Vyö vai henkselit?

Anonyymi

Mies käytätkö vyötä vai henkseleitä?

27

1441

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No henkselit tietty, niitä on kiva kylillä paukutella :D

      • Anonyymi

        joopati joo. Koulukiusaajat äkkäävät pian luokan viimeisen äidin henkselipojan. Sitten paukkuu aina. Eikä se ole kivaa. Tai no niin - toisille kivaa ja hänelle ei.
        Eipä silti onhan ne henkselit aikuisella miehellä aikas seksikkäät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joopati joo. Koulukiusaajat äkkäävät pian luokan viimeisen äidin henkselipojan. Sitten paukkuu aina. Eikä se ole kivaa. Tai no niin - toisille kivaa ja hänelle ei.
        Eipä silti onhan ne henkselit aikuisella miehellä aikas seksikkäät.

        Tuossahan kysyttiinkin MIEHISTÄ eikä koulupojista. Joopati joo, se luetun ymmärtäminen......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossahan kysyttiinkin MIEHISTÄ eikä koulupojista. Joopati joo, se luetun ymmärtäminen......

        Luettu ymmäretty ihan hyvin, mutta miksi vastata jonkun johdattelemaan kysymykseen kyllä tai ei periaattella. Joskus kannattaa tehdä vastaus ottamalla ohjat kysyjältä heti pois.
        Itse jätin henkselit sinne kouluvuosiin. Olen mies nyt ja käytän vyötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joopati joo. Koulukiusaajat äkkäävät pian luokan viimeisen äidin henkselipojan. Sitten paukkuu aina. Eikä se ole kivaa. Tai no niin - toisille kivaa ja hänelle ei.
        Eipä silti onhan ne henkselit aikuisella miehellä aikas seksikkäät.

        Kyllä mun lapsuudessa oli melkein kaikilla pojilla ala-asteella henkselit vielä kuutosluokallakin, vanhoista luokkakuvista näkee hyvin. Aika monet jostain syystä luopui sitten kyllä yläasteelle siirtyessä pois henkseleistä. Mä kyllä kanssa vaihdoin muodikkaampiin farkkuihin, mutta henkselit pysyi, musta ne oli vaan selkeesti paljon paremmat kuin vyö. Talvella henkselit oli puseron alla, joten eivät ne edes juuri näkyneet muuta kuin liikuntatunnilla pukuhuoneessa tai joskus klipsit saattoivat näkyä housunkauluksessa kun istui pulpetissa tai muuten kumarteli. Sen kanssa muistan, että koulun pihalla oli leuanvetotanko, siinä roikkuesssa heti paljastui, että käyttikö henkseleitä kun siinä ne tulivat suureksi osaksi esille puseron alta.

        Kyllähän niitä henkseleitä kesällä jotkut sitten tykkäsi räpsäytellä välillä kun olivat t-paidan päällä näkyvillä, mutta kaikki oli niin tottunut siihen, että mulla oli aina henkselit niin eipä siihen juuri kukaan sitten edes enää kiinnittänyt huomiota. Enkä mä edes yläasteella ja lukiossa ollut ainoa, joka vielä piti henkseleitä, ainakin kahdella luokkakaverilla muistan kanssa olleet henkselit päällä usein.

        Mä en kyllä itseäni voinut äidin henkselipoikana pitää kun äiti jopa sanoi, että eikö olisi aika siirtyä vyöhön. Mä vaan tykkäsin paljon enemmän mukavista henkseleistä ja niitä edelleen käytän päivittäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joopati joo. Koulukiusaajat äkkäävät pian luokan viimeisen äidin henkselipojan. Sitten paukkuu aina. Eikä se ole kivaa. Tai no niin - toisille kivaa ja hänelle ei.
        Eipä silti onhan ne henkselit aikuisella miehellä aikas seksikkäät.

        Mä olin parhaan kaverini Teron kanssa viimeisiä jotka käytti henkseleitä koulussa meidän luokalla.

        Kuudennella luokalla oli jo tärkeää olla muodikkaat kuteet ja oli mullakin leviksen 501:t, mutta henkseleillä ne edelleen pysyivät ylhäällä. En mä kyllä muista, että meitä olisi henkseleiden takia koulussa kiusattu.

        Mulla itse asiassa äiti kysyi et eikö pitäs vaihtaa vyöhön kun oon jo iso poika, mutta halusin pitää oman tyylini ja henkselit oli osa sitä - ja edelleen nyt paljon isompana poikana henkselit pitää mun farkut ylhäällä.


    • Anonyymi

      Ehdottomasti henkseleitä.

    • Anonyymi

      Tietenkin henkseleitä! Henkselit on paljon mukavammat ja toimivammat ja näyttävätkin vielä hyviltä. Parhaillaankin on mustat henkselit leviksen 501-farkuissa kiinni ja hyvin toimii.

    • Anonyymi

      Enimmäkseen henkseleitä kun ne nyt vaan on paremmat ja näyttää hyviltä. Levisten kanssa aina kun ne ovat niin painavaa kangasta, että eivät oikein vyöllä edes pysy ylhäällä.

      Prätkähousuissa mulla on kiinteet henkselit ja lätkä- ja lasketteluhousutkin pysyvät henkseleillä ylhäällä. Farkkuhaalareissa tietty on henkselit jo valmiina ja on tosi kiva oloasu kotona.

      Eilen istuskelin koko päivän terassilla farkkushortseissa ja kapeissa punaisissa henkseleissä, ne oli tosi tyylikkäät valkoisen t-paidan päällä - ja en ollut samalla terdellä ainoa kundi, jolla oli henkselit päällä. Moni mun kaverikin käyttää henkseleitä.

    • Anonyymi

      Henkseleitä. Mä ajan paljon autoa ja huomasin, että vyön solki painaa mahaa ikävästi ja lisäksi autosta pois noustessa saa aina kiskoa housuja ylös. Kaikki nuo harmit ratkesivat kun siirryin henkseleihin.

    • Anonyymi

      Mulla repesi farkkuvyö soljesta just kun oli kamala kiire lähteä viettämään kaverin synttäreitä baariin. Farkuthan ei mulla pysy ylhäällä sitten ollenkaan ilman vyötä ja yhtään sopivaa vyötä ei mistään siihen hätään löytynyt.

      Kaveri hoputti että nyt mennään että hommaa vaikka henkselit. Sitten mä muistin, että mullahan tosiaan on puvun housuissa henkselit. No siitä sitten henkselit päälle ja menoksi. Kyllähän niistä henkseleistä sitten pientä kuittailua tuli illan mittaan, mutta hyvin pysyi housut ylhäällä. Sen jälkeen mä oonkin oikeestaan käyttänyt pelkästään henkseleitä.

    • Anonyymi

      Ilman muuta henkselit kun on ärtyvän puolen yhtymä niin vyö kiristää ikävästi. Henkseleillä voi pitää vähän väljempiä farkkuja ja ei kiristä eikä purista ja housut pysyy hienosti ylhäällä. Näyttävätkin hyviltä!

    • Anonyymi

      Henkselihemmot on sexyjä, saavat hormoonit hyrräämään, nam.

    • Anonyymi

      Mä sain kavereilta 30v synttärilahjaksi henkselit. Sen jälkeen ne on olleetkin sitten kovassa käytössä, en ollut ennen edes tajunnut että kuinka mukavat ne on vyöhön verrattuna.

    • Anonyymi

      Mä oon tähän asti käyttänyt vyötä, mutta mun tekis mieli kokeilla miltä henkseleihin vaihtaminen tuntuisi. Mä itse asiassa jo ostin hiljattain henkselit ja oon niitä vähän kokeillut pitääkin kotona - mutta ihmisten ilmoille en ole niitä kehdannut vielä laittaa.

      En tiedä mikä henkseleiden pitämisessä oikein nolottaa, oonhan huomannut että muutamalla mun hyvällä kaverillakin on ollu henkselit päällä, tosin nekin on niitä yrittäneet pitää piilossa - mutta kyllä ne näkyivät housunkauluksessa kun kaverit on nousseet autosta tai istuneet baarijakkaralla.

      Se mitä oon nyt kotona henkseleitä pitänyt niin ne tuntuu ihan ylivoimaisilta vyöhön verrattuna. Näin kuumalla säällä henkseleitä ei tosin voi edes oikein piilottaa mihinkään paidan alle niin ne pitäisi nyt laittaa ihan näkyville.

      Mitä mieltä olette, kehtaako henkselit vetää ihan näkyville t-paidan päälle pitämään farkkuja ylhäällä?

      • Anonyymi

        Mä kyllä pidän henkseleitä ihan t-paidan päällä näkyvillä ihan jo siksi, että ne näyttää hyviltä. Nytkin mulla on mustat henkselit valkoisen t-paidan päällä pitämässä leviksen farkkushortseja ylhäällä. On ihan kätevät jo pelkästään siksi että kun lämpimilä ilmoilla joutuu kantamaan kännykkää ja avaimia taskussa niin olo on paljon ryhdikkäämpi kun housut pysyy hyvin ylhäällä.

        Kerran kun olin isommalla kaveriporukalla baarissa iltaa viettämässä ja istuttiin korkeilla baarijakkaroilla niin huomasin, että yhdellä mun kaverilla näkyi puseron alla farkkujen kauluksessa henkselit kiinni kun pusero oli siinä istuessa noussut takaa ylös. Möläytin sitten kaikkien kuuullen, että ai säkin oot ruvennu käyttää henkseleitä, se kaveri valahti ihan punaseksi ja nolostui ihan kamalasti ja ihmetteli että mistä ihmeestä mä sen huomasin ja rupesi kamalasti perustelemaan että miksi oli laittanut henkselit.

        Mulla oli henkselit itsellä ihan näkyvillä ja ruvettiin sitten juttelemaan mikä ihme niissä henkseleissä nyt niin nolottaa joitakin. Toinen kavereista siinä sitten näytti että hänellä on kanssa henkselit puseron alla ja muutkin kertoivat että löytyy heiltäkin kotoa ja käyttävätkin välillä kotona. Ei siinä sitten kukaan keksinyt mitään syytä, että miksi henkseleitä pitäisi hävetä ja kaikki totesivat, että pitiäisi itsekin ruveta käyttämään enemmän kun onhan henkselit nyt pajon mukavammat kuin vyö.


    • Anonyymi

      ei helkata. henkselit on kyl niin gangstereiden juttuja. Al Capone käytti 20 luvulla. Jos siis haluat näyttää todella varakkaalta herrasmieheltä. Yökerho-misukoiden silmissä. toimii varmaan paremmin kuin vyö. Näytät rahakkaammalta. Saanti on varmaa.

    • Anonyymi

      Mä siirryin jo vuosia sitten henkseleihin . Aluksi käytin vaan talviulkoiluhouisssa, mutta kun ne osoittautui tosi hyväksi niin rupesin käyttämään myös farkkujen kanssa. Ei tulis enää edes mieleen siirtyä kiristävään vyöhön takasin.

    • Anonyymi

      Vyötä. Joskus pikkupoikana kokeilin isäni henkseleitä enkä yhtään tykännyt. Tuntui kuin olisin ollut hevonen valjaissa.

    • Anonyymi

      Henkseleitä tietenkin! Housut pysyy ylhäällä ja on paljon mukavammat kuin vyö ja näyttääkin hyvältä.

    • Anonyymi

      Liian iso kynnys ruveta enää henkselivilleksi. Oma identiteettihän siinä muuttuu päälaellensa.

    • Anonyymi

      Vyö vai henkselit,vai vetoketju nähden kiinni.

    • Anonyymi

      Köyttä

    • Anonyymi

      Henkseleitä tietenkin, eihän farkut pysy kunnolla ylhäällä ilman. Yleensä ne on tosin puseron alla piilossa etteivät niin hyppää heti silmille.

    • Anonyymi

      ei kumpaakaan. Housut pysyy silti hyvin ylhäällä.
      Paita ja alushousut jos ovat liukasta mallia niin sitten
      tarviin vyön. Vyö on enempi vain koristeena.
      Fyysisissä hommissa (rakentaminen, ojankaivuu)
      silloin käytän henkseleitä, Tosin ´vyölläkin pärjää yleensä.

      • Anonyymi

        Ilman muuta suosittelen henkseleitä fyysisiin hommiin, varsinkin jos joutuu olemaan kontallaan tai kumartelemaan. Kukaan ei halua katsella paljasta takapuolta mikä noissa hommmissa takuuvarmasti näkyy jos ei housut ole kiinni tukevilla henkseleillä. Kunnon tukevilla työhenkseleillä housut pysyy ylhäällä mallikkaasti tiukoissakin tilanteissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      374
      3351
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      163
      1371
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1198
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1072
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      774
    7. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      747
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      742
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      719
    Aihe