Täyttyminen Pyhällä Hengellä

Anonyymi

Olen insinööri. Tämän mukaisesti siis oletuksena uskoisin vain eksaktiin tieteeseen ja todistettavissa oleviin tuloksiin.

Lapsena sain uskonnollisen kasvatuksen, olen käynyt kirkossa silloin tällöin, vaikkakin harvakseltaan, enkä ole koskaan epäillyt etteivätkö asiat voisi olla jotenkin toisin kuin vain kylmän matetmaattisesti, kuten myöskään etteikö mitään "korkeampaa voimaa" voisi olla olemassa.

Minulle riittää, että esim. avaan vain virsikirjan, ja luen sitä, niin minut valtaa outo rauhallinen tunne, aivan kuin joku pitäisi huolta minusta, ja tuollaista samaa rauhallista tunnetta en saa minkään muun kirjan tai puuhastelun kanssa.

Mitä minun kannattaisi tehdä ja miten?

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käänny Jeesuksen puoleen ja rukoile omin sanoin. Hän kuulee!
      ”Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,”
      Joh 1:12

      Lue Johanneksen evankeliumia rukoillen.

    • Anonyymi

      Täällä insinööri, joka oli 100% ateisti. Mutta päätin lukea Raamatun koska se on maailman eniten painettu kirja.

      Raamattua on painettu 6 000 milj. kappaletta, seuraavana Maon Pieni punainen kirja 950 milj.

      Tullessani Uuteen Testamenttiin luin lukua 5 Johanneksen evankeliumista ja koin sen niin elävänä, että aivan kuin olisin nähnyt sen filminä. Silloin tajusin, että Raamattu on totta.

      Rohkaisen sinua hyvä virkaveljeni lukemaan Raamattua. Lue evankeliumeja. Psalmeja, sanalaskuja.

      Muutama etsikossa ollut ihminen on kertonut lukeneensä syvissä masennuuksen hetkinä Vanhasta Testamentista Jobia ja Saarnaajaa.

      Herra sinunatkoon Sinua työssäsi, elämässäsi ja kaikeaas mikä elämään ja jumalisuuteen kuuluu.

      Ala käymään uskovien kokouksissa. Suosittelen Kansanlähetystä, Vapaaseurakuntaa, Helluntaiseurakuntaa. Kirkon piirissä on toki uskovia myös ja mikäli haluat ola kirkon piirissä niin tutustu heihin. Kansanlähetys on itse asiassa kirkon herätysliike.

      Kannustan sinua: Pää pystyyn, katse Jeesukseen ristillä joka oli sovittamassa sinun kaikkia syntejäsi. Hän kuoli, haudattiin ja kolmantena päivänä nousi kuolleista.

      Rukoile rohkeasti, kiitä Herraa, lue Raamattua, eteenpäin uskon tiellä....

      • Tässä on erinomainen opetus tehdä ihmisestä ihmisoppien mukainen tekopyhä, jonka joku pimeyden puskissa piileskelevä Anonyymi sinulle antoi.

        Onneksi huomasin tämän aloituksesi ja tulin kertomaan totuuden:

        " Veljeni, jos joku teistä eksyy totuudesta ja toinen ohjaa hänet takaisin, niin tietäkää tämä: joka palauttaa syntisen harhatieltä, pelastaa hänet kuolemasta ja peittää paljotkin synnit."

        "Pyhä Henki annetaan taivaasta niille, jotka tottelevat Jumalaa."


    • Pysy erossa joka ainoasta uskonlahkosta, äläkä työnnä päätäsi yhdenkään ihmesen käsien alle:

      Jeesus sanoi:
      "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan.
      Monet tulevat esiintymään minun nimelläni.
      He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.'
      Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä."

      Jos tähän pystyt saat olla varma, että Hän, Jeesus Kristus, jonakin päivänä sinulle ilmestyy, ja ottaa opetuslapsekseen, kuten otti minutkin:

      Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

      Facebookissa on minun kotini.

      • Anonyymi

        TeuvoSuni on eksyttäjä. Ei ole kyennyt olemaan muiden uskovien yhteydessä, vaan riitaantunut kaikkien kanssa ja näkee vain itsessään hyvää, vaikka herjaa jatkuvasti muita, kuten näistäkin kommenteista näkyy. Pahinta Teuvossa on Jeesuksen sovitustyön herjaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TeuvoSuni on eksyttäjä. Ei ole kyennyt olemaan muiden uskovien yhteydessä, vaan riitaantunut kaikkien kanssa ja näkee vain itsessään hyvää, vaikka herjaa jatkuvasti muita, kuten näistäkin kommenteista näkyy. Pahinta Teuvossa on Jeesuksen sovitustyön herjaus.

        Sen huomasin jo kirjoittajan ensimmäisellä rivillä:

        "Pysy erossa joka ainoasta uskonlahkosta,"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen huomasin jo kirjoittajan ensimmäisellä rivillä:

        "Pysy erossa joka ainoasta uskonlahkosta,"

        Hänen kohdallaan valitettavasti toteutuu tämä profetia:
        ” Minä tiedän, että minun lähtöni jälkeen teidän keskuuteenne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä,
        ja teidän omasta joukostanne nousee miehiä, jotka väärää puhetta puhuvat, vetääkseen opetuslapset mukaansa.”
        Apt 20:29,30

        Hänellä on tapana erittäin usein lausua toisille kadotustuomioita, vaikka Jeesus sen selvästi kielsi ja lisäksi hän väittää toisen syyllistyvän Pyhän Hengen herjaan, jos häntä kritisoi.

        Toivon sinulle Jeesuksen Kristuksen siunausta!

        ”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”
        Joh 3:16


    • Anonyymi

      Lopeta se kirkossa käyminen ja mene mieluummin vaikka röökille niin saat saman olon. Bentsot tietty toimivat vielä paremmin.

      • Anonyymi

        En ole koskaan tupakoinut, ja bentsoista ei saa samaa oloa; ne vain väsyttää...


    • Anonyymi

      Kukaan ei palkkaa addiktia työtehtäviin olet ilmeisesti suojaröissä jossain .

    • Anonyymi

      perinteisesti täyttymys on saatu oluella, viinillä, sienillä, kannabiksella, unikolla, ja jalosteilla, myös khatin pureskelu tuo täyttymykseen, viikkojen huumetilan, jossa tosiaan ei töitä kaipaa !! -se lienee pyhä kokemus.

      osa vanhoista kirjoituksista tehty tiloissa, texti sen kertoo ja näyt.

    • Tämä vielä ohjeeksi sinulle. Tämä toteutui minun elämässä, ja se voisi toteutua myös sinunkin elämässä, jos pysyt erossa uskonlahkojen tarjouksista:

      Valitusvirsi 3:1-33
      Yksinäinen kärsijä

      "Minä onneton mies! Paljon olen kärsinyt, Herra on lyönyt minua vihansa sauvalla.
      Hän kuljetti minua, hän vei minut pimeään, pilkkopimeään.
      Hän on nostanut kätensä minua vastaan päivä päivältä yhä uudelleen.
      Hän repi rikki ihoni, raateli lihani, murskasi kaikki luuni.Hän rakensi varustuksia minua vastaan, ympäröi minut tuskan muurilla.
      Keskelle pimeyttä hän pani minut asumaan, kuin kauan sitten kuolleitten joukkoon.
      Hän sulki minun tieni, en pääse pakoon, hän pani minulle painavat kahleet.
      Vaikka kuinka huudan ja valitan, hän ei kuule rukoustani.
      Hän tukki tieni kivenjärkäleillä, antoi minun kulkea harhaan.
      Hän väijyi minua kuin karhu, kuin leijona piilopaikassaan.
      Hän eksytti minut tieltä, raateli minut, jätti hylättynä makaamaan.
      Hän jännitti jousensa ja suuntasi nuolensa minua kohti.
      Hän ampui minuun viinensä nuolet, lävisti rintani.
      Minusta tuli kaiken kansan pilkka, ainainen ivan aihe
      Hän syötti minulle katkeria yrttejä, juotti karvasta juomaa.
      Hän polki minut maan tomuun, pani hampaani jauhamaan soraa.
      Minä kadotin onneni päivät, unohdin, millaista on elää rauhassa.
      Minä sanoin: "Kaiken olen menettänyt, Herra on vienyt minulta toivon."
      Kurjuuteni ja kodittomuuteni täyttää mieleni, kaikki maistuu myrkyltä ja koiruoholta.
      Minä en voi unohtaa onnettomuuttani, en saa sitä mielestäni.
      Kuitenkin minä toivon ja odotan, sillä minä ajattelen tätä:
      Herran armoa on se, että vielä elämme, hänen laupeutensa ei lopu koskaan.
      Joka aamu Herran armo on uusi, suuri on hänen uskollisuutensa.
      Sieluni sanoo: "Herra on kaikkeni, häneen minä turvaan."
      Herra on hyvä sille, joka panee toivonsa häneen, sille, joka häntä etsii.
      Hyvä on hiljaisuudessa toivoa apua Herralta.
      Hyvä on miehelle, että hän kantaa iestä nuoruudessaan.
      Istukoon hän yksin ja vaietkoon, kun Herra on pannut taakan hänen päälleen, painakoon suunsa tomuun -- ehkä on toivoa vielä.
      Kääntäköön hän poskensa lyöjäänsä kohti ja ottakoon vastaan pilkan.
      Mutta Herra ei hylkää, ei hylkää iäksi.
      Vaikka hän kurittaa, hän myös armahtaa, suuri on hänen laupeutensa.
      Ei Herra iloitse siitä, että hän kurittaa ihmistä."

      40 vuotta tämä minulla kesti.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3473
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1183
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      175
      1110
    Aihe