tai 89 astetta olis ihan yhtä hyvä?

Partyliten kynttilöissä on se hyvä puoli verrattuna esim haviin tai muihin halpiskynttilöihin, että jos sulaa parafiinia kaatuu esim pöytäliinalle, parafiinin saa 100%:sesti pois, steariinia ei. Steariini on huomattavasti kuumempaa palaessaa kun parafiini, joten tulipalovaara on puolet pienempi, kun steariinikynttilöissä.

Onhan se ymmärrettävää, ettei kaikilla ole varaa kalliisiin kynttilöihin, mutta enpä ole tavannut vielä missään kaupassa yhtä hyväntuoksuisia kynttilöitä, kuin mitä partylite myy. voihan tietenkin tiimarista esim. osataa halpoja "tuoksu" kynttilöitä, mutta kun ne sytyttää palamaan, ne haisevat enää steariinille, eikä ihanasta (esim) mansikan tuoksusta ole mitään jäljellä. Itse olen ostanut tuotteita partyliteltä, enkä ole katunut ostoksiani, sillä minä olen erittäin kriittinen ihminen kaikkien esineiden ja tuotteiden suhteen.

mutta tämäkin taitaa olla niitä asioita, joka jakaa ihmisiä kahteen leiriin, ja josta ihmiset kiistelevät tietämättä faktoja.
        joten neuvoisin partyliten vastustajia menemää kutsuille kuuntelemaan faktatietoa ennenkuin rupevat haukkumaan tuotetta jota eivät edes tunne nimeltä!

• Arsi
        NalaLeijona kirjoitti:

Partyliten kynttilöissä on se hyvä puoli verrattuna esim haviin tai muihin halpiskynttilöihin, että jos sulaa parafiinia kaatuu esim pöytäliinalle, parafiinin saa 100%:sesti pois, steariinia ei. Steariini on huomattavasti kuumempaa palaessaa kun parafiini, joten tulipalovaara on puolet pienempi, kun steariinikynttilöissä.

Onhan se ymmärrettävää, ettei kaikilla ole varaa kalliisiin kynttilöihin, mutta enpä ole tavannut vielä missään kaupassa yhtä hyväntuoksuisia kynttilöitä, kuin mitä partylite myy. voihan tietenkin tiimarista esim. osataa halpoja "tuoksu" kynttilöitä, mutta kun ne sytyttää palamaan, ne haisevat enää steariinille, eikä ihanasta (esim) mansikan tuoksusta ole mitään jäljellä. Itse olen ostanut tuotteita partyliteltä, enkä ole katunut ostoksiani, sillä minä olen erittäin kriittinen ihminen kaikkien esineiden ja tuotteiden suhteen.

mutta tämäkin taitaa olla niitä asioita, joka jakaa ihmisiä kahteen leiriin, ja josta ihmiset kiistelevät tietämättä faktoja.
        joten neuvoisin partyliten vastustajia menemää kutsuille kuuntelemaan faktatietoa ennenkuin rupevat haukkumaan tuotetta jota eivät edes tunne nimeltä!

Olisit kertonut myös, että ne tuntuu paremmalta pimpsassa. Erityisesti pimpsa kestää sulaa parafiinia steariinia paremmin. Ja takuu korvaa jos pimperoon tulee palovammoja.

• Verkostoija
        heidi kirjoitti:

EIkös se sentään riipu siitä mikä on tuotteen lähtöhinta? :-)
        20 % voi olla isompikin kuin 50%.

Mutta...en ole jälleenmyyjä, en minkään tuotteen.

Jos kate on 50% saat silloin siitä myynnistä paljon suuremman osan itsellesi. En alkaisi tekemään noin pienikatteista myyntihommaa, kun omasta bisneksestä saa tuon 50%:n katteen proviisio oman verkoston myynneistä.

• jaska
        Verkostoija kirjoitti:

Jos kate on 50% saat silloin siitä myynnistä paljon suuremman osan itsellesi. En alkaisi tekemään noin pienikatteista myyntihommaa, kun omasta bisneksestä saa tuon 50%:n katteen proviisio oman verkoston myynneistä.

Meneekös siitä sun myynnistä vielä jotain ylälinjallekkin?

Ainakin firma ottaa siitä omansa niin kuin mikä tahansa muukin yritys, esim. nettikauppa.
        -> Jos tätä tuotetta myytäisiin nettikaupassa, se olisi vähintään puolet halvempi, kun ei tarvitsisi maksaa verkostolle huikeita palkkioita.

Verkostoijalle tietty hyvä homma, jos vaan asiakas ei tajua, että hinnassa on ilmaa mielettömästi.

Pitääpä muistaa tinkiä, jos joku verkostomarkkinoija alkaa jotain kauppaamaan.

• tero
        Verkostoija kirjoitti:

prosentin miljoonan myynnistä vai 50% tonnin myynnistä?

• lisää
        NalaLeijona kirjoitti:

Kynttilöiden hyvistä puolista voisi mainita myös sen, että parafiini on halvempi raaka-aine kuin steariini. Näin ollen partyliten kynttilät voidaan valmistaa halvemalla kuin Havin kynttilät.

Hyvä puoli on myös se, että Partyliten kynttilöitä saa polttaa ainoastaan niille suunniteluilla alustoilla. Saat siis kynttilän lisäksi myytyä asiakkaalle alustan myös.

• kysymykseesi
        tero kirjoitti:

prosentin miljoonan myynnistä vai 50% tonnin myynnistä?

Otan mielummin 50 % tonnin myynnistä eli 500 € kuin prosentin miljoonan myynnistä eli 10 000 €, koska jälkimäisessä tapauksessa joudun tekemään 1000 kertaa enemmän töitä ja tuntipalkkani putoaa naurettavan alas.

• tero
        kysymykseesi kirjoitti:

Otan mielummin 50 % tonnin myynnistä eli 500 € kuin prosentin miljoonan myynnistä eli 10 000 €, koska jälkimäisessä tapauksessa joudun tekemään 1000 kertaa enemmän töitä ja tuntipalkkani putoaa naurettavan alas.

En puhunut käytetystä ajasta mitään. Mutta tehdään kysymys helpommaksi:
        Kumman otat, jos molempiin menee sama aika?

Ei se korkea provisioprosentti kerro korkeista tuloista.

• JKN

Kaikki verkostomarkkinoiniti perustuu siihen että uudet maksaa ja vanhat vetää rahat. Herätkää jo... tai kertokaa mulle vk. joka toimii....

• esittely

Kivoja kynttilä juttuja mutta pirun kalliita. Ainakaan siinä esittelyssä missä olin mukana ei paljoa ostettu....

• hymy

Niitä tuotteita voi saada ilmaiseksi järjestämällä omat kutsut. Ja mika tahansa tuote voi ollaa sinun emännänlahjasi.

• Tytteli

Eiks kellään ole kokemuksia Partylite konsultin työstä?
      Onko aloittaminen helppo, tarviko laittaa oma rahaa kiinni siihen?
      Tykkään tuotteista ja haluaisin kokeilla sitä.

• löytyy

kysy siltä keltä oot tuotteita ostanu. se ainaki tietää.

• hymy

Aika mielenkiintoista. Kyseinen yritys on toiminnut Suomessa 5,5 vuotta ja maailmalla 1973 alkaen. Eiks tällä palstalla kävijöistä kukaan ole toiminnut konsulttina? Ihmettelen.
        Työ on mielenkiintoista, helppoa, käyn esittelemässä tuotteet, kerään tilaukset ja menen kotiin ja teen tilauksen netissä. Posti toimittaa tilatut tuotteet suoraan emännälle. Eli työni päättyy siihen kun painan enter nappia. Ja rahat on seuraavalla viikolla tilillä. Aina.
        Ja niitä tuotteitä on helppo myydää, kun ovat todella laadukkaita.

Jos on erilaisia mielipitetä, kirjoittakaa niistä.

• alalinjasta
        hymy kirjoitti:

Aika mielenkiintoista. Kyseinen yritys on toiminnut Suomessa 5,5 vuotta ja maailmalla 1973 alkaen. Eiks tällä palstalla kävijöistä kukaan ole toiminnut konsulttina? Ihmettelen.
        Työ on mielenkiintoista, helppoa, käyn esittelemässä tuotteet, kerään tilaukset ja menen kotiin ja teen tilauksen netissä. Posti toimittaa tilatut tuotteet suoraan emännälle. Eli työni päättyy siihen kun painan enter nappia. Ja rahat on seuraavalla viikolla tilillä. Aina.
        Ja niitä tuotteitä on helppo myydää, kun ovat todella laadukkaita.

Jos on erilaisia mielipitetä, kirjoittakaa niistä.

Saatko tuloja alalinjasi myymistä tuotteista, vaiko onko tässä kyse suoramyynnistä eikä verkostomarkkinoinnista?

• hymy
        alalinjasta kirjoitti:

Saatko tuloja alalinjasi myymistä tuotteista, vaiko onko tässä kyse suoramyynnistä eikä verkostomarkkinoinnista?

Tässä on kysee suoramyynnistä ja jos mukaan lähtee myös uusia ihmisiä, sitten noustessaan päälliköksi saa myös omasta työstä ja alalinjasta provisiota.

• Nokidding
        hymy kirjoitti:

Tässä on kysee suoramyynnistä ja jos mukaan lähtee myös uusia ihmisiä, sitten noustessaan päälliköksi saa myös omasta työstä ja alalinjasta provisiota.

Ainahan verkostomarkkinointi on suoramyyntiä. Suoramyynti ei silti ole aina verkostomarkkinointia.

• Thii
        Nokidding kirjoitti:

Ainahan verkostomarkkinointi on suoramyyntiä. Suoramyynti ei silti ole aina verkostomarkkinointia.

Jossain verkostoissa ei tarvitse myydä mitään, ostetaan vain itselle..Noo suoramyyntiä sitten itselle?

• itsensä tukasta pois suosta
        Thii kirjoitti:

Jossain verkostoissa ei tarvitse myydä mitään, ostetaan vain itselle..Noo suoramyyntiä sitten itselle?

Samaa väittävät tekevänsä ne VM hörhöt, jotka väittävät että kannattaa olla mukana ja ostaa vain
        oman kuluttamansa tavaran ja saada provikkaa. Siis omista rahoista jotka maksaa yhtiölle. Voi P------

• Nokidding
        Thii kirjoitti:

Mikä sellainen verkosto on missä ei asiakkaille myydä mitään? Noh, jos ostajana on luonnollinen henkilö niin suoramyyntiä se on silloinkin mielestäni.

• Nokidding
        itsensä tukasta pois suosta kirjoitti:

Samaa väittävät tekevänsä ne VM hörhöt, jotka väittävät että kannattaa olla mukana ja ostaa vain
        oman kuluttamansa tavaran ja saada provikkaa. Siis omista rahoista jotka maksaa yhtiölle. Voi P------

Saman idean ovat kauppaketjut saaneet hyvin läpi kuluttajille. Saat osan maksamastasi rahasta takaisin bonuksena. Mitä suuremmat ostot sitä suurempi bonus. Niin se menee verkostomarkkinoinnissakin. Prosentit yleensä ovat vain selkeästi isommat. Sama systeemi on myös muussa liike-elämässä melko laajasti käytössä mutta silloin yleensä puhutaan vuosihyvityksestä.

• Thii
        Nokidding kirjoitti:

Mikä sellainen verkosto on missä ei asiakkaille myydä mitään? Noh, jos ostajana on luonnollinen henkilö niin suoramyyntiä se on silloinkin mielestäni.

No eikös sellaisia verkostoja ole useita joissa sanotaan "mitään ei tarvitse myydä, riittää kun ostat itselle"....Kuten juuri edellisessä viestissä totesit vertaamalla pluusapisteitä verkostoprovikkaan. Metsään menit siinäkin sillä minä voin käyttää plussakorttiani vaikka vain kerran vuodessa ilman ostopakkoa, ja ostaa aina vaan sieltä mistä halvimmalla saan.

• Nokidding
        Thii kirjoitti:

No eikös sellaisia verkostoja ole useita joissa sanotaan "mitään ei tarvitse myydä, riittää kun ostat itselle"....Kuten juuri edellisessä viestissä totesit vertaamalla pluusapisteitä verkostoprovikkaan. Metsään menit siinäkin sillä minä voin käyttää plussakorttiani vaikka vain kerran vuodessa ilman ostopakkoa, ja ostaa aina vaan sieltä mistä halvimmalla saan.

Ihan samoin voit ostaa kerran vuodessa tuotteita verkostomarkkinointiyritykseltä ilman ostopakkoa ja valita aina halvimmat tuotteet.

• Mirkku

Koin erittäin huonokatteisiksi ja menekkiä ei ollut tarpeeksi jotta saisin jäämään voittoa suhteessa kuluihin. Nyt olen mukana eräässä muussa joka antaa huomattavasti paremmat ansiot, kate noin 35 % ja tuotteetkin tulee postitse halvalla. Kutsuilla on keskimäärin 300-400 Euron myynti josta jää itselle 100-150 Euroa noin 3 tunnin työstä.

• hymy

Käteen jää raha ihan kivasti kun ei ole toimituskuluja, ei tarvi maksaa emännänlahjoja (yhtiö kustantaa ne) ja kutsujen keskimyynti minulla ainakin on 400-500 euroa. Eli siitäkin työstä jää käteen ihan kivasti.
        Ja ainaa saan uusia kutsuja, kyllä ihmiset ovat niin ahneita kun saa jotain ilmaiseksi.
        Eikä tuotteet ole ylihinnoiteltuja.

• Lennutyttö
        hymy kirjoitti:

Käteen jää raha ihan kivasti kun ei ole toimituskuluja, ei tarvi maksaa emännänlahjoja (yhtiö kustantaa ne) ja kutsujen keskimyynti minulla ainakin on 400-500 euroa. Eli siitäkin työstä jää käteen ihan kivasti.
        Ja ainaa saan uusia kutsuja, kyllä ihmiset ovat niin ahneita kun saa jotain ilmaiseksi.
        Eikä tuotteet ole ylihinnoiteltuja.

kyllä ne vaan ovat ylihinnoiteltuja. Kamalaa krääsää. Kuka täyttää kotiaan sellaisilla.
        Kuluista taisi jäädä pois matkakulut, puhelinkulut, jotakin toimistotarvikkeitakin tarvitset (mikäli toimit rehellisenä veronmaksajana), tuotteet pitää ostaa ekaksi itsellee yms.
        Koeta pysyä asiassa.

• Nokidding
        Lennutyttö kirjoitti:

kyllä ne vaan ovat ylihinnoiteltuja. Kamalaa krääsää. Kuka täyttää kotiaan sellaisilla.
        Kuluista taisi jäädä pois matkakulut, puhelinkulut, jotakin toimistotarvikkeitakin tarvitset (mikäli toimit rehellisenä veronmaksajana), tuotteet pitää ostaa ekaksi itsellee yms.
        Koeta pysyä asiassa.

Miten toimistotarvikkeiden tarve on riippuvainen siitä maksaako veroja?

• Myynyt joskus
        Nokidding kirjoitti:

En saanut kaupaksi noin ylihinnoiteltuja tuotteita yhtään!

• Lennutyttö
        Nokidding kirjoitti:

se on riippuvainen :-) Jos olet rehellinen ja maksat verot, joudut tekemään kirjanpidon. Silloin on hyvä jos on esim. tilivihko, laskin ja kynääkin tarvitaan. Jos olet niin rehellinen, että olet alv velvollinen, tarvitset kirjekuoria ja joskus postimerkkejäkin. Vai mitä?

• hymy
        Lennutyttö kirjoitti:

se on riippuvainen :-) Jos olet rehellinen ja maksat verot, joudut tekemään kirjanpidon. Silloin on hyvä jos on esim. tilivihko, laskin ja kynääkin tarvitaan. Jos olet niin rehellinen, että olet alv velvollinen, tarvitset kirjekuoria ja joskus postimerkkejäkin. Vai mitä?

Olen ammatinharjoittaja eli rekisteröitynyt ennakkoperintärekisteriin ja myös alv. velvollinen. Ja työkaluna käytän tietokonetta mitä kotonani käyttävät kaikki perheenjäsenet.
        Teen joka vuosi veroilmoituksen ja kyllä se aina näyttää plussaa. Eli on kannattava toiminta.
        Esittelytuotteita ei tarvi itse ostaa, niidä voi saada monella tavalla ilmaiseksi. Osallistumalla koulutuksiin, sponsoroimalla uusia ihmisiä mukaan, palkinnoksi omasta työstä ja pitämällä kotona omia esittelyjä kavereille. Emännänlahjat ovat ilmaisia, esim. kutsuilla myyntia 400€, silloin saan 80€ ilmaiseksi tuotteita.
        Mitäs siitä sanotte?

• Nokidding
        Lennutyttö kirjoitti:

Toimistotarvikkeita tarvitsee varmaan maksoi sitten veroja tai ei ja itsehän ei kannata kirjanpitoa pitää vaan ostaa se kirjanpitäjältä. Jos pitää itse kirjanpitoa, niin on huomattavasti todennäköisempää "saada" verotarkastus ja pystyy itse keskittymään oleelliseen kun kirjanpidon hoitaa toinen. Verkostomarkkinoinnissa kuittimäärä on niin pieni, että kirjanpitäjä maksaa muutaman kympin kuussa:)

• hymy
        Nokidding kirjoitti:

Toimistotarvikkeita tarvitsee varmaan maksoi sitten veroja tai ei ja itsehän ei kannata kirjanpitoa pitää vaan ostaa se kirjanpitäjältä. Jos pitää itse kirjanpitoa, niin on huomattavasti todennäköisempää "saada" verotarkastus ja pystyy itse keskittymään oleelliseen kun kirjanpidon hoitaa toinen. Verkostomarkkinoinnissa kuittimäärä on niin pieni, että kirjanpitäjä maksaa muutaman kympin kuussa:)

Olen itse ammatiltani kirjanpitäjä eli en tarvitse sitä.

• maissin tähkä
        hymy kirjoitti:

Olen ammatinharjoittaja eli rekisteröitynyt ennakkoperintärekisteriin ja myös alv. velvollinen. Ja työkaluna käytän tietokonetta mitä kotonani käyttävät kaikki perheenjäsenet.
        Teen joka vuosi veroilmoituksen ja kyllä se aina näyttää plussaa. Eli on kannattava toiminta.
        Esittelytuotteita ei tarvi itse ostaa, niidä voi saada monella tavalla ilmaiseksi. Osallistumalla koulutuksiin, sponsoroimalla uusia ihmisiä mukaan, palkinnoksi omasta työstä ja pitämällä kotona omia esittelyjä kavereille. Emännänlahjat ovat ilmaisia, esim. kutsuilla myyntia 400€, silloin saan 80€ ilmaiseksi tuotteita.
        Mitäs siitä sanotte?

Minä sanoisin, että olet naiivi.
        Tuolla jossain sanottiin, että jätit osan kuluista pois ja niinhän sinä teit. Lentämälläkö menet kokouksiin (siis omilla siivillä), etkö koskaan tarjoa omille kutsuvieraille kahvia?
        Ja mikäli olet aina saanut näyttämään plussaa, niin...et viitsi edes sanoa.

• Tytteli

Saisko vastaukseksi tietoa eikä sitä sama paskanjauhamista kun muutenkin näillä palstoilla on.

Hyvää Kevättä kaikille!

• jaska

Tästä on ollut jo ties minkälaista mielipidettä. Niinpä kiinnostuin minäkin.

"ylihinnoiteltua krääsää"

Mitä partylite myy ja millä hinnalla?

hymy väitti suoramyynniksi, mutta kyseessä kai on kuitenkin verkostomarkkinointi, koska hymy puhui myös värväämisestä ja siitä saatavista palkkioista.

Miten tämä systeemi toimii? Mitä hyötyy värväämisestä? Saako alalinjan myynnistä provikkaa/boonusta/plussaa/mitään? Onko joku aloitusmaksu tai tuleeko aloittamisesta jotain muita kuluja?

• minä

käy katsomassa samannimisiä sivuja, eiks sieltä jotain selvene.

• Tietäjää

Hei kaikille!

Kyllä tällä palstalla haukutaan kaikkea mutta ei sanakaan oikeata asiaa.

Tätä työtä voi alkaa tekee kuka tahansa ja aloitus on todella helppoa. Sovitaan ajankohta, milloin pidetään aloitusesittely eli kutsut uuden konsultin kotona, mihin hän pyydää omia tuttuja, kavereita, sukulaisia ym. ketkä ovat asiasta kiinnostuneita.

Meidän tuotteet ovat erilaiset tuoksukynttilät ja somisteet, missä niitä polttaa. Katso kyseisiä nettisivuja, sieltä löytyy paljon tietoa asiasta.

Aloituspaketti on sinun heti ja sen kuittaa ikiomaksi 400€ tilauksilla eli oma raha ei tarvi ollenkaan.

Yhtiö maksaa toimituskulut, tuotteet toimitetaan suoraan kutsujen emänälle eli ei pakkaamista ja niiden toimittamista.

Mitä vielä haluat tietä?

• Arsi
        Tietäjää kirjoitti:

Hei kaikille!

Tätä työtä voi alkaa tekee kuka tahansa ja aloitus on todella helppoa. Sovitaan ajankohta, milloin pidetään aloitusesittely eli kutsut uuden konsultin kotona, mihin hän pyydää omia tuttuja, kavereita, sukulaisia ym. ketkä ovat asiasta kiinnostuneita.

Meidän tuotteet ovat erilaiset tuoksukynttilät ja somisteet, missä niitä polttaa. Katso kyseisiä nettisivuja, sieltä löytyy paljon tietoa asiasta.

Aloituspaketti on sinun heti ja sen kuittaa ikiomaksi 400€ tilauksilla eli oma raha ei tarvi ollenkaan.

Yhtiö maksaa toimituskulut, tuotteet toimitetaan suoraan kutsujen emänälle eli ei pakkaamista ja niiden toimittamista.

Mitä vielä haluat tietä?

Pari kysymystä tulee mieleen.
        1) Onko sinulle käynyt ikinä niin, että olet unohtanut sohvalle sellaisen kynttilän ja sitten kun olet istahtanut suihkun jälkeen soffalle luiskahtaa hieno Partylite kynttilä peppuusi?

2) Korvaako Partylite vakuutus tässä tapauksessa kakkaantuneen kynttilän vai pitääkö se vain itse pestä?

Vastaathan pian.

• Kriittinen
        Tietäjää kirjoitti:

Hei kaikille!

Mitä vielä haluat tietä?

Taas työhön kelpaa kuka tahansa. Kuitenkin työssä vaaditaan myyntitaitoja.

• Arsi
        Tietäjää kirjoitti:

Hei kaikille!

Mitä vielä haluat tietä?

...siis tarkoitin. Anteeksi virheilmaukseni.

• jaska
        Tietäjää kirjoitti:

Hei kaikille!

Mitä vielä haluat tietä?

>Mitä vielä haluat tietä?

Mitä sä tällasia kyselet. Ethän sä vastannut edes edellisiin kysymyksiin vielä.

Tää tuntuu olevan aika tyypillistä vm-miehille/naisille. Tietoja ei tunnu saavan millään. Enkä mä nyt kyselly mitään henk.kohtasta, arkaluontoista tai salassapidettävää vaan ihan perustietoja rehellisesti(?) toimivasta yrityksestä.

• saakele
        Tietäjää kirjoitti:

Hei kaikille!

Mitä vielä haluat tietä?

opetele kijottaamaa site myy paljnjo enema

• E-Tuomas
        Tietäjää kirjoitti:

Hei kaikille!

Mitä vielä haluat tietä?

KYSYMYS
        Voinko soittaa PartyLite'n toimistoon saadakseni aloituspakkauksen ja näin aloittaa Konsultin työni?

VASTAUS
        Et, aktiivisen Konsultin on sponsoroitava sinut.

• Kriittinen

Menet esittelemään tuotteita kotiin, johon emäntä on kutsunut 10 asiakasta. Saat tästä 400 euron liikevaihdon. Jokainen asiakas siis osti kynttilöitä 40 eurolla.

Milloin sinä viimeksi ostit kynttilöitä 40 eurolla?

• kertoja

Näin juuri. Eli 400e liikevaihto yksiltä kutsuilta on jo todella hyvä. Entäpä sitten kun näiltä kutsuilta saadaan ns. jatkot eli joku vieraista pitää muutaman viikon kuluttua samanlaiset karkelot luonaan. Sinne tulee väistämättä ainakin 2-5 samaa vierasta kuin oli edellisillä kutsuilla. Liikevaihto putoaa väistämättä.
        Sitä paitsi 10 asiakasta on paljon. Keskimäärin kutsuilla on noin 5-7 vierasta. Näistäkin yksi tai kaksi jättää ostamatta.

• MINÄ

Katso www.partylite.fi

• se on

eikä työtä!

Menet esittelyyn mihin aina olet tervetullut, esittelet tuotteet, otat tilaukset vastaan, kirjaat uudet varaukset kalenteriin ja kun seurustelemaan ja nauttimaan kahvipöydän antimista!

Kotiin mentäessä tallennat tilauksen ja sen illan työt ovat tehtyy!
      Tuotteet menevät suoraan emännälle ja palkkio on seuraavalla viikolla tilillä!

Niin helppoa se on!

PARTYLITE ON HYVÄ JUTTU!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      3025
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1580
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1432
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      88
      1332
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      41
      1260
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      148
      1186
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1148
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      119
      979
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      902
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      783
    Aihe