Componenta

Onko täällä componentan työntekijöitä? Nykyisiä ja haalari ihmisiä ei kravatti porukkaa. Olis kysymyksiä🙄
163591
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 16

Vanhimmat

Täällä on. Mitä mielessä?

Äänestä
  • Millasta työvuoroa teillä tehdään siellä ja mikä on palkka tällä hetkellä lähinnä kta kiinnostaa. Kiitos etukäteen jos vastaatte

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Millasta työvuoroa teillä tehdään siellä ja mikä on palkka tällä hetkellä lähinnä kta kiinnostaa. Kiitos etukäteen jos vastaatte

Lähinnä moneks menette ja monelta pääsette? Teettekö ylitöitä tai viikonloppuja?

Äänestä

Minulla on haalarit, turvakengät sekä kravatti työasuna.

Äänestä
  • Jos nyt vastaisi vaan ne ketä tietää

Äänestä

Vastatkaa nyt asiallisesti teettekö aamu vuoro vai kahta vuoroa vai kolme vai millai ootte töissä

Äänestä

Aamuvuoro, ei ylitöitä , ja siksi palkka kehno 4800e kuukaudessa.

Äänestä
  • Pilailua edelleen täällä ei siis käy valimon sankareita

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Pilailua edelleen täällä ei siis käy valimon sankareita

Minä olen työn sankari. Siksi minulle maksetaan palkkaa.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Minä olen työn sankari. Siksi minulle maksetaan palkkaa.

Kysyttiinkö nyt sitä tässä?
    Lähinnä kiinnostaa enää et millaisia vuoroja ja millainen vuorojärjestelmä? Maanantaista perjantaihin vai jotain muuta ja mitä🙄

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kysyttiinkö nyt sitä tässä?
    Lähinnä kiinnostaa enää et millaisia vuoroja ja millainen vuorojärjestelmä? Maanantaista perjantaihin vai jotain muuta ja mitä🙄

Kolme viikkoa yövuoroa, 21 yötä putkeen. Sitten viikko vapaata. Ei enää raskasta kun on tottunut. Tulot on aika hyvät.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kolme viikkoa yövuoroa, 21 yötä putkeen. Sitten viikko vapaata. Ei enää raskasta kun on tottunut. Tulot on aika hyvät.

<Mulla on 6 viikkoa putkeen ja paras palkka mitä sieltä saa. Ei oo raskasta ku nukkuu päivisin.

Äänestä

Täytyy kutsuu liitto sinne sitte ei tässä muu auta.

Äänestä
  • Ei tarvita liittoa, meillä on paikallinen sopiminen asioissa.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvita liittoa, meillä on paikallinen sopiminen asioissa.

Paikallinen pakottaminen siis
    Olet siis toimi henkilö nyt etittiin työn tekijöitä eli normaalia ihmistä

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Paikallinen pakottaminen siis
    Olet siis toimi henkilö nyt etittiin työn tekijöitä eli normaalia ihmistä

Olin Componentalla töissä 6v aikoinaan. Eikös Karkkilan toiminta lopetettu tai siirretty johonkin? En enää asu paikkakunnalla.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Onko täällä componentan työntekijöitä? Nykyisiä ja haalari ihmisiä ei kravatti porukkaa. Olis kysymyksiä🙄

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu