Vielä näkee luvattoman paljon autoissa nastarenkaita alla. Miksi? Tiet ja kadut ovat olleet sulat jo monta viikkoa. Onko ihmiset noin uusavuttomia ja laiskoja, etteivät viitsi vaihtaa kesärenkaita alle? Parempi olisi heidän siirtyä kitkarenkaiden käyttäjiksi ei olisi vahinkoa, vaikka juhannuksena ajaisivat niillä.
Ja vielä on nastarenkaat alla
27
55
Vastaukset
- Anonyymi
Laiskuus
- Anonyymi
Suunnitelmattomuus eli hetkessä eläminen
- Anonyymi
777 olet erikoinen typpi, kun mormonit ja nastarenkaat on suuria kiinnostuksesi kohteita, onko niissä jotain samaa?
- Anonyymi
Huomathan, että tämä autoilija arto jota monet myös idiootiksi kutsuu, katsoo myös nopeusrajoitusten olevan hänelle sopimattomia, joten katsoo oikeudekseen olla niitä noudattamatta. Erikoinen tyyppi kaiken kaikkiaan.
Mitä se haittaa, jos jossain muualla keskustelee. Keskustelen minä monessa muussakin paikassa.
Anonyymi kirjoitti:
Huomathan, että tämä autoilija arto jota monet myös idiootiksi kutsuu, katsoo myös nopeusrajoitusten olevan hänelle sopimattomia, joten katsoo oikeudekseen olla niitä noudattamatta. Erikoinen tyyppi kaiken kaikkiaan.
Lopeta jo minun mollaaminen. Jos sinulla ei ole aiheeseen mitään annettavaa pysy poissa.
- Anonyymi
Moni uskontoon sairastunut erkaantuu usein todellisuudesta.
- Anonyymi
Arto777 kirjoitti:
Lopeta jo minun mollaaminen. Jos sinulla ei ole aiheeseen mitään annettavaa pysy poissa.
Miten muka autoilija artoa jota myös idiootiksi kutsutaan nyt on mollattu?
Sinähän niillä kitkarenkailla talvikelissä muille vaaraa aiheutat en suinkaan minä.
Sinä olet vaatimassa nopeusrajoitusten nostoa, sinä olet ylinopeudesta sakot saanut. "777 olet erikoinen typpi, kun mormonit ja nastarenkaat on suuria kiinnostuksesi kohteita, onko niissä jotain samaa?"
On ja paljon yhteistä. Molemmat ovat yhtä tyhmiä sekä mormonit että nastarenkaiden käyttäjät.Anonyymi kirjoitti:
Miten muka autoilija artoa jota myös idiootiksi kutsutaan nyt on mollattu?
Sinähän niillä kitkarenkailla talvikelissä muille vaaraa aiheutat en suinkaan minä.
Sinä olet vaatimassa nopeusrajoitusten nostoa, sinä olet ylinopeudesta sakot saanut.Eikö se jo tuossa tullutkin. Lopeta jo hyvän sään aikana.
- Anonyymi
Pakkasöitä ollut vielä jatkuvasti. Kesärengas ei toimi normaalisti pakkasella.
Näin asiantuntijat väitti marraskuussa ja silloinkin oli sulatkelit.
Uhkasivat, että poliisi sakottaa.- Anonyymi
Vaihtakaa nyt helvetti jo nastat hittoon! Oletteko ihan idiootteja jos vielä nastoilla pölistätte..
- Anonyymi
Itse en vaihda nastarenkaita ollenkaan pois, syksyllä uudet halpisnastat alle parilla satasella ja taas saa vuoden ajella. Halvin ja helpoin tyyli.
- Anonyymi
Ja samalla idiootein tyyli, aina paskat renkaat alla, eikä edes halpaa tuollainen hölmöily.
- Anonyymi
On talvikiekot alla koska vielä on penkoissa lunta ja yöpakkasia tällä suunnalla.
- Anonyymi
Hyvin toimi nastat taas tänään 400km ajelin. Ajattelin etten tuhlaa energiaa turhaan renkaiden vaihtoon ja ostoon ja ajelen koko kesän noilla nastoilla. Mielestäni maailma pelastuu kun emme tuhlaa energiaa emmekä valmista renkaita turhaa. On sitten syksyllä nastat valmiina ja hyvissä ajoin alla kun liukkaat yllättää kitkatohelot.
- Anonyymi
Arto777 kirjoitti:
400km jyrsit asfalttia? Voiko tyhmempää olla?
Huomenna taas vedän 400 km takaisin, ja nastoilla. Ottaako pattiin ?
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna taas vedän 400 km takaisin, ja nastoilla. Ottaako pattiin ?
"Huomenna taas vedän 400 km takaisin, ja nastoilla. Ottaako pattiin ?"
Kyllä ottaa, kun sinun kaltaiset idiootit jyrsii asfaltin pilalle. Tulee kalliiksi meille veronmaksajille.- Anonyymi
Arto777 kirjoitti:
Kyllä ottaa, kun sinun kaltaiset idiootit jyrsii asfaltin pilalle. Tulee kalliiksi meille veronmaksajille.Kerroppas idiootti autoilija arto tuo veronmaksu kykysi?
Ettet vaan olisi veroista nettosaaja et suinkaan nettomaksaja. - Anonyymi
Arto777 kirjoitti:
Kyllä ottaa, kun sinun kaltaiset idiootit jyrsii asfaltin pilalle. Tulee kalliiksi meille veronmaksajille.Ei taida arto reppana veroja paljon maksaa kun on aina aikaa täällä lusmuilla.
Tänään muuten vedän n 550km ja vieläkin nastoilla. Laita naamari niin et huomaa mitään ja pidä aina se naamari naamallas. Nastat pitää auton tiellä ja ropisee kivasti jos on tienpintasta jäät sulanut.
- Anonyymi
Kyllä se johtuu ihan siitä, että mielenterveyspalveluihin on pitkät jonot. Ja myös siitä, että vajakkeja on vuosi vuodelta enemmän.
- Anonyymi
Arto777 kirjoitti:
Silloin heillä olisi aikaa vaihtaa kesärenkaat, kun eivät hoitoon pääse.
Mutta jos pääkoppa on siinä kunnossa, että ei ymmärrä onko menossa talvi, kevät vai kesä, niin eihän sitä silloin ymmärrä renkaitakaan vaihtaa.
- Anonyymi
Ihmettelen joka vuosi p savon alueen nastarenkaita miten pitkään ihmiset pitää, itsellä ollut 3 viikkoa ja joka päivä ajossa. Tiet lumettomia ja sulia kohta kuukauden? Muualla ja etelämmässä varmaan vielä älyttömämpää käyttöä.
Toinen on ympäri suomen olevien vanhempien päällystettyjen teiden kunto, joita on suurin osa. Ihan puhki ja reikiä, 2 kpl todella syvää rataa.
Nyt vasta aletaan nähdä kunnola se mitä nastapyörät on tehneet muutamissa kymmenissä vuosissa. Autojen paino on lisääntynyt ja kiveä irtoaa paljon kun paine, lisääntynyt liikenne ollut myös.
Nyt jos ei tule muutoksia niin pahassa kusessa teiden käyttäjät, ne menee kuntoon jossa on kierreltävä reikiä, raiteet tekee tien jo nyt vaaralliseksi talvella, ohjaa autoa.
. Nastarenkaiden käyttö joka esim ajelee pääosin 9 tiellä savossa arkiajot on aivan järjetöntä koska tie on paljas ympäri vuoden ja kovapalat nakuttaa pinnasta kokoajan pois. Sama juttu jos ajelet taajamissa ja lähiympäristössä päällysteellä.
Kuntien pitäisi itse omistaa teiden tekoa kokonaan, rahan takia. Firmojen katteet on niin älyttömät uuden tien tai päällysteen laitossa menee niin paljon pelkästään extraa katteeseen.
Kuopiosta etelään pään laitettiin vuosi sitten uutta asfalttia moottoritielle jonkun matkaa se tie on hakattu jo pilalle vuodessa. Isoa röpelöä, vesi istuu hyvin siinä ja imeityy, pakkasilla rapautuu ja halkeilee. Ulkomailla tie on aivan sileä kun renkaat hio sitä, meteli puolet pienempi ja tie kestää pitkään. - Anonyymi
Laiska, tyhmä tai uusavuton, näistä voi valita mihin kuuluu.
- Anonyymi
Vieläkin on yöpakkasia ja sivutiet jäässä jopa meko etelässä. Luntakin on satanut. Pohjoisessa ei pärjää kesärenkailla kuin pikitiellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin579507Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh173921Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r313191Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht902506Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142090Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3971991Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2421511FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01351Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu731148Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101125