Onko auttanut kuinka hyvin, minulla tuo Sildenafil tekee sen että muna seisoo todella kovana verisuonet pullottaen. Vaimoni sanoo että ei terska tahdo mahtua suuhun suihinoton aikana, on kuulema silmämääräisesti myös paksuutta huomattavasti normaalia enempi normaalisti mitat 18/15.5. aktikin kestää paljon normaalia pidempään, sitten kun laukeaa niin spermat lentää voimalla ja sitä tulee paljon . Norm
Sildenafil kokemuksia muilta miehiltä.
11
1156
Vastaukset
- Anonyymi
Äskeiseen kirjoitukseeni lisäten ikää minulla on 57v, seisokki on kohtalaisen hyvä eturauhas ongelmasta huolimatta. Lääkkeet hiukan vaikuttaa välillä seisokkiin, en siis käytä Sildenafiliä säännöllisesti.
- Anonyymi
Mielenterveys ongelmien lisäksi näyttää olevan lukemisen ymmärtämisessäkin ongelmia! Lääkäriin kipin kapin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenterveys ongelmien lisäksi näyttää olevan lukemisen ymmärtämisessäkin ongelmia! Lääkäriin kipin kapin.
Jeps joillakin on pakon omainen tarve tulla palstalle huutelee, taitaa tosiaan olla ettei ole lääkitys ihan kohdillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeps joillakin on pakon omainen tarve tulla palstalle huutelee, taitaa tosiaan olla ettei ole lääkitys ihan kohdillaan.
Näin kertoo itse urpo jolla ei seiso muu kuin järki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kertoo itse urpo jolla ei seiso muu kuin järki
Tulihan se kyyläkin tunnistettavasti kolostaan esille!
Anonyymi kirjoitti:
Tulihan se kyyläkin tunnistettavasti kolostaan esille!
Näin se kyylä on päässy niuvanniemestä viikonloppu vapaalle, eivät muistaneet antaa tarpeeksi rauhoittavia ja mieliala lääkkeitä mukaan .
- Anonyymi
suonikas57 kirjoitti:
Näin se kyylä on päässy niuvanniemestä viikonloppu vapaalle, eivät muistaneet antaa tarpeeksi rauhoittavia ja mieliala lääkkeitä mukaan .
😂 😂 👍
- Anonyymi
Kyllä kasvaa ja kestää. Sperman määrää en ole tutkinut kun se jää sinne mihin sen kuuluukin jäädä.
- Anonyymi
Seisoo ja seisoo. Ei laukea, vaikka kuinka jyystää.
- Anonyymi
Hyvin on toiminut.
Itselläni käytössä vahvojen opiaatti pohjaisten kipulääkkeiden takia joka saavat kaverin löysäilemään. Itse ja vaimoni olemme olleet tyytyväisiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!9311922Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla1069040Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1174959- 1014178
Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka384157Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti73933Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei713770Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j113709Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden403593Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle293551