Componenta

Anonyymi

Onko täällä componentan työntekijöitä? Nykyisiä ja haalari ihmisiä ei kravatti porukkaa. Olis kysymyksiä🙄

16

3548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täällä on. Mitä mielessä?

      • Anonyymi

        Millasta työvuoroa teillä tehdään siellä ja mikä on palkka tällä hetkellä lähinnä kta kiinnostaa. Kiitos etukäteen jos vastaatte


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millasta työvuoroa teillä tehdään siellä ja mikä on palkka tällä hetkellä lähinnä kta kiinnostaa. Kiitos etukäteen jos vastaatte

        Lähinnä moneks menette ja monelta pääsette? Teettekö ylitöitä tai viikonloppuja?


    • Anonyymi

      Minulla on haalarit, turvakengät sekä kravatti työasuna.

      • Anonyymi

        Jos nyt vastaisi vaan ne ketä tietää


    • Anonyymi

      Vastatkaa nyt asiallisesti teettekö aamu vuoro vai kahta vuoroa vai kolme vai millai ootte töissä

    • Anonyymi

      Aamuvuoro, ei ylitöitä , ja siksi palkka kehno 4800e kuukaudessa.

      • Anonyymi

        Pilailua edelleen täällä ei siis käy valimon sankareita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pilailua edelleen täällä ei siis käy valimon sankareita

        Minä olen työn sankari. Siksi minulle maksetaan palkkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen työn sankari. Siksi minulle maksetaan palkkaa.

        Kysyttiinkö nyt sitä tässä?
        Lähinnä kiinnostaa enää et millaisia vuoroja ja millainen vuorojärjestelmä? Maanantaista perjantaihin vai jotain muuta ja mitä🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyttiinkö nyt sitä tässä?
        Lähinnä kiinnostaa enää et millaisia vuoroja ja millainen vuorojärjestelmä? Maanantaista perjantaihin vai jotain muuta ja mitä🙄

        Kolme viikkoa yövuoroa, 21 yötä putkeen. Sitten viikko vapaata. Ei enää raskasta kun on tottunut. Tulot on aika hyvät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolme viikkoa yövuoroa, 21 yötä putkeen. Sitten viikko vapaata. Ei enää raskasta kun on tottunut. Tulot on aika hyvät.

        <Mulla on 6 viikkoa putkeen ja paras palkka mitä sieltä saa. Ei oo raskasta ku nukkuu päivisin.


    • Anonyymi

      Täytyy kutsuu liitto sinne sitte ei tässä muu auta.

      • Anonyymi

        Ei tarvita liittoa, meillä on paikallinen sopiminen asioissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvita liittoa, meillä on paikallinen sopiminen asioissa.

        Paikallinen pakottaminen siis
        Olet siis toimi henkilö nyt etittiin työn tekijöitä eli normaalia ihmistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paikallinen pakottaminen siis
        Olet siis toimi henkilö nyt etittiin työn tekijöitä eli normaalia ihmistä

        Olin Componentalla töissä 6v aikoinaan. Eikös Karkkilan toiminta lopetettu tai siirretty johonkin? En enää asu paikkakunnalla.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1439
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      329
      1042
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      729
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      156
      720
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      47
      671
    7. 52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe