Minulla on kasapäin porkkanoita. Olen yrittänyt paistaa niitä uunissa. Ja aina ne ovat jääneet hieman raaoiksi.
Onko kenelläkään olemassa mitään hyvää uuniporkkanaohjetta?
Uuniporkkanat
6
266
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki vihannekset pitää ensin esikeittää, vasta sitten paistaa.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä, pitää vaan uunissa tarpeeksi kauan?
Mä olen paahtanut juureksia 150 asteessa tunnin verran. Tulee rapeaa ja kypsää. Maustaa vaan ensin ja pyörittelee öljyssä. Monessa ohjeessa on kovempi lämpö, mut minusta silloin palaa pinnalta ja muuten ällölöllöä😝
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen paahtanut juureksia 150 asteessa tunnin verran. Tulee rapeaa ja kypsää. Maustaa vaan ensin ja pyörittelee öljyssä. Monessa ohjeessa on kovempi lämpö, mut minusta silloin palaa pinnalta ja muuten ällölöllöä😝
lajijasurisNo jokainen tekee miten tekee, minä nyt vaan kerroin miten itse teen kun kysyjä kysyi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lajijasurisJeps. lämpötila on se kaiken a ja o. Itsekin suosittelen tuota n. 150 astetta.
- Anonyymi
Porkkanat puolen sentin viipaleiksi, öljytään ja mustapippuroidaan huolellisesti.
Varakkaammat voivat laittaa myös puristettua valkosipulia sekaan. Reilu tunti 200 astetta. - Anonyymi
Pätkit porkkanat vaan reiluiksi kuutioiksi, paista niitä hieman paistinpannulla öljyssä ja laita sen jälkeen 175°C lämmöllä uuniin paistumaan uunivuokaan. Mausteita oman maun mukaan, hieman suolaa. Me laitetaan hieman hunajaa porkkanoiden päälle. Sekoita välillä niitä ja anna paistua reilusti uunissa.
Samalla ohjeella valmistamme punajuuria ja lanttua uunissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612805Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152645Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2691582Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841184Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56889
- 79875