olen etsinyt seuraavaa tappajamehiläiselokuvaa: erikoisen vahva myrkky. kiihdyttää
pulssin äärimmilleen, kouristaa ja pysäyttää sydämen. siihen keksittiin vastamyrkky.
eräs mies testasi sitä. laittoi nauhurin päälle ja saneli tapahtuman. pisti mehiläisen myrkkyä, pulssi kiihtyi ja alkoi kouristaa, onnistui pistämään vastamyrkkyä mutta ehkä liian
vähän. pulssi ensin laski mutta alkoikin uudelleen nopeutua, kouristus ja kuolema.
tämän verran muistan.
taivaan terroristit
Anonyymi
3
935
Vastaukset
- Anonyymi
Onko se jotain näitä vanhempia klassikko elokuvia???
- Anonyymi
Nämä uudemmat halpisleffat joissa on paljon tietokonetrikkejä, ei todellakaan
kiinnosta. ovat niin sekavia. Tämä tuli telkkarista joskus 90-luvulla.
Varmaan on 80- vuosikymmenellä tehty filmi.
- Anonyymi
Varmaan etsin samaa elokuvaa mutta nuo teeman ohjelmat tuntuu katoavan ellei se ollut The Andromeda Strain ainakin hyvin samantyylinen mutta juoni vaikuttaa toiselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890