Minulla on kasapäin porkkanoita. Olen yrittänyt paistaa niitä uunissa. Ja aina ne ovat jääneet hieman raaoiksi.
Onko kenelläkään olemassa mitään hyvää uuniporkkanaohjetta?
Uuniporkkanat
6
249
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki vihannekset pitää ensin esikeittää, vasta sitten paistaa.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä, pitää vaan uunissa tarpeeksi kauan?
Mä olen paahtanut juureksia 150 asteessa tunnin verran. Tulee rapeaa ja kypsää. Maustaa vaan ensin ja pyörittelee öljyssä. Monessa ohjeessa on kovempi lämpö, mut minusta silloin palaa pinnalta ja muuten ällölöllöä😝
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen paahtanut juureksia 150 asteessa tunnin verran. Tulee rapeaa ja kypsää. Maustaa vaan ensin ja pyörittelee öljyssä. Monessa ohjeessa on kovempi lämpö, mut minusta silloin palaa pinnalta ja muuten ällölöllöä😝
lajijasurisNo jokainen tekee miten tekee, minä nyt vaan kerroin miten itse teen kun kysyjä kysyi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lajijasurisJeps. lämpötila on se kaiken a ja o. Itsekin suosittelen tuota n. 150 astetta.
- Anonyymi
Porkkanat puolen sentin viipaleiksi, öljytään ja mustapippuroidaan huolellisesti.
Varakkaammat voivat laittaa myös puristettua valkosipulia sekaan. Reilu tunti 200 astetta. - Anonyymi
Pätkit porkkanat vaan reiluiksi kuutioiksi, paista niitä hieman paistinpannulla öljyssä ja laita sen jälkeen 175°C lämmöllä uuniin paistumaan uunivuokaan. Mausteita oman maun mukaan, hieman suolaa. Me laitetaan hieman hunajaa porkkanoiden päälle. Sekoita välillä niitä ja anna paistua reilusti uunissa.
Samalla ohjeella valmistamme punajuuria ja lanttua uunissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216665Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562285- 1471867
- 851261
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971042- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.87942Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843- 32840
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147767