Yyterissä viimekesänä 5/ 5 metsän lipeillä

Anonyymi

Loma ja hyvä sää yyterissä oli loman loppuhuipennus. Olemme aviopari 60v lähestyy molemmilla. Vaimo on pitänyt aina vilauttelu/pikku paljastelu/rinnat esillä pukeutuminen/pyllistelyä hieman rohkeasti missä vaan ja naisellinen pukeutuminen ollut vuosikymmeniä luonteen piirteenä. Nyt sattui kohdille jokin turistin oloinen tummahko mies astelemaan likeltä suojaisaa löhöily paikkaamme. Vaimolla vain pienet bikinit alaosaltaan ja pitkät rinnat kun ikää jo on mutta pyöreät kuitenkin paljaana selkäasennossa liina kasvojen päällä suuta myöden. Bikinistä olin joutessani ottanut turpeat huulet esiin ja niitä hivellyt jo aiemmin vaimon ollessa liki unessa aurinkoa ottaen. Ei pahemmin vaimoa kiinnosta näkyykö pimpsukka koska pitänyt esillä olosta aina. Tämä mies käveleskeli hitaasti katsellen ympärilleen kuin etsien hieman jotain ja kun huomasi meidät niin tuli likemmäs ja olin jo vaimolle kertonut että vieras mies tulee vain ilmoituksena. Eipä vaikutusta tietystikkään mutta eipä säikähdä jos unessa liki. Hiplailin vaimon jalkoväliä rennosti nojaten toiseen käteeni lasit ja lippis syvällä päässä. Mies näytti katsovan herkeämättä meitä. Heilautin vaistomaisesti kättä hieman tervehyksenä ja mies morjesti takaisin ja alkoi tulla samassa meitä kohden. Mies käveli äänettä n 5m päähän ja katseli vaimoa jota hiplailin edelleen. Mies kysyvästi katsoi minua kuin lupaa pyytäen että voiko katsella ja nyökkäsin hymyillen. Mies virnisti ja näytti peukaloa yes tyyliin. Vaimon pimpsa alkoi kostua kun tajusi että vieras mies oli likellä katsellen ja sekös vaimoa tyydyttää. Hiplailuni jatkui ja mies astui vaivihkaa likemmäs ja speedot näytti pullottavan ja mies minua katsoen laski housujaan alemmas ja esiin pullahti jäykähkö kalu. Hymyilin vain ja mies katsoi vaimon paljasta pimpsukkaa ja veteli kaluaan hieman. Mies vilkaisi minua ja taas tuijotti vaimoani seisten n reilun metrin päässä Kalu oli kovana jo ja vaimo vain nosti polvensa koukkuun ja avasi reitensä! Nyt mies hymyili jo himokkaan näköisenä ja kalu sai liikettä. Hiplailin vaimo ja litinä vain kuului vaimon hengitellessä hieman kiihkeämmin jo. Liina oli edelleen vaimon silmillä ja nyt nostin panoksia ja nyökkäsin miehelle että likemmäs vain ja oikein tajusi! Mies pudottautui polvilleen vaimon käden ulottuville ja sanoin hiljaa vaimolle että koske hieman loman lopun kunniaksi kaveriin. Vaimohan ojensi käden ja reittäpitkin osui kaverin kaluun hetkessä. Minä lipsuttelin litimärkää ja liukkaaksi muuttuntta paljasta turvonnutta huulirakoa innoissani. Vaimo käsitteli kaverin kalua ja miten tyytväiseltä kaveri näyttikään. Olipa mahtava yllätystilanne tullut sillepäivälle. Eipä liene yllätys että yht äkkiä alkoi mies hengittää katkonaisesti ja niin alkoi mies pumpata lastiaan. Vaimo lopetti ja puristi kalua lujahkoa ja miehen kasvoilla vilahti hämmennys ja kiimakin yhtä aikaa. Sanoin miehelle päällä nyökytellen vaimon jalkoväliä kohden että pane pane. Miehen kasvoille tuli himokas ilme ja samassa mies nosti itsensä vaimon jalkojenväliin ja vaimo ohjasi kokeneesti vieraan kalun huultenväliin ja niin kuului vaimosta ääni uuuuhhhh kun mies inokkaasti painoi koko kalunsa liukkaaseen rakoon vaimon levittäessä jalkansa auki. Vaimo aloitti klittansa nopean hyväilyn miehen pannessa aika rauhassa kuitenkin sillä arvatenkin oli saanut jo pienen parin pumppauksen laukeamisen. Vaimo huokaili kiimaisesti hiljaa ja mies lykkeli tasatahtia rauhallisesti vaimon hyvillessä nopeaa klittaansa. Minä ujutin käteni vaimon pepulle ja työnsin mehuja valuvaan peppuvakoon etsien vaimon anuksen ja sinne kaksi sormea niin syvään kuin meni. Oli kiihottavaa tuntea miehen kalun liikkeet sormissa. Vaimo jo kiemurtelikin hiukan nostellen lantiotaan ja tiedän että pian muuten vaimo saa orgasmin ja tungin jo kaikkia sormia vaimon anaaliin kun tuntui löystyvän ihmeen rennoksi ja liukkautta riitti. Miehen kivekset läpsytti kämmenselkään joka tuntui oudolta mutta kiihottavalta tässä tilanteessa 100% heteromiehestä kun vaimo nautti pitkästä aikaa vieraasta kalusta.
Hämmästelin vaimon anuksen rentoutta ja olihan siellä ennenkin ollut sormia ja dildoja mutta silti. Vaimo liikkui lantioltaan kiimassa ja liikuttelin sormia yhä syvemmälle vaimon anaaliin kun ei tuntunut tippaakaan mikään estävän tai kiristävän ja mies vain jatkoi panoa. Olipa hienon kiimainen hetki. Mies oli osittain lauennut päättelin ja kesti varmaan tiukentunuttakin vaimon herkkua sormieni takia kestävän laukeamatta. Ja niin jatkoin minäkin vaimon anuksen olessa sormissa syvemmällä ja syvemmällä vaimon liikutellessa miehen panon tahtiin lantiotaan nostellen ja keinutellen ja nyt alkoi tuntua että rystyset ohittaa tiukimman kohdan anaalissa ja annoin anuksen imaista käteni anaaliin kokonaan ja niin tuntui ranteessa anuksen tiukka rengaskohta vau samassa tuntui sormista tuttu sykkiminen ja tiesin että nyt muuten vaimo saa orgasmin! Niin alkoi vaimon lantoin vatkaus ja uikuttaminen kestäen pitkään ja mies alkoi vaimon hieman rauhoituttua todella nopeaa

3

743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tahtia panemisen ja mies laukesi minun käsi vaimon anaalissa vaimon pimpsukkaan lastinsa. Tilanne rauhoittui ja mies nousi ja näin aika normi paksuisen kalun vetäytyvän vaimosta yhä jäykkänä liukkaana ja kiiltävänä. Ja samalla vedin varovasti käteni vaimon anaalista helposti ja katsoin yhdessä miehen kanssa miten anus oli ammollaan ja sykki kiinni muutamassa sekunnissa vaimon pitäessä jalkojaan aivan levällään ja eipä ne kiinni olisi menneetkään kun oli levällään ollut jo hetken. Siirryin pikaisesti vaimon päälle ja aloitin panemisen minäkin liukkaassaa turvonneessa pehmeässä pimpsassa ja sanoin vain miehelle että odota hetki ja panin vaimoa läiske käyden vaimon huohottaessa taas. Ruiskutin hetkessä mällit sekaan ja pyysin vaimoa kääntymään nelinkontin ja niin vaimo aloitti kankeana kääntymisen ja jalat jäi hieman levälleen pylly pystyyn peitolle. Pyysin miestä jatkamaan vielä hetken vaimon anaaliin ja sehän sopi miehelle ja niin sopi vaimollekkin kun kuului vain vaimolta äännähdys kun mies edelleen täysin jäykän kalunsa työnsi vaimon anaaliin. Minä aloitin ns puhtaalla kädellä vaimon turvonneen pimpsan käsittelyn ja taas läpsytteli tutut kivekset kättäni. Nyt olin nopeampi ja sovittelin kaikkia sormia sopivassa asennossa pimpsaan ja aloin jo määrätietoisesti työntää kättä tunnustellen miten sopii syvemmällä sillä fistaus on normi settiä ollut kauan meillä. Eikä siinä mennyt aikaakaan kun ranne oli huulten välissä ja mies takoi kuin vimmattu anaalia vaimon uikuttaessa. Aikaa ei paljon kulunut ja vaimo kuului sanovan että saa pieniä koko ajan,sekös oli kivaa kuultavaa. Mies oli oikea kone ja kuulin vaimon sanovan että nyt tulee spermaa ja vaimo tottuneesti pukki anustaan miestä vasten kuin imien kaiken , tuttua ja kiihottavaa joka ikinen kerta. Mies rauhoittui ja oli hiukan väsyneen näköinen hiestä märkänä ja nousi vaimosta pois. Itse laitoin jo anaalissa olleen käteni uudelleen vaimon anukselle ja aloin työntää taas kättä anaaliin ja eipä ennen olekkaan näin helpolla mennyt! Vaimo liikutteli kiimoissaan lannettaan minun pitäessä kumpaakin kättä anuksessa ja pimpsassa. Hetken nautiskelin ja vedin kädet pois ja ohjasin kaluni anaaliin ja hetken nauttiessa alkoi tulla jopa minulta toistamiseen. Mies oli häipynyt paikalta. Tilanne rauhoittui ja vaimon posket hehkui kertoen miten oli mahtavaa olla kahden miehen himojen kohteena taas. Kysyin että aristaako peppua niin vähän mutta kertoi miten oli kiihottavaa kun anaalia kiristi ja samalla vieras pani se oli kiihottanut kovasti. Pyyhin käsiä kosteuspyyhkeisiin ja pyysin vaimoa seisomaan jalat auki niin otan kuvia kun aukoista tulee mällejä. Työtä käskettyä vaimo esitteli ja työnsi vaaleita mällejä ja niitähän tuli! Vaimo asettui selällälleen ja niin sain vain kaluuni ryhtiä sen verran että työnnyin vielä makaavan vaimon sisään ja suudeltiin hitaasti hikisinä ja haastattelin vaimon tuntemuksia tapahtuneesta ja pelkkää ilotulitusta koko hetki. Mitään tauteja ei saatu eikä saanut mieskään muuta kuin kokenutta naista. Kesäloma lähestyy taas .....

    • Kyllä, kesä lähestyy... ;)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      300
      3455
    2. 204
      2951
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2534
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      233
      1992
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1425
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1318
    9. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1304
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    Aihe