Minulla se on tällä hetkellä 0,45%.
Paljonko on asuntolainasi kokonaiskorko?
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olet ilmeisestikin näitä luuseriasiakkaita, joita rahastetaan. Korothan on meille muille negatiivisia eli pankki maksaa lainan korkoa meille.
- Anonyymi
No entäs remonttilainan korko. Mitäs semmosesta maksatte nykypäivänä ? Pyytelevät liki kolmea prosenttia
- Anonyymi
Nythän eletään asuntolainaajan kulta-aikaa . Toista se oli 90-luvun laman aikana, kun lainakorko oli -92 jotain 15 % ja vielä vuoden päästäkin 9 % eli huimaa menoa.
Vain rohkeimmat uskalsivat ottaa lainaa ja se jo vaati, että molemmilla perheen jäsenillä on riskitön työpaikka ja sen myötä säännölliset ansiot. - Anonyymi
Aika monta vuotta on ollut korko 0,0 %. Ompahan tullut niilläkin lainarahoilla ostettua osakkeita. Vuosituotto niistä 5-10 %.
- Anonyymi
Ei kannata toljottaa prosenttia vaan pääomaa. Kaksi prosenttia on eri yhden ja kahden rahan pääomassa
- Anonyymi
Korko on pyöreä nolla : ) ja on kyllä kiva olla.
Ainoastaan menee joku pankin palvelumaksu pari euroa per lyhennyserä.- Anonyymi
Todellinen korko ei siis ole pyöreä nolla, joskin ihan mukava tuokin. Osuuspankissa pääsee vanhoilla lainoilla negatiivisiin korkoihin kun kulutkin maksetaan bonuksista ja marginaali on pienempi kuin euriborin negatiivinen korko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellinen korko ei siis ole pyöreä nolla, joskin ihan mukava tuokin. Osuuspankissa pääsee vanhoilla lainoilla negatiivisiin korkoihin kun kulutkin maksetaan bonuksista ja marginaali on pienempi kuin euriborin negatiivinen korko.
Itse maksoin juuri viimeisen erän juuri tuollaisesta lainasta. korko -0,09%...ajalta jolloin marginaani oli 0,4%
- Anonyymi
0.15%
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733