Espoo on siirtynyt koronapandemiassa kärkipaikalle, 34:llä tuoreella tartunnalla,
https://yle.fi/uutiset/3-11212596
Helsinki ja Vantaa jää kauas taakse, vaivaisilla 30 tartunnallaan. Nyt pidetään vaan vauhtia yllä, niin käskipaikkamme säilyy kesälle saakka.
Espoossa 34 tartuntaa. kaupunki julistettu koronalingoksi
Anonyymi
1
58
Vastaukset
- Anonyymi
Hahahaa🤣🤣 ihan oikein espoolaisille, Espoo on paljastunut sen luokan Ykä kaupungiksi että helsinkiläiset ei usko.... (Kauniaista, Kiloa, olaria ja suvelaa) lukuun ottamatta.... keskustalaiset sekoittaa pakkaa entisestään. Tämän jälkeen itä-helsinki on aivan varma. Olisi kiva tietää mitä puoluetta YKÄT edustaa, mutta luulen että ovat keskustan yms kannattajia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811255
- 827609
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505616- 765585
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764848Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334213- 483076
- 362974
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412535- 402440