Mikä on tuntunut pahimmalta tällä palstalla?

Anonyymi

Minua häiritsee se ettei jumalattomien pilkkakirjoituksia viedä oikeuteen ja he saavat kirjoitella valheitaan joutumatta vankilaan.

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kukaan ei ymmärrä jos kirjoitat pilkkakirjoituksesi kielilläpuhuttuna tekstinä. Vankilaan ei joudu, ei edes oikeuteen, joten jatka uudella tavalla.

• Anonyymi

Minua taasen ihmetyttää että uskovaiset saavat levittää propagandaa ja valheita ilman mitään rajaa. Ei se että tarina on ikivanha poista vastuuta sen levittämisestä.

• Anonyymi

Mistä aloittaja tietää kuka on jumalaton. Moni voi olla paljon vanhurskaampi kuin tekopyhä aloittaja vaikka latelee suoraa tekstiä uskonnoista ja kirkoista.

• Anonyymi

"Mikä on tuntunut pahimmalta tällä palstalla?"

Taikauskoisten helvetinpelot ja valheet joihin nämä ressukat on laitettu uskomaan osa jo lapsina osa myöhemmin .

Ei ihmisiä saisi kohdella niin että ne menettävät koko elämänsä ja elävät harhaisuudessa peloissaan palvoen jotakin mielikuvitusolentoa säästyäkseen keksityitä kadotuksilta .

Myöskin nykyisten taikauskoisten viattomat lapset joihin nämä taikauskoiset yrittävät iskostaa samoja pelkoja ja harhoja joissa itse ovat joutuneet elämään .

Tällaiset asiat tuntuvat pahimmilta näillä palstoilla ...vaikka kaikki tuo toisaalta kertoo siitä että kuinka onnellisessa asemassa itse on saanut olla kun on saanut elää normaalia elämää lapsesta asti ilman tuollaista taakkaa ja harhaa siitä osaa olla niin kiitollinen vanhemmille ja muille kun käy täällä lukemassa näistä taikauskojen uhreista .

• Anonyymi

"He sitovat raskaita kokoon raskaita ja vaikeasti kannettavia taakkoja, ja panevat ne
        ihmisten hartioille, mutta itse he eivät tahdo , niitä sormellaankaan liikuttaa"
        Matt: 23: 4

"raskaita" ja "vaikeasti"
        ja
        "panevat, ne ihmisten hartioille"

• Anonyymi

Miksi olet palstallla, jos täällä kirjoitellaan kauheuksia? Mene fantasia-sivuille!!!

• Se että sovinismi ja seksismi elää näissä uskonnoissa ja Raamattua käytetään lyömäaseena naisia ja homoja vastaan.

• Niinkö koet? Kerro pari esimerkkiä mistä sinä olet kärsinyt 😺

• Anonyymi

Matt.11:29-30 Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä: niin te löydätte levon sielullenne. Sillä minun ikeeni on sovelias, ja minun kuormani on keveä. Ap.t.15:10 Miksi te siis nyt kiusaatte Jumalaa ja tahdotte panna opetuslasten niskaan ikeen, jota eivät meidän isämme emmekä mekään ole jaksaneet kantaa? Gal.3:10. 5Moos.27:26

• Anonyymi

Pahinta oli ääri uskovien trumpin palvonta ja nuoleskelevat ennustelut. Ja karvaat pettymykset marraskuussa.

• Anonyymi kirjoitti:

Pahinta oli ääri uskovien trumpin palvonta ja nuoleskelevat ennustelut. Ja karvaat pettymykset marraskuussa.

Minä en ainakaan palvo Trumppia mutta kannatan hänen politiikaansa 😺

• Anonyymi

Pahimmaltako? Se että syntien sovitusta vesitetään ja ristintietä pannaan halvalla. Tuo on saatanan työtä ihmisessä ja yhteiskunnissa, joka pyrkii eksyttämään monet pois elävästä uskosta.

ST

• Anonyymi

En osaa tarkkaan sanoa. Mutta mikä asema juridisesti tällä keskustelupalstalla on ? Saa kirjoittaa nimettömänä mitä vaan. Tuskin näillä kirjoituksilla on mitään merkitystä.

• Anonyymi

saatanallisuus ja valehtelu Jumalaa vastaan.

Commandohauis

• Anonyymi

Jumalan vähättely, ivaaminen, pilkkaaminen.

Yhtä pahimmalta tuntuvaa vaikea tunnistaa, mutta nämä mainitut asiat tekevät suurta tuhoa villitsemällä jumalattomia liittymään Jumalaa herjaamaan ja ivaamaan täysin vailla oikeutusta ja alkeellisimpia käytöstapoja noudattamatta ja tämä kaikki valheellisuudessa.

Kunnia, kiitos, ylistys Pyhälle Jumalalle, aina ja ikuisesti!

Aina eli tälläkin hetkellä, huomennakin 24h kunnia YKSIN Jumalalle!

Commandohauis

• Anonyymi

Jos noin pahasti sinulla on ongelmia niin eikö olisi parempi lopettaa kirjoitusten lukeminen ja jättää koko palsta?

Onneksi Jumala on tasapuolinen eikä estä häntä vastustavien ihmisten ajatuksia. Onneksi Jumala ei pakota ketään ajattelemaan jollakin tietyllä tavalla ja onneksi hän ei ole tehnyt meistä robotteja, joiden kaikkien olisi pakko ajatella juuri niin kuin meidät olisi ohjelmoitu.

Edes Jumala ei toimi niin, että veisi pilkkakirjoitukset maalliseen oikeuteen, niin miksi sinä haluaisit tehdä niin? Oletko sitä mieltä, että toimisit asiassa paremmin kuin Jumala?

Suomessahan ei ole edes sellaista lakia, minkä perusteella jonkun voisi tuomita linnaan toisen mielipiteensä takia.

Loppujen lopuksi on hyvä, että ihmisillä on sananvapaus. Ilman sitä elettäisiin diktatuurissa. Siksi on myös hyvä, ettet sinä saa päättää näistä asioista, koska ilmiselvästi tuomitsisit väärin.

• Anonyymi

Pilkkaaminen on rikos eikä kuulu sananvapauteen viimeisellä tuomiolla. Jumala on Tuomari pilkkakirjoituksille ja vie ne oikeuteen. Tietenkään Jumala ei vie maalliseen oikeuteen rikoksia kun täällä on käytössä väärä laki ja väärät tuomiot.Suomen laki sallii abortit , vauvojen massamurhat.

Suomen laki mahdollistaa monet synnit ja rikokset.Jumala taas tuomitsee oikein rikoksentekijät Helvettiin?

Commandohauis

• Nämä s24 palstat ovat hyvää tuntumaa ja harjoitusta siihen kun Suomessa alkaa tosissaan kristittyjen vainot 😼

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      102
      3539
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3197
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2694
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      81
      2479
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2134
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2096
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1742
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1720
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe