Annen 29.3.2020 näkemä uni tulevasta sodasta
Unessa soitin puhelun eräälle henkilölle ja aloin profetoida puhelimessa, että syksyllä kesän jälkeen (en tiedä minkä vuoden syksyllä), kun koronakriisi on laantunut, mutta maailma ei ole vielä ihan toipunut koronan jäljiltä, tulee äkkiä sotatila, jonka kesto on lyhyt, ja sen seurauksista Suomikin joutuu kärsimään.
En tiedä, mistä sodasta on kyse, mutta se koskettaa Eurooppaa ja heikentää entisestään taloudellista tilannetta.
Jouko Pihon kommentti:
Kyseessä voi olla jokin paikallinen sota Euroopassa tai muualla, mutta sen vaikutukset ulottuvat Eurooppaan asti.
Tai sitten kyseessä on Kolmas maailmansota.
Joka tapauksessa sodan ajankohta olisi syksyllä ja se olisi kestoltaan lyhyt. Monien profeettojen mukaan Kolmas maailmansota kestää kolme kuukautta.
Vuodesta on parempi olla sanomatta mitään varmuudella, mutta ensimmäinen mahdollisuus on tämän kuluvan vuoden syksyllä.
Itse pidän vuosia 2022 tai 2023 todennäköisimpinä vaihtoehtoina.
Annen 29.3.2020 näkemä uni tulevasta sodasta
3
66
Vastaukset
- Anonyymi
Syyskuussa on Venäjän sotaharjoitus Suomen rajan tuntumassa etelästä pohjoiseen.
- Anonyymi
Onko lippuja tapahtumaan myynnissä jo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko lippuja tapahtumaan myynnissä jo?
Kumpaan tapahtumaan?
Ei silloin ainakaan v.-39 alkaneeseen pitkään tapahtumaan ollut lippuja myynnissä? Isänikin sai sinne mennä vapaalipulla 5 vuodeksi. "Ilmainen kuntoloma" antoi ennennäkemättömät voimat jälleenrakennuksissa, kun miesten oikeat työt olivat jääneet liian pitkään katkolle maan kattavasti.
On se kökköä, että nykyvoimakansa on opetettu lippujen ja lappujen kanssa liikkumaan. Kohta varmaan kerätään maksut, että voi mennä marjametsäänkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233