Olin jopa pyrkinyt ja päässyt opiskelemaan filosofiaa
kun pohdin ohimo kipeäksi
että mitä se maailmaa ja sen kaikkeus ovatkin
MUTTA SE ASIA NYT SELVISI KEVÄTAURINGOSSA
ETTÄ MAAILMAALLA KÄYTETÄÄN HUUMEITA
maailmaa on päihtynyt ja velkaantunut
olen alle 1 % luokkaa maailmaan kartalla
Ai sitä maailmaa vaivoi koko ajan!!!
Anonyymi
1
83
Vastaukset 1
- Anonyymi
Itse kolmenkympin korvilla kokeilin ekaa kertaa huumeita, puhdasta kannabista, koska kahvi on aivan liian vahva ja riippuvuutta aiheuttava huume tällaiselle amerikanintiaanien kaltaiselle elimistõlle. Siinäpä sitten tokana pilvivuotena istuin nurtsille ja vahtasin voikukkia. Silloin minä sain vastauksen siihen, mitä valastuminen tarkoittaa. Kun ihminen valaistuu, se tajuaa että kannattaa olla kuten kasvi. Ei puuttua mihinkään, vain keskittyä jatkuvaan pyhään avaruusenergiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j811233- 42824
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga72719Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden240717Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35591- 46575
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️77560- 37512
- 24505
- 26482