Hyvinkään sairaalan laskutus

Anonyymi

Soitin tuonne laskutukseen ihmetelläkseni miksi sain karhukirjeen jostain ihme lowelta vai mikä lie enkä laskua jota odotin. No erittäin vastenmielinen ja yhteityökyvytön naisihminen vastasi että minun asiakkaana olisi pitänyt kysyä kyseistä laskua heiltä?Seuraavaksi hän sanoi että vuonna nakki ja muusi olen maksanut laskun myöhässä jota valitettavasti en kyllä pystynyt enää muistamaan koska onnekseni joudun asioimaan harvoin kyseessä olevassa paikassa. Joten ilmeisesti sitten tästä johtuen ja myös siitä että minä tyhmä mummeli en ollut osannut laskua pyytää hän katsoi sen sitten parhaaksi suoraan perintään laittaa. Varokaa hyvät ihmiset laskujen ne kanssa jos laskutus henkilön käytös on todella tätä tasoa en kyllä ymmärrä miten hän voi toimessaan olla. Sanottakkoon toki että myös minä hermostuin ja saatoin ääntäni korottaa mutta mielestäni syystä. Jos minä asiakaspalvelussa työskentelevänä kohtelisin asiakkaita kyseisellä tavalla olisin saanut potkut jo aikoja sitten.

3

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt on koko alueen, keusoten ja HUS.n asiat aivan sekaisin kun on päästetty osaamattomat poliitikot niistä päättämään. Ilmaisjakelussa kiellettiin ottamasta yhteyttä Keusoteen, paitsi kiireellisissä asioissa. Kun kiire on niin 112 ja jos ei kelpaa kyytiin, niin suoraan sairaalanmäelle. Muutoin saattaa henki lähteä. Miten muutama poliitikko pystyy pilaamaan toimineen järjestelmän.***kele.

    • Anonyymi

      Lasku on melko todennäköisesti tulostettu ja lähetetty, mutta eroa ja satunnaisvaihtelua syntyy nykyään siitä onko kuljettaja Itellaposti vai villi mutta sitäkin vapaampi ns. jakelijalintu.

    • Anonyymi

      Aha, hyvä tietää.
      HUS kierrättää siis kaikki laskunsa perintäfirman kautta.

      Miten tahallista tää on?
      Kaikki HUSn laskut katoaa, kaikki. Ne jaetaan perille vasta perintäfirman kuorissa.
      HUSn muutkin postit viipyy min 5vk matkalla.


      Hyvinkään sairaala on sisältä tätä ja
      sen laskutus on samaa sarjaa.

      Postilakia ei vissiin ole olemassa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      573
      3806
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3288
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2771
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2709
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2104
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2061
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1887
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1760
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1719
    Aihe