Töitä olisi tarjolla, se tarjous saattaa olla edessä.
24h vrk. viikon jokaisena päivänä. Vapaita on mahdollisuus saada 2 vrk kalenterikuukautta kohti, tai se on oikeus. Mutta, mutta jos tuo sitovuus on keskeytymätöntä vrk. saatte kolme vrk. vapaata kk.
Kiinnostaako?
Palkkiota luvataan 413 ekua kk. ja 45 centtiä päälle. verottajakin tulee osingolle mukaan, ehkä 32% pidätyksillä, onhan se palkkionne sen verran suuri, että pitäähän siitä vero ottaa.
Ette pääse rikastumaan.
Haluaisitteko pestin? Tehtäväkentän toistapäätä ei näy, mutta tarjolla olisi. Tämä on aivan laillista, viranomaishallinnon päätöstä.
naurajalle ja airuelle olisi töitä. 24/7, palkallista, tai palkkiollista.
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen jo kokopäiväduunissa, kiitos vain.
T: iloinen nauraja- Anonyymi
Niin, niin minäkin, mutta lisätyöt, se tulee elämänlahjana matkaan.
Sinähän olit avioliitossa. Ehkä huomaat huomisessa, kun hoitaen elämänvoimat alkaa itsellä myös vähetä, kun sidotaan hoidettavaan niin, ettei enää pysty ja kerkiä itsetä pitämään huolta. Kuntosalitkin on kiinni, eikä niihen enää pääse.
Kun menin terveyskeskuskäynninjälkeen kauppaan, ei jalka noussut enää viimeistä askelta, jäi puolitiehen. Arvaat, mitä tapahtui. Mietin, kuinka pääsen ylös. Ihmisiä oli ympärillä ja sitten joku tuumasi, kyllä se nousee ylös, mutta koronan takia, kukaan ei tullut auttamaan.
Jaksoin vain käydä hakemassa pakastekeittoruat, kiireesti kotiin hoitamaan velvoitetta. Pesin vaatteeni kaatumisen lioista.
Nämä vuodet, missä on menty - vasta nyt on omaishoito maksamassa - ja verottaja ottaa omansa. Se voi olla sinullakin edessä. Vai jätätkö puolisosi heitteille?
Yöllä saatat vessaan, hoidat kaiken. Otat kiinni, kun puoliso alkaa kaatua, milloin mihinkin.
Se on hyvin palkattua, kun yhteiskunnassa katsotaan, että siinä saa molemmat "huonontua".
Sillä palkalla - maksaa hoitokuluja, ja jaksamistaan.
Toissapäivänä mietin kaupassa, ruokaa ostaen, että minä todella kuolen tähän tehtävään. Itsestä ei pysty huolehtimaan. Ei ole aikaa, kaikki tehtävä on toisen hoidossa.
Sitä on tämä rakkaus. Se on tavallaan risti - joka eläen opettaa sen, mitä on elämä.
Se on yhtä elämää - se on kipua, se on kaiken jakamista.
Se on jopa sitä, että en ole nukkunut kunnolla pitkään aikaan.
---- taas mentiin, hoidettava kaatui, onneksi ei käynyt pahempaa. ........
Nauraja - ehkä pääset osille. Se voi tulla joillekin jopa nuorena.
Airuella vielä on pilkkahenki - järkyttävä mielipiteen näköala. Elämä varmaan hioo vielä särmiä. - omaishoitajakin - käy mielellään Sanan kuulossa, eikä se kymmenys ole maailmassakaan iso summa, mutta jos katsoo hengellistä puolta, se näyttää maailmansilmässä suurelta. - Anonyymi
Sano nyt, onko se oikeasti pieni?
Kyllä tuo rapiat 400 € kuulostaa paljon paremmalta kuin lahkoon kusetetun kohtalo.
Lahkon jäsen kun joutuu maksamaan katteettomasta taivasosuudesta joka kuukausi 10 % palkastaan sekä siihen päälle lisättynä lahkon keräämät kolehdit ja muut uhrilahjat sekä maallikon tehtäväksi annetut ilmaistyöt.
Eräskin palstan vakiojäsen kertoi, kuinka hän lyhyessä ajassa adventtikirkon maallikkona ollessaan koki burnoutin, masennuksen sekä loppuun palamisen.
Kuulostaako siis lahkon jäsenen kohtalo mielestäsi hyvältä?
Jos pitäisi valita ja olisi tarvetta, niin tuo aloituksen tarjoama vaihtoehto olisi kaikilta osiltaan huomattavasti parempi kuin lahkon jäsenen kohtalo.- Anonyymi
Ei kuulosta hyvältä kun palaa loppuun ja saa masennuksen ja joutuu vielä maksamaan siitä kaikesta.
Eräs ' piruntorjuntabunkkeri' nimimerkki kulkee tälläkin hetkellä mielialalääkkeet mukanaan ja vain siksi, että maksoi siitä, että sai tehdä ilmaistyötä lahkolleen. Hän säesti lahkossaan yhteislaulut ja toimi sapattikoulun vetäjänä sekä piti Raamatun tutkistelua ja maksoi vielä siitä kaikesta ilmaistyöstään satoja euroja kuukaudessa.
Kyllä sellaisessa vintti pimenee ja joutuu hakeutumaan ammattiavun piiriin pillereitä hakemaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulosta hyvältä kun palaa loppuun ja saa masennuksen ja joutuu vielä maksamaan siitä kaikesta.
Eräs ' piruntorjuntabunkkeri' nimimerkki kulkee tälläkin hetkellä mielialalääkkeet mukanaan ja vain siksi, että maksoi siitä, että sai tehdä ilmaistyötä lahkolleen. Hän säesti lahkossaan yhteislaulut ja toimi sapattikoulun vetäjänä sekä piti Raamatun tutkistelua ja maksoi vielä siitä kaikesta ilmaistyöstään satoja euroja kuukaudessa.
Kyllä sellaisessa vintti pimenee ja joutuu hakeutumaan ammattiavun piiriin pillereitä hakemaan.Se oli vain sinun oletus, että hän käyttäisi mielialalääkkeitä. Hän taisi myös mainita, että loppuunpalaminen tapahtui jo aiemmin myyntityössä. Toimiminen adventtikirkossa oli pikemminkin terapiaa, mutta väsyyhän siihenkin, jos on liian tunnontarkka ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli vain sinun oletus, että hän käyttäisi mielialalääkkeitä. Hän taisi myös mainita, että loppuunpalaminen tapahtui jo aiemmin myyntityössä. Toimiminen adventtikirkossa oli pikemminkin terapiaa, mutta väsyyhän siihenkin, jos on liian tunnontarkka ihminen.
"Toimiminen adventtikirkossa oli pikemminkin terapiaa..."
Nyt kyllä vitsin murjaisit.
"Hän taisi myös mainita, että loppuunpalaminen tapahtui jo aiemmin myyntityössä."
Missä hän niin mainitsi?
Hän itse ainakin kertoi, että paloi loppuun lahkon maallikkona ilmaistyötä tehdessään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Toimiminen adventtikirkossa oli pikemminkin terapiaa..."
Nyt kyllä vitsin murjaisit.
"Hän taisi myös mainita, että loppuunpalaminen tapahtui jo aiemmin myyntityössä."
Missä hän niin mainitsi?
Hän itse ainakin kertoi, että paloi loppuun lahkon maallikkona ilmaistyötä tehdessään."Hän taisi mainita, että loppuunpalaminen tapahtui jo aiemmin myyntityössä. Missä hän niin mainitsi?"
Esim. tässä ketjussa. Tilttaus alkoi ennen adventtikirkkoon liittymistä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16680012/palstan-039jag039-ja-039ingen-pappi039 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Hän taisi mainita, että loppuunpalaminen tapahtui jo aiemmin myyntityössä. Missä hän niin mainitsi?"
Esim. tässä ketjussa. Tilttaus alkoi ennen adventtikirkkoon liittymistä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16680012/palstan-039jag039-ja-039ingen-pappi039Piruntorjuntabunkkeri kirjoittaa näin:
"Itse olen potenut työuupumuksen joskus 1980 jälkimmäisellä puoliskolla kaaoksen kun ei voinut tietää mistä kyse."
80-luku oli ja meni. Adventtikirkkoon jari haksahti 2000 luvulla.
Siellä hän sitten tilttasi itsensä lopullisesti ja jätti adventtikirkon 2006 työuupumisen vuoksi. Lahko teetti liikaa ilmaistyötä.
- Anonyymi
Omaishoitajako olet? Voimia veli hyvä.
- Anonyymi
Tuo uskonharhainen taitaa hoidella vain pikku-ukkoja, joita harhoissaan näkee.
Tarjoaa aloituksessaan omaa duuniaankin muille? - Anonyymi
Kiitos.
- Anonyymi
Kymmenysvelka on raskas taakka. Ihan ahistaa.
Jos sen maksaa pois, saattaa saada ruokakassin kämpän ovelle. Mutta ainoastaan yhden kerran. Sitten pitää maksaa uskollisesti kymmenykset kirjekuoressa, kuten ennenkin.
Ruokakassille tulee kunnollinen hinta.
Raamatun tarinoissa on väkevänä läsnä myös tämä kertakäyttöis taika. Lukekaa raamatuistanne jollette usko.- Anonyymi
Kymmenykset vie palkasta niin ison osan, että kondoomikin pitää kääntää nurinpäin ja käyttää se uudestaan. Kondoomia on pakko käyttää, ettei tule lisää uskonharhaisia ja elätettäviä suita perheeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023539
- 623197
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342694- 812479
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501742Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706