Käärme huijaa ihmistä piiloutuen uskontojen taakse. Käärem on kirjoittanut myös vanhan testamentin. Sieltä löytyy kohtia jotka kielivät siitä miten käärme haluaa pitää maailman ihmiset tiukassa kontrollissa ja planeettamme matalan.
Käärme esimerkiksi järjesti kielten sekoituksen jotta ihmisten olisi vaikeampi liittoutua keskenään.
Käärme omi myös Jeesuksen omiin tarkoituksiinsa, Jeesus oli vain ihminen eikä Jumala kuten alunperin väitettiin. Jeesuksen kuoleman jälkeen Käärme teki jeesuksesta keulakuvan jota käytti vetääkseen ihmiset tiukkaan kontrolliinsa. Juutalisuus on yksi käärmeen käyttämistä uskonnoista johon Jeesus keulakuvan seuraaminen lopulta johtaa ja Juutalaisuus on ahdas ja paha tila ihmiselle jotta käärem kykenee pitämään ihmiskunnan tiukassa kontorllissaan.
Käärme toi kielten sekoituksen.
10
50
Vastaukset
- Anonyymi
Ihminen rakensi tamppelin ja ajatteli sen yltävän taivaaseen asti, ja tunsivat itsensä mahtaviksi, jotka eivät tarvitse omaa luojaansa.
Jumala sekoitti ihmisten kielet ja tekele tuhoutui, koska he olivat menneet liian pitkälle.- Anonyymi
Juuri niin raamatussa selitetään. Vanha testamentti varsinkin on pitkälle käärmeen kirjoittama. Ihmisten rakennettua temppelinsä taivaaseen asti käärme huomasi ihmiset liian pystyviksi voidakseen hallita heitä ja käyttää hyväkseen omiin tarkoituksiinsa. Niinpä hän löi ihmisten rivit rikki ja loi myös kielten sekoituksen pitääkseen ihmiset hajallaan ja vaikeuttaakseen heidän liittoutumistaan.
- Anonyymi
aloittaja puhuu kaksihaaraisella kielellä.
- Anonyymi
>...Käärme on kirjoittanut myös vanhan testamentin...
Miksi uskoisin sinua?- Anonyymi
Lue vanha testamentti ajatuksella niin ymmärrät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue vanha testamentti ajatuksella niin ymmärrät.
> Lue vanha testamentti ajatuksella niin ymmärrät.
Olen lukenut monta kertaa ja siksi olenki erimieltä kanssasi.
- Anonyymi
Oikeastaan pitää lukea : Koraani, Barnabaan evankeliumi, Bartholomeuksen evankeliumi, Hare Krishna kirjoja, Heenokin kirja, Jasherin kirja, yms. Kun on lukenut TOTUUDEN , jonka saatana itsekin paljastaa monissa kirjoissa niin ymmärtää EEDENIN PUUTARHASTA ASTI OLLEEN SALALIITON LAAJUUDEN.
Kaikkien enkelien piti kumartaa Aadamia mutta lopulta ne kääntyivät kumartamaan saatanaa.
Mutta jos pelkää sen olevan saatanan salaisuuksiin perehtymistä ja tahtoo säilyttää uskottelun ja luottamuksen vaikka valheellisen niin ei tieto saatanan salaliitoista ole sitä parempi asia, vaan kutosluokan totuutta eikä ykkösluokan. Usko ja uskottelu on kolmosluokkaa.
1 rakkaus
2 toivo
3 usko
4 oikeudenmukaisuus
5 armo
6 totuus
7 rauha
8 kärsivällisyys, odotus
9 rikkaus
10 hartaus
11 työ ja lupaukset
12 vakaat olot
Jne.
TOTUUS EI OLE TÄRKEIN. - Anonyymi
Käärme on matelija,eläin
- Anonyymi
Herra Seebaot on valkoinen käärme.
- Anonyymi
Valkoinen käärme ei tunnusta mitään ihmisen politiikkaa millään tavalla, valkoinen käärme voi olla niin kommunismin kuin minkä tahansa totalitarismin takana.
Käärme oli läntisestä maailmasta poissa vuosisadan verran, yrittää nyt paluuta takaisin ja houkuttelee ihmisiä harhauttavalla menneisyyden glamourilla ja monien eri uskontojen taakse piiloutumalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569