Rukouspyyntö

Anonyymi

Hei kaikille. Voisitteko rukoilla että löydän hyvän puolison. Tueksi ja turvaksi ja elämään yhdessä. Jumala tietää tasan tarkkaan kuka on minulle sopiva. Olen jo väsynyt yksin rukoilemaan vaikka aion jatkaa!! Puolisoa olen kaivannut ja rukoillut jo pitkään. Kiitos kaikille jotka rukoilevat ja uskovat. Aurinkoista päivää sinulle.

5

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Här är en bedjare. Jag minns.

• Anonyymi

Siis suomeksi: Olen PätiJääkäri, ja Uskossa

Jiggasin Minnin. Tai olisinpa

Minni pamautti kaulimella päähäni

nyt palleihini koskee ja päähäni .

Sen siitä saa kun pyysin paimensauvaani koteloimaan

pervona alkoi pitämään

Du menar bög

• Anonyymi

Ota ensin selvää omasta luonteestasi. Se homma ei ole kuin lasten sadussa. Jos olet vesielementtiä, ei kannata mennä tuleen. Ja jos olet maa elementtiä, kuinka voit ymmärtää ilma elementtiä?
      Se, että "löydetään puoliso" on yhteiskunnallisesti vastuutonta - saatat törmätä narsistiin, joka tuhoaa koko elämäsi! Homman pitäisi mennä ohjattuna suositusten kautta! Mutta eipä näytä hallitusta kiinnostavan!

• Anonyymi
    • Anonyymi

36 vuotiaalla vaimollani on todettu vakava paikallisesti levinnyt kohdunkaulansyöpä. Mitä nöyrimmin pyydän että jumala parannat vaimoni syövän niin ettei se leviä enempää ja kaikki syöpäsolut häviää elimistöstä eikä se enää uusiudu koskaan. Kiitos Jumalalle siitä kun lääkäri on sanonut että kasvain on lähtenyt pienenemään. Kiitos myös Jumalalle siitä että vaimoni on kestänyt hoidot hyvin ja että kestäisi vielä seuraavat kolme viikkoa kun hoitoja on jäljellä. Pyydän että pääsemme nauttimaan yhteisestä elämästä terveinä juuri valmistuneessa uudessa omakotitalossa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      6282
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4744
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      41
      3304
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      62
      3141
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      360
      1760
    6. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      11
      1578
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      72
      1408
    8. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1368
    9. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1318
    10. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      83
      1229
    Aihe