Koetelkaa myös Paavalin väitteet

Anonyymi

Paavalin rakentamaa ja suunnittelemaa oppia kannattaa tutkia tarkoin. Koetelkaa kaikki, myös Paavalin opit ja väitteet pitää koetella esim. vertaamalla niitä Jeesuksen puheisiin.

Paavali yritti miellyttää vähän joka suuntaan eikä kaihtanut valehdella tarvittaessa. Eikä pitänyt valehtelua edes syntinä. Aika huolestuttavaa ajattelua.

Room. 3:7 "Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aivan.

    • Anonyymi

      Ennen kuin tuollaista väitää, kannattaa pyytää ymmärrystä (arvaa keneltä?).

      • Anonyymi

        Parhamilta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parhamilta?

        Kuka lie, mutta ymmärrystä puuttuu selvästikin.

        "Mutta jos joltakin teistä puuttuu viisautta, anokoon sitä Jumalalta, joka antaa kaikille alttiisti ja soimaamatta, niin se hänelle annetaan"


    • Anonyymi

      Paavali hyväksyi melkein mitä vain. Hän hyväksyi Mormonien käyttämän sijaiskasteen kuolleiden puolesta, ettei olisi ärsyttänyt keskenään kiisteleviä alkuseurakunnan kuppikuntia. Korinton seurakunta oli valheiden pesäpaikka.

      1. Kor. 15:29 "Mitä muutoin ne, jotka kastattavat itsensä kuolleitten puolesta, sillä saavat aikaan? Jos kuolleet eivät heräjä, miksi nämä sitten kastattavat itsensä heidän puolestaan?

      Paavali löi kiilaa seurakuntalaisten väliin väittämällä, että heillä on eriarvoisia armolahjoja.

      • Anonyymi

        Korinttolaiskirjeitä oli aluksi neljä kappaletta, mutta kaksi niistä kadotettu tai hävitetty.

        Ilman puuttuvien korinttolaiskirjeiden sisältöä säilyneet kaksi kirjettä ovat puutteellisia.

        Kirjeiden sisältö on rakennettu niin, että yhdessä kirjeessä esitetään jotain ja jossain toisessa kirjeessä se kumotaan kokonaan. Kysymys vastaus tekniikka käytössä, mutta kun kaksi kirjettä puuttuu lopputulos jää laihaksi.


    • Anonyymi

      Minä koettelin ja Pyhä Henki sanoi, että aloituksessa täällä puhuttiin puutaheinää, lihassa ja väärässä hengessä, vanhan käärmeen mielellä.

      • Anonyymi

        Ole hetki ihan hiljaa ja kysy tuon sanoneelta hengeltä, henki, joka minua aina maahan kaadat, mikä on sinun nimesi?....Leegio....Parham?


    • Anonyymi

      Lahkokenraalit julisti: Amerikka ensin Saatanalle, sitten Eurooppa, Aasia, Afrikka ja Australia.

    • Anonyymi

      Dan. 8:5 "Sitä katsellessani tuli LÄNNESTÄ vuohipukki koko maan yli, tuskin maanpintaa koskettaen, ja sillä pukilla oli otsassaan mahtava sarvi."

      • Anonyymi

        lahkoissahan on "Paavalin oppi" tärkeämpää, kuin: evankeliumi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lahkoissahan on "Paavalin oppi" tärkeämpää, kuin: evankeliumi ?

        Sinulle vuohipukki on tärkeämpi kuin evankeliumi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle vuohipukki on tärkeämpi kuin evankeliumi.

        Jeesuksen sanat:

        "Menkää kaikkeen maailmaan, ja saarnatkaa e v a n k e l i u m i a kaikille luoduille."
        Mark: 16: 15


    • Anonyymi

      Lahkolaisten kaatavien "jeesusten" perässä ei kannata juosta. Se on eksytystä.

      Ja teille sanotaan: 'Katso, tuolla hän on!' 'Katso, täällä!' Älkää menkö sinne älkääkä juosko perässä.
      Juud. 1:8 Yhtä kaikki nämä hurmahenget tekevät samalla tavoin. He saastuttavat ruumiinsa, halveksivat Herraa ja hänen valtaansa ja herjaavat henkivaltoja. [2. Piet. 2:10]

      • Anonyymi

        Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: "Minä olen Kristus", ja he eksyttävät monta.
        Matt: 24: 5


    • Anonyymi

      Ihmeesti vaan ne otsasta tönivät kaatajat ja heidän avustajansa pysyvät itse pystyssä, kun muutama malliksi menee nurin heidän edessään.

      Kuuluisilla saarnamiehillä on satoja avustajia ja suihkukoneet, jonne lastaavat rekvisiittaa matkoilleen koneen ruumaan, on pyörätuolia, kainalosauvoja, sairaalatarvikkeita jne.

      Avustajat nousevat pyörätuolista ja pomppivat lattialla, joku huutaa kuulo tuli, kuulo tuli jne.

      Seuraavalle paikkakunnalle matkatessa nuo pyörätuolipotilaat ja kainalosauvojen varassa kulkevat menevät, sokeat ja rammat kävelevät itse selkä suorassa lentokoneeseen.

      • Anonyymi

        Ihme on tapahtunut, sanois Niilo.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe