Delphin vs. Nasu-Martta

Anonyymi

En tällä kertaa puhu siitä pyramidista.

Sen sijaan, Venäjä ilmoittaa että aikoo pistää vempeleen matkaan lokakuussa jonka on tarkoitus laskeutua Kuuhun.

Delphin on tunnetusti sitä mieltä että meidän yläpuolella on kupu, eikä sen läpi päästä. Kuuhun ei voi siis mennä hänen mukaansa.

Nasu-Martta taas on osoittanut ihailevansa Putinin Venäjän toimia yli kaiken.

Mietinkin tässä että uskooko Nasu-Martta että Putinin Venäjä pistää pömpeliä muutaman kuukauden päästä Kuuhun vai ei?

Olemme kenties uudestaan jännän äärellä. Valmistin lisää poppareita, ja tällä kertaa kädessä on kolan sijaan tölkki Spriteä. Olisin ottanut Bundabergin lemonaden, mutta join ne taannoin loppuun enkä muistanut ostaa lisää.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitoksia vaatimattoman nimimerkikkini mainitsemisesta.

      Olen hyvin jyrkkä oikeistolainen; pidän Mr. Trumpista sekä Putinista. USA on menossa kohti helvettiä, siellä mustien ja muiden värillisten määrät ylittävät jo kai 50 % ?
      Venäjä tulee olemaan valkoisen rodun viimeinen turvasatama. Se näkee joka elää.
      Valkoista rotua on maailmassa enää ehkä 500 000 000 (?) ja olemme hyvin pieni vähemmistö koko populaatiossa ja kuitenkin meitä vainotaan. Meitä jopa syyllistetään ihonvärimme takia. Sitä tekevät jopa kotikommunistimme eivätkä ressut tajua että myös he ovat tappolistoilla.

      Muistattehan kuinka Neuvostoliittoa vihattiin koska se oli kommunistinen? Nyt kommunistisiksi muuttuneet länsimaat vihaavat Venäjää koska se on kapitalistinen.
      Hauskaa, eikö? Nyt venäläisiä haukutaan koska heidän urheilijoidensa asuissa toistuvat lippunsa värit....? :
      https://www.is.fi/urheilu/art-2000007922379.html

      Mitä tulee kysymykseen Venäjän osallistumisesta avaruushömppään vastaan että siihen osallistuvat useiden maiden elitistiset valtaapitäjät.
      Se on ennen näkemättömän suuri kusetus joilla kansan varoja voidaan siirtää eliitin pohjattomiin taskuihin ja aivan laillisesti.

      • Anonyymi

        Nasu-Martta,

        Tulkitsen tuon tarpeettoman pitkän vastauksen kysymykseen tulevasta Kuu matkasta siten että et siis usko että Putinin Venäjä tulee Lokakuussa laittamaan jotain vempelettä Kuuhun, ja jos niin väittävät kyseessä on rahastus ja vale?

        Paljonko sulta viedään rahaa tuolla toimella?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nasu-Martta,

        Tulkitsen tuon tarpeettoman pitkän vastauksen kysymykseen tulevasta Kuu matkasta siten että et siis usko että Putinin Venäjä tulee Lokakuussa laittamaan jotain vempelettä Kuuhun, ja jos niin väittävät kyseessä on rahastus ja vale?

        Paljonko sulta viedään rahaa tuolla toimella?

        Anonyymi.

        Kiitos kovin kysymästä.
        Edellisestä kirjoituksestani ilmeni mitä mieltä olen avaruuskusetuksista.

        Maamme verovaroja on tuhlattu valheellisiin satelliitteihin.
        Veroja ei koskaan kohdisteta vaan ne ovat yksilöimättömiä. En siis voi tietää paljonko minun verojani on käytetty noihin naurettaviin satelliittihuijauksiin.
        Tämän ko. kusetuksen kokonaisrahamäärästä ei kukaan saa mitään tietoa ikinä koskaan.


      • Anonyymi

        Venäjällä tosiaan rahaa onkin siirretty paljon eliitin taskuihin. Sen takia valtiota onkin kutsuttu kleptokratiaksi (kleptomaani tarkoittaa henkilöä, jolla on pakonomainen tarve varastaa) Esimerkkinä vaikka tämä Sergei Roldugin heppu, joka tuli miljardööriksi mukamas selloa soittamalla, mutta sattuu myös olemaan Putinin kaveri.

        Kysymys: mitä väriä sillä on minkä värisiä ihmiset ovat?

        Ihmisten ominaisuudet ei riipu ihonväristä. Kannattaa sen sijaan panostaa koulutukseen, kunnollisiin, oikeamielisiin lakeihin ja siihen että niitä noudattavat niin eliitti kun taviksetkin, Tähän ei ole päässyt yksikään nykyaikainen valtio, josta minä olen tietoinen. Suomi on kuitenkin esimerkki valtiosta, jolla on hiukan yritystä, vaikka ei mekään olla täydellisiä. Suomessa kuitenkin on paljon parempi elää kun monessa muussa maassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Venäjällä tosiaan rahaa onkin siirretty paljon eliitin taskuihin. Sen takia valtiota onkin kutsuttu kleptokratiaksi (kleptomaani tarkoittaa henkilöä, jolla on pakonomainen tarve varastaa) Esimerkkinä vaikka tämä Sergei Roldugin heppu, joka tuli miljardööriksi mukamas selloa soittamalla, mutta sattuu myös olemaan Putinin kaveri.

        Kysymys: mitä väriä sillä on minkä värisiä ihmiset ovat?

        Ihmisten ominaisuudet ei riipu ihonväristä. Kannattaa sen sijaan panostaa koulutukseen, kunnollisiin, oikeamielisiin lakeihin ja siihen että niitä noudattavat niin eliitti kun taviksetkin, Tähän ei ole päässyt yksikään nykyaikainen valtio, josta minä olen tietoinen. Suomi on kuitenkin esimerkki valtiosta, jolla on hiukan yritystä, vaikka ei mekään olla täydellisiä. Suomessa kuitenkin on paljon parempi elää kun monessa muussa maassa.

        Kiitos sovinnollisesta ja järkevästä kirjoituksestasi. Olen tottunut henkilöön käyviin solvauksiin ja ivailuun kirjoituksiini.

        Toki kaikissa valtioissa yhteiskuntajärjestyksistä riippumatta valtaapitävät ovat kahmineet itselleen valtaisat omaisuudet; tiedätkö poikkeusta.?

        En ole rasisti vaikka olen nazi. Usein ne virheellisesti yhdistetään. Samoin siihen liitetään sana fasisti eikä kukaan kysyttäessä edes tiedä mitä se merkitsee......
        Olen etnonationalisti (googlatkaa jos ette tiedä) ja sitä ajatelmaa kannatan.

        Tässä tämä harvinaisen lyhyt kommenttini on.


      • martta98 kirjoitti:

        Kiitos sovinnollisesta ja järkevästä kirjoituksestasi. Olen tottunut henkilöön käyviin solvauksiin ja ivailuun kirjoituksiini.

        Toki kaikissa valtioissa yhteiskuntajärjestyksistä riippumatta valtaapitävät ovat kahmineet itselleen valtaisat omaisuudet; tiedätkö poikkeusta.?

        En ole rasisti vaikka olen nazi. Usein ne virheellisesti yhdistetään. Samoin siihen liitetään sana fasisti eikä kukaan kysyttäessä edes tiedä mitä se merkitsee......
        Olen etnonationalisti (googlatkaa jos ette tiedä) ja sitä ajatelmaa kannatan.

        Tässä tämä harvinaisen lyhyt kommenttini on.

        jatkoa.......

        Ainoa tuntemani merkkimies joka ei rikkauksista välittänyt oli Mahatma Gandhi. Hänen sukunsa / jälkeläisensä haalivat sen sijaan valtaa, "kunniaa" ja RAHAA...., he vitut välittivät muista arvoista.

        Tuosta tuli mieleeni "vapaustaistelijaksi" sanottu karmea terroristi Nelson Mandela. Hän tappoi ja ja tapatti satoja tai tuhansia toisin ajattelijoita ja olisi ansainnut karmean kidutuskuolon.
        Mitä vielä. Paskiainen vapautetiin ja mitä tapahtui.?...
        Hirveän akkansa kanssa jatkoivat saman malliin. Onko joku eri mieltä näistä.?....


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Anonyymi.

        Kiitos kovin kysymästä.
        Edellisestä kirjoituksestani ilmeni mitä mieltä olen avaruuskusetuksista.

        Maamme verovaroja on tuhlattu valheellisiin satelliitteihin.
        Veroja ei koskaan kohdisteta vaan ne ovat yksilöimättömiä. En siis voi tietää paljonko minun verojani on käytetty noihin naurettaviin satelliittihuijauksiin.
        Tämän ko. kusetuksen kokonaisrahamäärästä ei kukaan saa mitään tietoa ikinä koskaan.

        Sinulla kuitenkin tuntuu olevan varma tieto että se kusetus on olemassa. Kertoisitko muillekin tietolähteesi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla kuitenkin tuntuu olevan varma tieto että se kusetus on olemassa. Kertoisitko muillekin tietolähteesi?

        Tyhmälle kertominen on yhtä kuin kusisi puun juurelle.
        Ei siitä muistoja jäisi.


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Tyhmälle kertominen on yhtä kuin kusisi puun juurelle.
        Ei siitä muistoja jäisi.

        Sen takia sinulle onkin täällä vaikeaa kertoa faktoja, koska et ole älyllisesti sillä tasolla että ymmärtäisit niitä.


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        jatkoa.......

        Ainoa tuntemani merkkimies joka ei rikkauksista välittänyt oli Mahatma Gandhi. Hänen sukunsa / jälkeläisensä haalivat sen sijaan valtaa, "kunniaa" ja RAHAA...., he vitut välittivät muista arvoista.

        Tuosta tuli mieleeni "vapaustaistelijaksi" sanottu karmea terroristi Nelson Mandela. Hän tappoi ja ja tapatti satoja tai tuhansia toisin ajattelijoita ja olisi ansainnut karmean kidutuskuolon.
        Mitä vielä. Paskiainen vapautetiin ja mitä tapahtui.?...
        Hirveän akkansa kanssa jatkoivat saman malliin. Onko joku eri mieltä näistä.?....

        Oletkos ihan varma että haluat fanittaa nimenomaan Mahatma Gandhia?

        Mies oli aikansa "BLM liikkeen" keulamies. Hän ajoi Intian vapauttamista VALKOISEN MIEHEN siirtomaavallasta.

        Ja onnistui.


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        jatkoa.......

        Ainoa tuntemani merkkimies joka ei rikkauksista välittänyt oli Mahatma Gandhi. Hänen sukunsa / jälkeläisensä haalivat sen sijaan valtaa, "kunniaa" ja RAHAA...., he vitut välittivät muista arvoista.

        Tuosta tuli mieleeni "vapaustaistelijaksi" sanottu karmea terroristi Nelson Mandela. Hän tappoi ja ja tapatti satoja tai tuhansia toisin ajattelijoita ja olisi ansainnut karmean kidutuskuolon.
        Mitä vielä. Paskiainen vapautetiin ja mitä tapahtui.?...
        Hirveän akkansa kanssa jatkoivat saman malliin. Onko joku eri mieltä näistä.?....

        Ainakin toinen Martti, Ahtisaari.
        Hän kertoi että Nelson Mandela on ainoa ihminen maailmassa, jota hän on kunnioittanut.
        Tämä kertominen tapahtui heti Mandelan kuoleman jälkeen. Minä vuonna se olikaan?
        Lähimuisti temppuilee.


    • Anonyymi

      Tiivistän Nasu-Martan viestin ylempää.

      Hän julistaa että Putin on valehtelija ja petkuttaja mikäli Venäjä väittää toimittaneensa jotain Kuuhun tulevana Lokakuuna.

      Pistetään muistiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      365
      12339
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2522
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      60
      2482
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      37
      2037
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      169
      1970
    6. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      80
      1927
    7. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      132
      1847
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1475
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1440
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1414
    Aihe