Kuka palstan profetoista on aito profeetta?

Anonyymi

Vai onko kukaan? Täällä vilisee itse itsensä profeetaksi ylentäneitä henkilöitä, ja erilaisia enustuksia jotka ei mitenkään kaikki voi toteutua.

MIstä siis tunnistan aidon profeetan kenen profetioihin voin luottaa?

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "MIstä siis tunnistan aidon profeetan kenen profetioihin voin luottaa?"

      Jaak. 5:
      7 Niin olkaa kärsivällisiä, veljet, Herran tulemukseen asti. Katso, peltomies odottaa maan kallista hedelmää, kärsivällisesti sitä vartoen, kunnes saa syksyisen sateen ja keväisen.

      Lue Jumalan Sanaa! ja pyri ymmärtämään mitä se sanoo.
      Eikö Jeesus ollut/on Profeettaa? ja kaikki rakastivat Häntä?

      Onko Profeetan osa "hyvä" ja saa sitten kaiken kansan, VARSINKIN "uskovien" puolelta, kaikkea hyvää osaksi?

      Kuvitteletko ja odotatko että, ne ja se kuka lie, on sitten ilo ja riemu, "uskoville"?
      eikö itku ja parku, sillä kuka lie on, tulee puhdistamaan Seurakunnan ja se tulee tehdä, teidän syntisten sydämen kovuuden mukaan, jos ei lipeällä ja juuriharjalla lika lähde, tulee sitten ottaa tehonkkaammat pesu aineet!

      ja mitä tästä seuraa, Mitä Jeesus sanoo?

      Matt. 24:
      24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

      "Täällä vilisee itse itsensä profeetaksi ylentäneitä henkilöitä, ja erilaisia enustuksia jotka ei mitenkään kaikki voi toteutua."

      se että täällä, foorumilla joku sanoo sitä ja tätä tahi tuo esille, mukamas, Herran Sanaa, niin mitä sitten?
      Turhan puhujia, sillä

      Kun tulee "oikeita" vääriä profeettoja, joita tulee kavahtaa ja JUOSTA KARKUUN, Niin:
      "he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä"

      eli, täällä kukaan ei ole tehnty edes pienen pientä ihmettä, mutta
      KUN sitten tulee joku joka tekee ja se/ne toteutuu, tulee olla VARUILLAAN!

      Jaak. 5:
      4 Katso, työmiesten palkka, jonka te vainioittenne niittäjiltä olette pidättäneet, huutaa, ja leikkuumiesten valitukset ovat tulleet Herran Sebaotin korviin.

      eli, Jumalan lähettämä Profeetta/Profeetat eivät saa kansan eikä edes, tahi varsinkaan heidän suosiota ellei sitten kova ja paha vastustus ole sitä.

      Eli Peltomies ei saa palkaa, vaan VALITUKSET OVAT nouseet/menneet(tulleet) Herran Sebaotin korviin.
      eli jos tavallinen peltomies, saa palkaksi jotain joka vaikuttaa Jumalan edessä valituksia, niin mistä moinen valitus?
      Suuresta suosiosta vai vaivasta ja kärsimyksestä?

      HUOM, TÄMÄ: Herra Sebaot!
      https://www.blbclassic.org/lang/lexicon/lexicon.cfm?Strongs=G4519&t=KJV
      Strong's G4519 - Sabaoth
      1. Sam. 17:
      45 Mutta Daavid sanoi filistealaiselle: "Sinä tulet minua vastaan miekan, peitsen ja keihään voimalla, mutta minä tulen sinua vastaan Herran Sebaotin nimeen, Israelin sotajoukon Jumalan, jota sinä olet häväissyt.

      "Herran Sebaotin nimeen, Israelin sotajoukon Jumalan,"
      eli ei Kaikkivaltiaan tahi Rauhan Ruhtinaan tahi mitä muita Nimiä Jumala on ilmoittanut.

      eli palkkaa rupeaa antamaan ja ajamaan, SOTAVOIMIEN Jumala! Herra Sebaot!

      Joten, mahdollisesti, vain kaksi kertaa on mainittu Uudessa Testamentissa eli Liitossa, Jumalan, Herran Sebaotin nimi ja toinen asiayhteys on tässä:
      Room. 9:29
      Niinkuin Esaias myös on ennustanut: "Ellei Herra Sebaot olisi jättänyt meille siementä, niin meidän olisi käynyt niinkuin Sodoman, ja me olisimme tulleet Gomorran kaltaisiksi".

      ja, jos luet, ja tottahan LUET, missä ASIAYHTYEKSISSÄ ja on kyse!
      eli lyhytkäisesti, "sodasta" ja tuhosta"

      Joten, kuka lie, sitten on Profeetta/Profeetat, niin ei he saa palkkaa, vaan SODAN Jumala on kuullut heidän vaikerukset!

      Joten MIKSI he vaikeroivat Jumalan edessä, huvikseenko ja ajan kuluksi!
      Ymmärtäkää ettei he/ne ole suosittuja!
      Tässä vähän Hooseasta:
      ja MYÖS Galatalaiskirjeen viitataan!
      Gal. 5:4 LUE ja ymmärrä ASIAYHTEYS!
      eli Kristittyjen VAPAUS laista ja sen "vastakohta" lain orjuus!
      ja tässä yhteydessä sitten Herra, Jumala Sebaot!

      Hoos. 2:
      11 Minä teen lopun kaikesta hänen ilonpidostansa: hänen juhlistansa, uusistakuistansa ja sapateistansa ja kaikista hänen pyhäpäivistänsä.
      12 Ja minä hävitän hänen viiniköynnöksensä ja viikunapuunsa, joista hän on sanonut: 'Ne ovat minun portonpalkkani, jonka rakastajani ovat minulle antaneet'. Minä teen ne metsäksi, ja metsän eläimet syövät niitä.
      13 Ja minä kostan hänelle baalien päivät, joina hän niille poltti uhreja, koristi itsensä renkaillaan ja kaulakäädyillään ja kulki rakastajainsa jäljessä, mutta unhotti minut, sanoo Herra.
      14 Sentähden, katso, minä taivuttelen hänet, kuljetan hänet erämaahan ja viihdyttelen häntä.

      ja Taas, on asiayhteysm se että Jumala on ERITÄIN VIHAINEN!
      Kuule mitä Herra Sanoo:
      "minä hävitän hänen viiniköynnöksensä ja viikunapuunsa," !
      eli toistamiseen? ja sen jälkeen he huutavat, AVUKSI Jumalaa, eli Jeesusta!

      No tämä ei varsinaisesti kuulu, tähän kommentiin, mutta olkoot!

      eli jos odotatte, että tulee joku tahi joitakin, lempeitä Jumalan Palvelijoita, Lue uudeelleen!

    • Anonyymi

      "MIstä siis tunnistan aidon profeetan kenen profetioihin voin luottaa?"

      Joten lyhytkäisesti:
      Oikea Jumalan Palvelija saa palkaksi kivisadetta ja vaivaa ja kärsimystä!
      Väärä saa aikaa ylistystä ja kunnoitusta!

      Joten TULEE OLLA SUURESTI VARUILLAAN KUN ALKAA TAPAHTUMAA IHMEITÄ!
      Tämä on Jeesuksen VAROITUS että samaa sanoo Paavali.

      Tulee vääriä profeettoja sekä vääriä krituksia, ja he tekevät ihmeitä, SUURIA ihmeitä ja tekoja.

    • Anonyymi

      Erinomainen kysymys.
      Olen itsekin samaa kysellyt.

      T.profeetta

      • Anonyymi

        Enkö näe sinun ulkokultaisen, sanojesi taakse, sinä mieletön!

        Mikä tässä on sitten erinomaista?
        vastaa, sinä järjetön tomppeli.

        Olet kysellyt, keneltä, ja mitä sitten on vastaus?

        tiedä ja käsitä, että:
        Luuk. 4:6
        ja sanoi hänelle: "Sinulle minä annan kaiken tämän valtapiirin ja sen loiston, sillä minun haltuuni se on annettu, ja minä annan sen, kenelle tahdon.
        ja samaa sitten asiayhteydessä:

        Matt. 24:
        24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        ja
        2. Tess. 2:
        9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
        10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.

        nyt on kolme tahoa, mistä tulee, profeettoja:
        Omatekoiset,
        kuten Jumala sanoo:

        Jer. 14:14
        Mutta Herra sanoi minulle: "Valhetta ennustavat profeetat minun nimessäni; minä en ole lähettänyt heitä, en käskenyt heitä enkä puhunut heille. Valhenäkyjä, turhia ennustuksia ja oman sydämensä petosta he ennustavat teille.

        Jer. 27:15
        Sillä minä en ole lähettänyt heitä, sanoo Herra, vaan he ennustavat minun nimessäni valhetta ja saattavat minut karkoittamaan teidät, ja te hukutte, te ja nuo profeetat, jotka teille ennustavat.

        ja tässä on JUURI se mitä Herra sanoo;
        24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

        JOPA valitutkin, eli uskovia!

        sitten on niitä jotka tulevat perkeleen voimasta ja palkaamina!
        eli ihmisellä, on tahto olla joku suuri ja perkele sitten antaa siihen mahdollisuuden!
        Heitä on paljon, valittettavasti..

        sittten on Jumalan antamat, Profeetat ja heitä ei kuulla vaan heittä vastaan tapellaan, mutta tässä lopun--ajassa ei voida tappaa eli poistaa, ennenkuin Herra salliin.

        kahta edellistä, mallia olevat saavat kunniaa ja mainetta mittä itse etsivät,
        viimeiset, eli Jumalan Profeetat saavatt, kiukkua ja vihaa päälensä:
        eli tulee joku ja joitakin jotka, SEURAKUNNAN SISÄLLÄ tekevät:

        Ilm. 2:
        22 Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa;
        23 ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.

        ja NE KAKSI, ketä lie, niin:
        Ilm. 11:
        10 Ja ne, jotka maan päällä asuvat, iloitsevat heidän kohtalostaan ja riemuitsevat ja lähettävät lahjoja toisilleen; sillä nämä kaksi profeettaa olivat vaivanneet niitä, jotka maan päällä asuvat.

        MIKSI?
        "kaksi profeettaa olivat vaivanneet niitä, jotka maan päällä asuvat."
        jaj Seurakunta saa tästä suuren osan! eli vaivasta, eli Jumalan rangaituksesta, eli kostosta!

        eli, ei tule olemaan hyvää,

        Joten kuka lie olet, nii jos havittelet olla profeetta, ole varuilla, sillä perkele on ovela ja voi antaa, ne merkit ja ihmeet!

        Jumalan Pofeetan/Profeettojen eräs "merkki" on että Seurakuntalaisia, uskovia KUOLEE!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkö näe sinun ulkokultaisen, sanojesi taakse, sinä mieletön!

        Mikä tässä on sitten erinomaista?
        vastaa, sinä järjetön tomppeli.

        Olet kysellyt, keneltä, ja mitä sitten on vastaus?

        tiedä ja käsitä, että:
        Luuk. 4:6
        ja sanoi hänelle: "Sinulle minä annan kaiken tämän valtapiirin ja sen loiston, sillä minun haltuuni se on annettu, ja minä annan sen, kenelle tahdon.
        ja samaa sitten asiayhteydessä:

        Matt. 24:
        24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        ja
        2. Tess. 2:
        9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
        10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.

        nyt on kolme tahoa, mistä tulee, profeettoja:
        Omatekoiset,
        kuten Jumala sanoo:

        Jer. 14:14
        Mutta Herra sanoi minulle: "Valhetta ennustavat profeetat minun nimessäni; minä en ole lähettänyt heitä, en käskenyt heitä enkä puhunut heille. Valhenäkyjä, turhia ennustuksia ja oman sydämensä petosta he ennustavat teille.

        Jer. 27:15
        Sillä minä en ole lähettänyt heitä, sanoo Herra, vaan he ennustavat minun nimessäni valhetta ja saattavat minut karkoittamaan teidät, ja te hukutte, te ja nuo profeetat, jotka teille ennustavat.

        ja tässä on JUURI se mitä Herra sanoo;
        24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

        JOPA valitutkin, eli uskovia!

        sitten on niitä jotka tulevat perkeleen voimasta ja palkaamina!
        eli ihmisellä, on tahto olla joku suuri ja perkele sitten antaa siihen mahdollisuuden!
        Heitä on paljon, valittettavasti..

        sittten on Jumalan antamat, Profeetat ja heitä ei kuulla vaan heittä vastaan tapellaan, mutta tässä lopun--ajassa ei voida tappaa eli poistaa, ennenkuin Herra salliin.

        kahta edellistä, mallia olevat saavat kunniaa ja mainetta mittä itse etsivät,
        viimeiset, eli Jumalan Profeetat saavatt, kiukkua ja vihaa päälensä:
        eli tulee joku ja joitakin jotka, SEURAKUNNAN SISÄLLÄ tekevät:

        Ilm. 2:
        22 Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa;
        23 ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.

        ja NE KAKSI, ketä lie, niin:
        Ilm. 11:
        10 Ja ne, jotka maan päällä asuvat, iloitsevat heidän kohtalostaan ja riemuitsevat ja lähettävät lahjoja toisilleen; sillä nämä kaksi profeettaa olivat vaivanneet niitä, jotka maan päällä asuvat.

        MIKSI?
        "kaksi profeettaa olivat vaivanneet niitä, jotka maan päällä asuvat."
        jaj Seurakunta saa tästä suuren osan! eli vaivasta, eli Jumalan rangaituksesta, eli kostosta!

        eli, ei tule olemaan hyvää,

        Joten kuka lie olet, nii jos havittelet olla profeetta, ole varuilla, sillä perkele on ovela ja voi antaa, ne merkit ja ihmeet!

        Jumalan Pofeetan/Profeettojen eräs "merkki" on että Seurakuntalaisia, uskovia KUOLEE!

        Erinomaista on se, että joku miettii asiaa.
        Kun joku ilmoittaa olevansa profeetta, niin mistä tunnistaa aidon.
        Pitääkö löytyä säkkipuku, pitääkö tehdä ihmeitä, pitääkö kuunnella vai olla kuuntelematta.
        Esimerkiksi sinä et tiedä minusta muuta kuin kirjoitukseni.
        Jos olet itse eksyksissä sanan kanssa, niin et voi koetella sanalla.
        Mistä sitten tiedät?

        Juttu on niin yksinkertainen, että hedelmistä tunnistaa puun.

        Sinun hedelmäsi ei ole totuudessa olevan hedelmää vaan eksyksissä olevan hedelmää.
        Kuinka siis sokea taitaisi nähdä taikka taluttaa toisia?
        Kuinka väärässä oleva voisi antaa oikean neuvon?
        Kuinka pimeys voisi loistaa valoa?


    • Anonyymi

      "MIstä siis tunnistan aidon profeetan kenen profetioihin voin luottaa?"

      Mitä merkitystä sillä on voitko luottaa, johonkin ihmiseen, tässä asiayhteydessä, vai et!
      luuletko että he, kuka lie, siitä välitää? etsivätkö he, kuka lie, ihmisen suosiota ja hyväksyntää!

      Juuttalaiset, ainakin oikeat, odottavat kolmea henkilöä:
      "Moosesta" eli Mooseksen kaltaista Profeettaa,
      sekä Eliasta että
      Messiasta.
      Muuten he eivät usko, eikä sitten tule tekemään "sopimusta".

      Se että, odotatte, jotain uutta, lemppeää Jumalan palvelijaa saattaa olla sen suuren luopumisen, alku syy.

      Sillä, monet tulevat luokkaantumaan, mutta eivät voi mitään tehdä,
      ja tämän takia? he sitten vastustajat tuhoaa, suun sanalla, eli tulella!

      Miksi heillä on ttämä ase eli puolustus!

      Oletteko unhoittaneet että:
      Ilm. 1:
      Johannes seitsemälle Aasian seurakunnalle:
      Ei maailmalle!

      10 Minä olin hengessä Herran päivänä, ja kuulin takaani suuren äänen, ikäänkuin pasunan äänen,
      Onko Herran Päivä, se hirmuinen, ei iloa ei juhlaa, vaan:
      Jes. 13:6
      Valittakaa, sillä Herran päivä on lähellä, se tulee kuin hävitys Kaikkivaltiaalta.

      9 Katso, Herran päivä tulee, tulee armottomana, tulee kiivaus ja vihan hehku, tekemään autioksi maan ja hävittämään siitä sen syntiset.

      Joel 1:15
      Voi sitä päivää! Sillä lähellä on Herran päivä, ja se tulee niinkuin hävitys Kaikkivaltiaalta.

      Joel 2:11
      Ja Herra antaa äänensä jylistä sotajoukkonsa edellä, sillä ylen lukuisa on hänen väkensä, sillä väkevä on hänen käskynsä täyttäjä, sillä suuri on Herran päivä ja sangen peljättävä; kuka voi sitä kestää?

      "Herra antaa äänensä jylistä".. seitsemnä ukkosen ääntä eli ja seitsemän sinettiä.

      Joel 2:31
      aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja peljättävä.

      ja tästä päästää takaisin Herran Sanoihin:
      Väärät profeetat, jotttka eksyttävätt.

      Nyt Ilmestyskirjan eräs kohta on. MISSÄ JOHANNES OLI eli aika?
      "10 Minä olin hengessä Herran päivänä,"
      eli katsoiko taakse päin vai nykyhetkeä ja tulevaa, siinä "ajassa" missä oli eli Herran Päivässä..

      Te järjettömät tomppelit, kuvittelette ja uskottelette, jos joku heikko uskova, joka ei TAHDO ITSE LUKEA, RAAMATUA, eli KIRJOITUKSIA, että se on ilon ja riemun päivä!
      eli annatte heille väärää toivoa joka ei tule toteutumaan, vaan päin vastoin, he tulevat kärsimään, sekä maailman että varsinkin "uskovien" puolelta!

      Luuletteko että, kaduilla on ilo ja riemu! te järjettömät tomppelit!
      Mitä Herra sanoo, juuri ennen kuin aurinko muuttuu pimeäksi ja kuu vereksi:
      Matt. 24:
      16 silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille;
      - paetkoot vuorille;

      ei siis ole turvallista, missään muotoa olla kaduilla ja kujilla vaan tulee olla pakosalla ja piilossa!

      MIKSI ETTE LUE JUMALAN SANAA!

    • Anonyymi

      profeetta pienellä kirjoitettuna tarkoittaa profeettoja yleisesti.

      Isolla alkukuirjaimella Profeetta tarkoittaa yhtä henkilöä suomessa joka on vaihtanut sen virallisesti omaksi etunimekseen

    • Anonyymi

      Mauno Mattilallaon on kemuksen mukaan profetoimisen lahja.

      • Anonyymi

        Kyllä näin olen kokenut itsekkin, mutta Mauno ei ole profeetta , vaan vartiomies ja opettaja ja armoitettu sellainen joka julistaa totuutta

        Profeetan virka on asia erikseen ja se joka tulee Suomessa nousemaan esiin on Jumalan nostama profeetta jonka ei tarvitse itse itseään esille nostaa vaan sen tekee Herra


    • Anonyymi

      Tällä palstalla, tai muuallakaan ei ole ainuttakaan Jumalan asettamaa profeettaa, eikä yleensäkään.

      Raamatun määrite ei ole "aito profeetta", vaan sellainen jolle Jumala on tehtävän uskonut, ja jolla on valta sanoa: Näin sanoo Herra!

      Itsetekoiset (profeetat) esittävät mitä keksivät, ja kuvittelevat että se oli ehkä Herran sana?

      Sitäpaitsi UT:n seurakunnissa ei ole samankaltaista profeetan asemaa, kuin oli VT:n aikana. Seurkunnissa oln kollektiivinen johto ( paimenet, kaitsijat = aina monikossa episkopos, presbyteros!)
      Sitten ovat opettajat, evankelistat, rukoilijat, diakonit, jne. Profeetat eivät johda eivätkä nauti erityisasemaa.

      Tämä on selkeää UT:n opetusta. 1 Kor 12 ja 14 luvut, roomalaiskirjeen 12. luku.

      Sitten ovat armolahjat, henkilahjat. Nekin ovat kaikki yhtä arvokkaita, profetoimisen lahja ei ole ylitse muiden.

      Mutta vallanhaluisessa ja jopa patologisessa asenteessa moni havittelee jotakin erityistä PROFEETAN asemaa. Ollakseen jokin erityinen, kuin VT:n muinaiset profeetat?

      Sellaisia ei Suomessa ole.

      Jos jokin (profeetta) nostetaan kuin joksikin määrääväksi tekijäksi, ylitse Raamatun raittiin sanomman, yläpuolelle seurakunnan Herran Jeesuksen, joka on Pää, se on jopa ekystykseen johtava linjaus.

      Unohtakaa kikki haihattelut ja utopiat. Raamatun profetiat on koeteltu, ja ne voidaan ottaa todesta.

      Suomenkin kansaa koskien on tuotu kymmeniä ja satoja ennusteluita, mutta kaikki on koeteltava.

      • Anonyymi

        "Profeetat eivät johda eivätkä nauti erityisasemaa."
        aika lähellä mitä TULEE tapahtumaan:
        Herra nostaa, kutsuu, ainakin KAKSI joilla on ERIKOINEN täysin poikkeuksellinen asema, koko SEURAKUNNAN keskellä!
        sano heille pahasti ja sen saat heti tietää, mitä he ovat mieltä, ja kenellekkään et voi valittaa!

        "Unohtakaa kikki haihattelut ja utopiat. Raamatun profetiat on koeteltu, ja ne voidaan ottaa todesta."
        Onko ttämä totta vai ei:
        Ilm. 11:
        3 Ja minä annan kahdelle todistajalleni toimeksi säkkipukuihin puettuina profetoida tuhannen kahdensadan kuudenkymmenen päivän ajan."
        ja

        6 Heillä on valta sulkea taivas, niin ettei sadetta tule heidän profetoimisensa päivinä, ja heillä on valta muuttaa vedet vereksi ja lyödä maata kaikkinaisilla vitsauksilla, niin usein kuin tahtovat.

        " valta muuttaa vedet vereksi ja lyödä maata kaikkinaisilla vitsauksilla, niin usein kuin tahtovat."
        eli tekevät mitää itse tahtovat ja Jumala ei puutu siihen, vaikka koko maailma tuhoituisi ja tulee pahoin tuhotumaan.
        Jos he sulkevat kolmeksi vuodeksi, KOKO MAAILMASSA sateen, kuin maalaiset iloitsevat?

        Miten on onko heidän oltava paikan päällä että jotain tapahtuu?

        Matt. 8:8
        Mutta sadanpäämies vastasi ja sanoi: "Herra, en minä ole sen arvoinen, että tulisit minun kattoni alle; vaan sano ainoastaan sana, niin minun palvelijani paranee.

        9 Sillä minä itsekin olen toisen vallan alainen, ja minulla on sotamiehiä käskyni alaisina, ja minä sanon tälle: 'Mene', ja hän menee, ja toiselle: 'Tule', ja hän tulee, ja palvelijalleni: 'Tee tämä', ja hän tekee."

        "Totisesti minä sanon teille: en ole kenelläkään Israelissa löytänyt näin suurta uskoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Profeetat eivät johda eivätkä nauti erityisasemaa."
        aika lähellä mitä TULEE tapahtumaan:
        Herra nostaa, kutsuu, ainakin KAKSI joilla on ERIKOINEN täysin poikkeuksellinen asema, koko SEURAKUNNAN keskellä!
        sano heille pahasti ja sen saat heti tietää, mitä he ovat mieltä, ja kenellekkään et voi valittaa!

        "Unohtakaa kikki haihattelut ja utopiat. Raamatun profetiat on koeteltu, ja ne voidaan ottaa todesta."
        Onko ttämä totta vai ei:
        Ilm. 11:
        3 Ja minä annan kahdelle todistajalleni toimeksi säkkipukuihin puettuina profetoida tuhannen kahdensadan kuudenkymmenen päivän ajan."
        ja

        6 Heillä on valta sulkea taivas, niin ettei sadetta tule heidän profetoimisensa päivinä, ja heillä on valta muuttaa vedet vereksi ja lyödä maata kaikkinaisilla vitsauksilla, niin usein kuin tahtovat.

        " valta muuttaa vedet vereksi ja lyödä maata kaikkinaisilla vitsauksilla, niin usein kuin tahtovat."
        eli tekevät mitää itse tahtovat ja Jumala ei puutu siihen, vaikka koko maailma tuhoituisi ja tulee pahoin tuhotumaan.
        Jos he sulkevat kolmeksi vuodeksi, KOKO MAAILMASSA sateen, kuin maalaiset iloitsevat?

        Miten on onko heidän oltava paikan päällä että jotain tapahtuu?

        Matt. 8:8
        Mutta sadanpäämies vastasi ja sanoi: "Herra, en minä ole sen arvoinen, että tulisit minun kattoni alle; vaan sano ainoastaan sana, niin minun palvelijani paranee.

        9 Sillä minä itsekin olen toisen vallan alainen, ja minulla on sotamiehiä käskyni alaisina, ja minä sanon tälle: 'Mene', ja hän menee, ja toiselle: 'Tule', ja hän tulee, ja palvelijalleni: 'Tee tämä', ja hän tekee."

        "Totisesti minä sanon teille: en ole kenelläkään Israelissa löytänyt näin suurta uskoa.

        Nyt ei olla vielä ILmestyskirjan kahden profeetan ajassa.

        Jos joku LUULEE sellainen olevans, hän on paholaisen pimentämä.

        Tämän palstan kirjoittajista ei löydy ainuttakaan UT:n profeettaa.

        Kylläkin JUmalan Sanoja on tuotu esille, ja se on tärkeintä.

        Profeetat -varsinkin omatekoiset -itse itsensä kutsuneet, ne katovat.

        Mutta Herran sanat ovat pysyviä!

        Seuratkaa Herraa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei olla vielä ILmestyskirjan kahden profeetan ajassa.

        Jos joku LUULEE sellainen olevans, hän on paholaisen pimentämä.

        Tämän palstan kirjoittajista ei löydy ainuttakaan UT:n profeettaa.

        Kylläkin JUmalan Sanoja on tuotu esille, ja se on tärkeintä.

        Profeetat -varsinkin omatekoiset -itse itsensä kutsuneet, ne katovat.

        Mutta Herran sanat ovat pysyviä!

        Seuratkaa Herraa!

        "Profeetat -varsinkin omatekoiset -itse itsensä kutsuneet, ne katovat."
        jjoo, näin se on.
        vai onko?
        Mitä sanoo Paavali, mitä tarkoittaa tämä sana?

        1. Kor. 12:
        31 Pyrkikää osallisiksi parhaimmista armolahjoista. Ja vielä minä osoitan teille tien, verrattoman tien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei olla vielä ILmestyskirjan kahden profeetan ajassa.

        Jos joku LUULEE sellainen olevans, hän on paholaisen pimentämä.

        Tämän palstan kirjoittajista ei löydy ainuttakaan UT:n profeettaa.

        Kylläkin JUmalan Sanoja on tuotu esille, ja se on tärkeintä.

        Profeetat -varsinkin omatekoiset -itse itsensä kutsuneet, ne katovat.

        Mutta Herran sanat ovat pysyviä!

        Seuratkaa Herraa!

        "Nyt ei olla vielä ILmestyskirjan kahden profeetan ajassa."
        jjoo, näin se on.
        vai onko?
        Mitä sanoo Paavali, mitä tarkoittaa tämä sana?
        tahi Jeesuksen sana:
        1. Kor. 15:
        46 Mutta mikä on hengellistä, se ei ole ensimmäinen, vaan se, mikä on sielullista, on ensimmäinen; sitten on se, mikä on hengellistä. ???
        ja Jeesus:
        Joh. 3:13
        Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.

        Nyt, onko sitten niin että, nämä kaksi ja mahdolliset muut, Profeetat tippuvat taivaasta alas kuin vesisade tahi kivi?
        vai elävätkö he, ketä lie jo maanpäällä?

        Mitä arvelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei olla vielä ILmestyskirjan kahden profeetan ajassa.

        Jos joku LUULEE sellainen olevans, hän on paholaisen pimentämä.

        Tämän palstan kirjoittajista ei löydy ainuttakaan UT:n profeettaa.

        Kylläkin JUmalan Sanoja on tuotu esille, ja se on tärkeintä.

        Profeetat -varsinkin omatekoiset -itse itsensä kutsuneet, ne katovat.

        Mutta Herran sanat ovat pysyviä!

        Seuratkaa Herraa!

        "Mutta Herran sanat ovat pysyviä!
        Seuratkaa Herraa!"

        Totta, on siis hyvä pyytää ja an kun Herran lausumat sanat sanovat?
        ja Herra sitten antaa tahi ei anna.
        Mitä vaatimuksia Herra asettaa, mahdollisestti heille, eli näillä kandelle ja yleensä profeetoille?

        Paimenille ja muille, VIRAN-haltttijoille on selviä listoja, mitä tulee täyttää.
        entäs profeetat?


    • Anonyymi

      Tälla palstalla ei kuulu yhdenkään Jumalan asettaman profeetan ääntä.
      Kylläkin jonkin verran valoa ja suolaa sisältävää raitistakin asiaa.

    • Anonyymi

      kuka tietää.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4274
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1799
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe