Olen välttynyt ainakin kolmelta sadalta rokotteelta!

Nyt keskustellaan kovin tästä yhdestä ja kahdesta piikilstä. Ottakoon ne kuka niitä himoitsee. Tekeväthän ne rokotetuista paljon yhteiskuntamyönteisimpiä kansalaisia ja ne saatuaan voi röyhistää rintaansa että on täyttänyt kaikki velvoitteensa mitä on vaadittu. Samalla voi pitää kuonokoppaa päässään naidessaankin.

Mutta nyt palstan otsikkoon..., kuinka kummassa noin?
Olen tenhnyt rapiat 100 matkaa ulkomaille joille THL on suositellut keskimäärin 3 rokotetta / matka.
En ole ottanut ensimmäistäkään enkä ole sairastanut koskaan yhtään mitään.
Intiassa ja arabimaissa on ollut muutama kerta ruikkupaska mutta tuskin näihin mitkään rokotteet olisivat auttaneet.

Ajatelkaapas...., olen säästynyt 300:lta rokotteelta. Jos olisin ne ottanut niin en usko että istuisin tätä kirjoittamassa....

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuskin olisit. Jos olisit ottanut ne rokotteet, olisit sen verran fiksumpi ettet olisi täällä levittämässä huuhaatietoa.

      • Hieno..., jopa loistava ulostulo Persekärpäseltäni..
        Villtävän tarkka analyysi ajankohtaisesta rokoteaiheesta.


      • Anonyymi

        En ole ottanut ensimmäistäkään rokotetta enkä ole sairastanut koskaan yhtään mitään.
        Intiassa ja arabimaissa on ollut muutama kerta ruikkupaska mutta tuskin näihin mitkään rokotteet olisivat auttaneet.

        Joka maasa on tavallaan oma bakteerikanta. Minä reissailin työttömyyden iskiessä rajan takana itänaapurissa hakemassa bensaa ja tupakkaa ja muita vivokkeita myyntiin naapureilleni jotka olivat siitä mielissään ja tyytyväisiä kun säästivät siinä jotakin ja minä sain myös jotakin työttömyyskorvauksen päälle, niin huomasin, että jonkin ajan päästä olin saanut naapurimaan bakteerikannan itselleni enkä enää sairastunut ripuliin joka kerta kun vietin yön rajan takana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ottanut ensimmäistäkään rokotetta enkä ole sairastanut koskaan yhtään mitään.
        Intiassa ja arabimaissa on ollut muutama kerta ruikkupaska mutta tuskin näihin mitkään rokotteet olisivat auttaneet.

        Joka maasa on tavallaan oma bakteerikanta. Minä reissailin työttömyyden iskiessä rajan takana itänaapurissa hakemassa bensaa ja tupakkaa ja muita vivokkeita myyntiin naapureilleni jotka olivat siitä mielissään ja tyytyväisiä kun säästivät siinä jotakin ja minä sain myös jotakin työttömyyskorvauksen päälle, niin huomasin, että jonkin ajan päästä olin saanut naapurimaan bakteerikannan itselleni enkä enää sairastunut ripuliin joka kerta kun vietin yön rajan takana.

        Villtävän tarkka analyysi ajankohtaisesta rokoteaiheesta. Kyllä sulla on sana hallussa. Minä nauroin katketaakseni sanalle viiltävä ja tarkka tai niiden yhdistelmälle. Viiltävän tarkka.

        Perskärpänen kärkkyy ja iskee heti jos anot jotain vastaavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Villtävän tarkka analyysi ajankohtaisesta rokoteaiheesta. Kyllä sulla on sana hallussa. Minä nauroin katketaakseni sanalle viiltävä ja tarkka tai niiden yhdistelmälle. Viiltävän tarkka.

        Perskärpänen kärkkyy ja iskee heti jos anot jotain vastaavaa.

        Siis sanot jotain vastaavaa. Tuskin sinä sanomillasi anot perskärpäsen kommentteja. Onhan se piristävää kun joku pistää toisen maan rakoon sanoi hän mitä tahansa. Perskärpänen on huumori miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis sanot jotain vastaavaa. Tuskin sinä sanomillasi anot perskärpäsen kommentteja. Onhan se piristävää kun joku pistää toisen maan rakoon sanoi hän mitä tahansa. Perskärpänen on huumori miehiä.

        https://www.youtube.com/watch?v=m3MjzlZP6kE

        Kohta perskärpänen perehtyy jo sun mikroilmeihinkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Villtävän tarkka analyysi ajankohtaisesta rokoteaiheesta. Kyllä sulla on sana hallussa. Minä nauroin katketaakseni sanalle viiltävä ja tarkka tai niiden yhdistelmälle. Viiltävän tarkka.

        Perskärpänen kärkkyy ja iskee heti jos anot jotain vastaavaa.

        Kiitän lämmittävän viileistä sanoistasi.

        Olen kartuttanut eloni aikana sanavarastoani lukemalla 998 hyllymetriä kirjallisuutta; pääasiassa kauno- koulu- ja tiedekirjallisuutta vai miksiköhän noita nimitetään.
        Toki naperona lukaisin salaa Tarzania yms kun kasvattiäitini silmä vältti. Ei tuo ryökäle olisi antanut minun lukea kuin koulukirjoja.

        Runoista en ole koskaan pitänyt; minulle jo kasvatti- isä sanoi että ne ovat homojen hommia. Muutenkin puhui rumasti peräsuolista ja sen sellaisista. Nythän peräsuolipojat hakkaavat moraalikorkeasti tyhmät ja lättänokkaiset kantavalkoiset suomalaiset jotka on alistettuja pyytämään anteeksi ei vain itseään vaan myös menneiden sukupolviemme kyseenalaisia tekoja.

        Minäkin polvistun joka päivä mustaa miestä esittävän kuvan eteen ja pyydän anteeeksi sitä että usalainen poliisi painoi polvella mustan krimaalinarkkarin hengiltä.
        Häpeän olla valkoinen heteromies mutta se ei auta. Olen syyllinen kaikkeen. Ehkä maailma muodostuu paremmaksi kun valkoinen rotu kuolee sukupuuttoon ja mustat valtaavat maailman?


      • Anonyymi

        Uusnatsi-pelle-idiootti taas keskustelee itsensä kanssa yrittäen teeskennellä olevansa jotain muuta.


      • Anonyymi

        Olen kartuttanut eloni aikana sanavarastoani lukemalla 998 hyllymetriä kirjallisuutta;

        En tiedä. Minä olen tuskin lukenut puolta metriäkään > siis hyllymetriä. Eikä minuun varmaan tarttuisikaan mitkään hienot sanonnat vaikka niistä nautinkin. Runoutta en minäkään diggaa paitsi Eino Leinoa, Aleksis Kiveä ja kumppaneita. Makeasti oravainen makaa sammaluoteellansa jne...

        En usko että sanavalmius on pelkästään sitä että on lukenut toisten teoksia, mutta se kai toissaalta voi auttaa ilmaisemaan itseään. Minä olen oppinut paljon täältä ja myös sinulta sanomaan selkeästi sen mitä pitää. Minun ainoa lukijani sinun lisäksi ain moittii minua kun en osaa sanoa parilla rivillä olennaista. Itsekin tajuat ettei se aina voi olla mahdollista.

        Mutta en anna periksi sillä tiedän että korona on huijausta ja onko Kuussakaan käyty ja Mars mönkijä on "perse"eestä (perseverance) ja Estonia ei uponnut ollenkaan ja Palme (se kaiken paha ja alku) lavasti oman kuolemansa ja mitä se saikaan aikaan. Ruotsi on mennyttä kamaa ja kohta on Suomikin. JOS TÄMÄ PELI JATKUU


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Hieno..., jopa loistava ulostulo Persekärpäseltäni..
        Villtävän tarkka analyysi ajankohtaisesta rokoteaiheesta.

        Jos on Perskärpäsiä, on oltava myös Perse.
        Otan osaa, tavarits ; )


        Anonyymi 23.04.2021 22:25:llä näyttää olevan sanottavaa ja hän osaa sanoa sen.


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Kiitän lämmittävän viileistä sanoistasi.

        Olen kartuttanut eloni aikana sanavarastoani lukemalla 998 hyllymetriä kirjallisuutta; pääasiassa kauno- koulu- ja tiedekirjallisuutta vai miksiköhän noita nimitetään.
        Toki naperona lukaisin salaa Tarzania yms kun kasvattiäitini silmä vältti. Ei tuo ryökäle olisi antanut minun lukea kuin koulukirjoja.

        Runoista en ole koskaan pitänyt; minulle jo kasvatti- isä sanoi että ne ovat homojen hommia. Muutenkin puhui rumasti peräsuolista ja sen sellaisista. Nythän peräsuolipojat hakkaavat moraalikorkeasti tyhmät ja lättänokkaiset kantavalkoiset suomalaiset jotka on alistettuja pyytämään anteeksi ei vain itseään vaan myös menneiden sukupolviemme kyseenalaisia tekoja.

        Minäkin polvistun joka päivä mustaa miestä esittävän kuvan eteen ja pyydän anteeeksi sitä että usalainen poliisi painoi polvella mustan krimaalinarkkarin hengiltä.
        Häpeän olla valkoinen heteromies mutta se ei auta. Olen syyllinen kaikkeen. Ehkä maailma muodostuu paremmaksi kun valkoinen rotu kuolee sukupuuttoon ja mustat valtaavat maailman?

        Vaikea uskoa että pahemmin olet lukenut tieteistä, varsinkin kun katsoo miten paljon sinulla on virhekäsityksiä asioista.
        Ehkä sitten et ole vain ymmärtänyt lukemaasi täysin kun monesti täällä asiaan perehtyneet korjaavat noita väärinkäsityksiäsi.


      • Anonyymi

        Hänen "oivalliset" kommentit ovat Lapsellista muiden haukkumista 🤷‍♀️🤦‍♀️😂


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Hieno..., jopa loistava ulostulo Persekärpäseltäni..
        Villtävän tarkka analyysi ajankohtaisesta rokoteaiheesta.

        Ja taas kerran se tasaisella laitumella makoileva härkä kiusaaantui perskärpäsistä, naudan
        aivoinen härkä ei tosin tajua, miten niistä perskärpäsistä pääsee eroon.

        Mikähän siinäkin on että noille esimurrosikäisille (tai sen tasoisille) poikalapsille nuo persejutut ovat niiin tärkeitä.


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Kiitän lämmittävän viileistä sanoistasi.

        Olen kartuttanut eloni aikana sanavarastoani lukemalla 998 hyllymetriä kirjallisuutta; pääasiassa kauno- koulu- ja tiedekirjallisuutta vai miksiköhän noita nimitetään.
        Toki naperona lukaisin salaa Tarzania yms kun kasvattiäitini silmä vältti. Ei tuo ryökäle olisi antanut minun lukea kuin koulukirjoja.

        Runoista en ole koskaan pitänyt; minulle jo kasvatti- isä sanoi että ne ovat homojen hommia. Muutenkin puhui rumasti peräsuolista ja sen sellaisista. Nythän peräsuolipojat hakkaavat moraalikorkeasti tyhmät ja lättänokkaiset kantavalkoiset suomalaiset jotka on alistettuja pyytämään anteeksi ei vain itseään vaan myös menneiden sukupolviemme kyseenalaisia tekoja.

        Minäkin polvistun joka päivä mustaa miestä esittävän kuvan eteen ja pyydän anteeeksi sitä että usalainen poliisi painoi polvella mustan krimaalinarkkarin hengiltä.
        Häpeän olla valkoinen heteromies mutta se ei auta. Olen syyllinen kaikkeen. Ehkä maailma muodostuu paremmaksi kun valkoinen rotu kuolee sukupuuttoon ja mustat valtaavat maailman?

        Pistitpäs taas paksun valeen! Jos olisit lukenut ymmärtäen murto-osankaan tuosta määrästä, et olisi noin totaalisen tyhmä.


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Kiitän lämmittävän viileistä sanoistasi.

        Olen kartuttanut eloni aikana sanavarastoani lukemalla 998 hyllymetriä kirjallisuutta; pääasiassa kauno- koulu- ja tiedekirjallisuutta vai miksiköhän noita nimitetään.
        Toki naperona lukaisin salaa Tarzania yms kun kasvattiäitini silmä vältti. Ei tuo ryökäle olisi antanut minun lukea kuin koulukirjoja.

        Runoista en ole koskaan pitänyt; minulle jo kasvatti- isä sanoi että ne ovat homojen hommia. Muutenkin puhui rumasti peräsuolista ja sen sellaisista. Nythän peräsuolipojat hakkaavat moraalikorkeasti tyhmät ja lättänokkaiset kantavalkoiset suomalaiset jotka on alistettuja pyytämään anteeksi ei vain itseään vaan myös menneiden sukupolviemme kyseenalaisia tekoja.

        Minäkin polvistun joka päivä mustaa miestä esittävän kuvan eteen ja pyydän anteeeksi sitä että usalainen poliisi painoi polvella mustan krimaalinarkkarin hengiltä.
        Häpeän olla valkoinen heteromies mutta se ei auta. Olen syyllinen kaikkeen. Ehkä maailma muodostuu paremmaksi kun valkoinen rotu kuolee sukupuuttoon ja mustat valtaavat maailman?

        Martta onkin Sebastian T.


    • Anonyymi

      Kun uusnatsi valehtelee niin tietysti kaikki vastaa uusnatsin valheita koska uusnatsi valehtelee.

    • Anonyymi

      Voi tulla yllätyksenä, mutta ei niitä rokotteita joka matkalle tarvi uudestaan ottaa.

      Yhden rokotteen tehoaika on vähintään joitain vuosia, et siis pelastunut kolmelta sadalta rokotteelta.

      Miltä tuntuu olla taas jälleen, kuten aina, väärässä?

      • Anonyymi

        Tuskinpa tuo tajuaa olevansa väärässä edes..


      • Anonyymi

        Vähän väärin on haukkua toista uusnatsiks vaikka toinen on fasisti. Siinä on eroa! Siis vaikka eikä vaijja- Natseissakin oli eroja mutta aatu tapatti kaikki toisinajattelijat puolueessa ensin Pitkien puukkojen yössä ja loput myöhemmmin.

        https://en.wikipedia.org/wiki/Night_of_the_Long_Knives löytyy suomex listasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän väärin on haukkua toista uusnatsiks vaikka toinen on fasisti. Siinä on eroa! Siis vaikka eikä vaijja- Natseissakin oli eroja mutta aatu tapatti kaikki toisinajattelijat puolueessa ensin Pitkien puukkojen yössä ja loput myöhemmmin.

        https://en.wikipedia.org/wiki/Night_of_the_Long_Knives löytyy suomex listasta

        Puhdistuksen kohteiksi joutuivat johtavat strasserismin kannattajat natsipuolueessa, useat Hitleriä vastustaneet konservatiiviset poliitikot sekä erityisesti Sturmabteilungin eli SA:n johto.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Strasserismi

        OLIS HYVä AINA VÄLILLä TUTKIA HISTORIAA


      • Anonyymi

        Strasserismi on kansallissosialismissa ja uusnatsismissa suuntaus, joka yhdistää radikaalin kapitalismivastaisuuden ja kansallisuusaatteen. Aate on saanut nimensä Saksan kansallissosialistisessa työväenpuolueessa vaikuttaneista Gregor ja Otto Strasserista. Hitlerin oikeistolaista talouspolitiikkaa vastustanut Otto Strasser erotettiin kansallissosialistisesta puolueesta 1930.

        Tätä vois verrata Suomessa Soini ja Halla-aho juttuun. Halla-aho olis strasserilainen.


    • Anonyymi

      Kerran olen käynyt Kanarialla,1988, intistä 40 vuotta. Siellä tuli piikkejä ettei ehtinyt edes väistellä, mutta sen jälkeen en ole ottanut.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkein joka toinen viestini poistettiin, sillä kirjoitin aiheesta jota ei oikein vieläkään hyväksytä täällä- Palmen murha oli bluffia. TOSSA ALLA SUN KETJUASI EIKÄ SANAAKAAN Palmesta???

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16907498/you-just-name-it-!

        Sairasta väittää että murhaa ei tapahtunut, mene hoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkein joka toinen viestini poistettiin, sillä kirjoitin aiheesta jota ei oikein vieläkään hyväksytä täällä- Palmen murha oli bluffia. TOSSA ALLA SUN KETJUASI EIKÄ SANAAKAAN Palmesta???

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16907498/you-just-name-it-!

        TOSSA ALLA SUN KETJUASI EIKÄ SANAAKAAN Palmesta??? On siellä ainakin sana Palme ja joku viestikin - ehkä ei sinun mutta muutoin hyvä ketju. Kaveri selostaa kuinka ajoramppi pysyi ala-asennossa vaikka sitä ei siihen asentoon lukitse mikään. Näin saimme yhdistettyä Palmen ja Estonian. Eihän ne enää ketään kiinnosta. Nyt on korona.


        Anonyymi
        24.04.2021 01:03
        UUSI

        Todistusaineiston perusteella uskoisin että itse Olof Palme seisoi rampilla pitäen sen alhaalla aalloissa jotta laiva uppoaa.


        Hyväuskoiset pitävät totena kulloinkin vallitsevaa virallista näkemystä. Tämä tässä alla on virallinen näkemys siitä kuinka m/s Estonia upposi. Meillä ei ole totuuskomissioita Estoniaa varten.

        https://www.youtube.com/watch?v=vsdeUuQf1v0

        MUTTA MIKÄ TÄSSÄ ESTONIAN TAPAUKSESSA ON TOTTA JA MIKÄ VALHETTA ??? SAMA PÄTEE PALMEN MURHAAN JA moneen muuhun juttuum - you just name it!


    • Anonyymi

      Jotkut ovat perustelleet rokotusten pakollisuutta sillä, että joihinkin maihin matkustettaessa on täytynyt ottaa pakolliset rokotteet jo kauan aikaa. Tämä ei pidä paikkaansa. Ne rokotukset ovat olleet Suomessa terveydenhuollossa annettuja suosituksia. Keneltäkään, ympäri maailmaa matkusteneelta tutulta ei ole koskaan kukaan missään kysynyt rokotuksista. Tuttujen joukossa on seuramatkalaisia ja pitkin viidakkoa tarponeita.

      • Anonyymi

        Monikaan rokote ei ole pakollinen kohteen takia, vaan suositeltava asia matkailijan hengen kannalta.

        Ei ne hepatiitti a:t ha b:t tai denguet kaikkiin tartu toki, mutta silloin kun tartuu on nauru kaukana.

        On kai maita joihin ei aidosti pääse ilman keltakuumerokotetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monikaan rokote ei ole pakollinen kohteen takia, vaan suositeltava asia matkailijan hengen kannalta.

        Ei ne hepatiitti a:t ha b:t tai denguet kaikkiin tartu toki, mutta silloin kun tartuu on nauru kaukana.

        On kai maita joihin ei aidosti pääse ilman keltakuumerokotetta.

        Eihän sitä saanut viisumia moneen maaha jos ei ollut aids todistusta ettei sairasta hiviä. mikä ero hiv tai aids. Silläkin peloteltiin koronalla nyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sitä saanut viisumia moneen maaha jos ei ollut aids todistusta ettei sairasta hiviä. mikä ero hiv tai aids. Silläkin peloteltiin koronalla nyt.

        En ole varma kuinka monessa kymmenessä maassa olen vieraillut vuosikymmenien aikana.
        Yhdessäkään vierailemistani maista ei olla kysytty eikä evätty pääsyäni terveysasioihin liittyen. En usko että HIV- testiä olisi vaadittu koskaan missään; ehkä se jossain pimeimmäsä Afrikassa on ollut joskus mahdollista?

        Listaan muistamani asiat eri maiden tulleissa:
        - Hawaijin tullissa kysyttiin että onko matkatavaroissani hedelmiä. (?)
        - Yhdellä Intian matkallani kirjasivat passini takasivulle Rolex- kelloni ja kaulaketjuni. Ymmärsin että niiden myynti Intiassa ei olisi sallittua. En löytänyt kuitenkaan mitään määräystä tästä virallisilta sivuilta.
        - Indonesiassa tullimies katseli shakkiautomaattiani kysyen että olenko lääkäri? Piti sitä jonkinlaisena instrumenttina.
        - Useissa arabimaissa kysyvät että oletko käynyt Israelissa. Tähän pitää vastata kieltävästi.
        - Thaimaan maahantulokaavakkeessa kysyvät hotelliasi. En ole sitä koskaan etukäteen varannut joten olen kirjoittanut siihen kohtaan Shit- hotellin.


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        En ole varma kuinka monessa kymmenessä maassa olen vieraillut vuosikymmenien aikana.
        Yhdessäkään vierailemistani maista ei olla kysytty eikä evätty pääsyäni terveysasioihin liittyen. En usko että HIV- testiä olisi vaadittu koskaan missään; ehkä se jossain pimeimmäsä Afrikassa on ollut joskus mahdollista?

        Listaan muistamani asiat eri maiden tulleissa:
        - Hawaijin tullissa kysyttiin että onko matkatavaroissani hedelmiä. (?)
        - Yhdellä Intian matkallani kirjasivat passini takasivulle Rolex- kelloni ja kaulaketjuni. Ymmärsin että niiden myynti Intiassa ei olisi sallittua. En löytänyt kuitenkaan mitään määräystä tästä virallisilta sivuilta.
        - Indonesiassa tullimies katseli shakkiautomaattiani kysyen että olenko lääkäri? Piti sitä jonkinlaisena instrumenttina.
        - Useissa arabimaissa kysyvät että oletko käynyt Israelissa. Tähän pitää vastata kieltävästi.
        - Thaimaan maahantulokaavakkeessa kysyvät hotelliasi. En ole sitä koskaan etukäteen varannut joten olen kirjoittanut siihen kohtaan Shit- hotellin.

        Jos mietit tuota hedelmäjuttua, useammassa maassa on tuollainen rajoitus, kyseessä taitaa lähes aina olla jokin saarivaltio (Hawaii, Australia, Uusi-Seelanti, Kalifornia on tuosta saarisäännöstä poikkeus) joissa jotain hedelmäsairautta tai tuholaista ei esiinny, jotenka eivät niitä sinne haluta.

        Hedelmien lisäksi on muitakin ruoka-aineita joita kielltään tuomasta maahan.

        Ja tuota kieltoa ei kannata koittaa kiertää, koska kun siitä jää kiinni, ja sitten tulee iso lasku.

        Kuten tuli todettua, noi maahantulorokotukset on, ilmeisesti sitä keltakuumetta lukuunottamatta (en ole tästä aivan varma, en ole koskaan matkustanut kehitysmaissa), vapaaehtoisia ja siksi että tulija itse ei sairastu. Jokainen toki saa sairastua haluamiinsa tauteihin covidista alkaen. Toki omalla vastuunne, "ne" ei ole vastuussa tai syyllisiä siitä jos tautiin sitten kuolee.


    • Anonyymi

      "Olen tenhnyt rapiat 100 matkaa ulkomaille joille THL on suositellut keskimäärin 3 rokotetta / matka."

      Tämä paljastaa että et oikeasti ole hirveästi matkustellut. Miksi valehtelet?

      • Anonyymi

        Jäin miettimään tätä kommenttia.

        Nasu-Martta siis tosiaan uskoo käyneensä ulkomailla yli 100 kertaa.

        Mutta veikkaan että joka kerta (?) hän on matkansa aloittanut HeVa:lla nousten sellaiseen metalliputkeen. Olisiko Nasu-Martta sittenkin pysynyt koko ajan ihan koto-Suomessa, ja ollutkin sellaisessa simulaattorissa?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1725
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1342
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      284
      1250
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      66
      1169
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      113
      1092
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      969
    7. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      947
    8. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      24
      923
    9. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      838
    10. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      809
    Aihe