Rukouspyyntö

Anonyymi

Hei kaikille. Voisitteko rukoilla että löydän hyvän puolison. Tueksi ja turvaksi ja elämään yhdessä. Jumala tietää tasan tarkkaan kuka on minulle sopiva. Olen jo väsynyt yksin rukoilemaan vaikka aion jatkaa!! Puolisoa olen kaivannut ja rukoillut jo pitkään. Kiitos kaikille jotka rukoilevat ja uskovat. Aurinkoista päivää sinulle.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Här är en bedjare. Jag minns.

      • Anonyymi

        Siis suomeksi: Olen PätiJääkäri, ja Uskossa

        Jiggasin Minnin. Tai olisinpa

        Minni pamautti kaulimella päähäni

        nyt palleihini koskee ja päähäni .

        Sen siitä saa kun pyysin paimensauvaani koteloimaan

        pervona alkoi pitämään

        Du menar bög


    • Anonyymi

      Ota ensin selvää omasta luonteestasi. Se homma ei ole kuin lasten sadussa. Jos olet vesielementtiä, ei kannata mennä tuleen. Ja jos olet maa elementtiä, kuinka voit ymmärtää ilma elementtiä?
      Se, että "löydetään puoliso" on yhteiskunnallisesti vastuutonta - saatat törmätä narsistiin, joka tuhoaa koko elämäsi! Homman pitäisi mennä ohjattuna suositusten kautta! Mutta eipä näytä hallitusta kiinnostavan!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      36 vuotiaalla vaimollani on todettu vakava paikallisesti levinnyt kohdunkaulansyöpä. Mitä nöyrimmin pyydän että jumala parannat vaimoni syövän niin ettei se leviä enempää ja kaikki syöpäsolut häviää elimistöstä eikä se enää uusiudu koskaan. Kiitos Jumalalle siitä kun lääkäri on sanonut että kasvain on lähtenyt pienenemään. Kiitos myös Jumalalle siitä että vaimoni on kestänyt hoidot hyvin ja että kestäisi vielä seuraavat kolme viikkoa kun hoitoja on jäljellä. Pyydän että pääsemme nauttimaan yhteisestä elämästä terveinä juuri valmistuneessa uudessa omakotitalossa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe