Jeesus on historiassa outo hahmo. Minkä tähden hän syntyi maailmaan. Entäs hänen äitinsä neitsyt raskaus. Voin raottaa näitä teille jonkun verran. Marian neiytsytraskaushan ei pidä paikkaansa, vaan on vain symbolista. "neitsyt" eli olisiko perheelle vain uskollinen tai jotakin. Mariahan toi leipää pöytään jopa myymällä vartaloaan. Olihan hän myös naimisissa Jeesuksen, eli oman poikansa kanssa. Tämän tietää, jos on yhtään lukenut raamattua, ja löytyy sieltä välittömästi. Eli huo.. maria. Ilolintu. Jeesushan eräällä kaivolla sanoi, että pitää lapsista, hänhän viihtyi heidän kanssaan paljon. Liiankin paljon. On spekuloitu seurakunnassa, tuomittiinko Jeesus lapsen hyväksykäytöstä ristille. Tämä on meidän, one way missionin näkökanta asiaan
Jeesus pelastaa
Siunausta
mitä jeesus määrittää
2
119
Vastaukset
- Anonyymi
Sillä seudulla se on ihan jokapäiväistä .
- Anonyymi
> Mariahan toi leipää pöytään jopa myymällä vartaloaan. Olihan hän myös naimisissa Jeesuksen, eli oman poikansa kanssa. Tämän tietää, jos on yhtään lukenut raamattua, ja löytyy sieltä välittömästi.
Missä kohdassa? Saatko nautintoa valehtelusta?
> Minkä tähden hän syntyi maailmaan.
"Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan evankeliumia köyhille; hän on lähettänyt minut saarnaamaan vangituille vapautusta ja sokeille näkönsä saamista, päästämään sorretut vapauteen, saarnaamaan Herran otollista vuotta".
Luuk. 4:18-19
> Marian neiytsytraskaushan ei pidä paikkaansa
Ei mitään syytä uskoa sinua, kun näytät valehtelevan yksinkertaisimmassakin asiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7203010Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622702Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o562476Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312427Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581978Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181509Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121502- 731434
- 491419
- 571379