Korjaus Lassi Koskelan uneen Paavo Väyrysestä
Kirjoitin kaksi päivää sitten, että Lassi Koskela olisi nähnyt v. 1985 unen Paavo Väyrysen uskoontulosta ja presidenttiydestä.
Sain tänään Koskelalta tarkennuksen, että hän on nähnyt monia unia vuodesta 1985 alkaen, mutta että tämän minulle lähettämänsä unen hän näki tämän vuoden tammikuussa.
Odotan siis, että Paavosta tulee ensin jokin ministeri, sitten presidentti ja uskoontulo sekä minun yhteistyöni Paavon kanssa, joka on minun työparini.
Korjaus Lassi Koskelan uneen Paavo Väyrysestä
3
96
Vastaukset
- Anonyymi
Ruaaaahhhhhhhhhh
- Anonyymi
"Odotan siis, että Paavosta tulee ensin jokin ministeri, sitten presidentti ja uskoontulo sekä minun yhteistyöni Paavon kanssa, joka on minun työparini."
Ja kun näin ei tapahdu, pystytkö myöntämään että pieleen meni taas?- Anonyymi
Tuon tarkistetunkin profetian jälkeen Paavo Matti Väyrynen, tuo Kemin lahja Moskovan Kremlin diktaattoreille, tulee pysyttelemään poissa Suomen tasavallan presidentin virasta, ja aivan samasta syystä kuin Donald John Trumpille kävi toiselle kaudelle pyrkiessään, koska äänestäjien enemmistö ei halua häntä tuohon virkaan.
"Ja kun näin ei tapahdu, pystytkö myöntämään että pieleen meni taas?"
Älä nyt sentään mahdottomia vaadi.
Kyllä Jouko Piho voi tuoda koska vain Kuun taivaalta, mutta että myöntäisi joskus puhuneensa palturia, niin sellaista rehellisyyttä me emme tule näkemään näiden itsensä korottaneiden joukoissa(!).
Ja kun Väyrysestä ei tulekaan presidenttiä, niin profetoin väkevästi, että Saatana saa tälläkin kertaa siitä syyt niskoilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815