Korjaus Lassi Koskelan uneen Paavo Väyrysestä
Kirjoitin kaksi päivää sitten, että Lassi Koskela olisi nähnyt v. 1985 unen Paavo Väyrysen uskoontulosta ja presidenttiydestä.
Sain tänään Koskelalta tarkennuksen, että hän on nähnyt monia unia vuodesta 1985 alkaen, mutta että tämän minulle lähettämänsä unen hän näki tämän vuoden tammikuussa.
Odotan siis, että Paavosta tulee ensin jokin ministeri, sitten presidentti ja uskoontulo sekä minun yhteistyöni Paavon kanssa, joka on minun työparini.
Korjaus Lassi Koskelan uneen Paavo Väyrysestä
3
118
Vastaukset 3
- Anonyymi
Ruaaaahhhhhhhhhh
- Anonyymi
"Odotan siis, että Paavosta tulee ensin jokin ministeri, sitten presidentti ja uskoontulo sekä minun yhteistyöni Paavon kanssa, joka on minun työparini."
Ja kun näin ei tapahdu, pystytkö myöntämään että pieleen meni taas?- Anonyymi
Tuon tarkistetunkin profetian jälkeen Paavo Matti Väyrynen, tuo Kemin lahja Moskovan Kremlin diktaattoreille, tulee pysyttelemään poissa Suomen tasavallan presidentin virasta, ja aivan samasta syystä kuin Donald John Trumpille kävi toiselle kaudelle pyrkiessään, koska äänestäjien enemmistö ei halua häntä tuohon virkaan.
"Ja kun näin ei tapahdu, pystytkö myöntämään että pieleen meni taas?"
Älä nyt sentään mahdottomia vaadi.
Kyllä Jouko Piho voi tuoda koska vain Kuun taivaalta, mutta että myöntäisi joskus puhuneensa palturia, niin sellaista rehellisyyttä me emme tule näkemään näiden itsensä korottaneiden joukoissa(!).
Ja kun Väyrysestä ei tulekaan presidenttiä, niin profetoin väkevästi, että Saatana saa tälläkin kertaa siitä syyt niskoilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48930Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15798Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46687
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35563
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE170528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470