Espoo-miitti ravintola Kannunkulmassa joka torstai klo 19.00,Paikalla subeja sekä dominovia naisia mene ja tutustu.Myös miehet tevetulleita meidän kinkyjen seuraan.
VAPAA AIKA
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Suosittelen myös tarkistelemaan sitä omaa rahakukkaroa että onko siellä rahaa moiseen höntsäilyyn, saatte niillä rahoilla varmaan sata esää
- Anonyymi
Nämä miehet ottavat vaikka velkaa tyydyttääkseen tarpeensa. Sääli vaimoja ja tyttöystäviä. Kannattaa katsoa onko miehellä rahamenot kasvaneet. Nyt ei kannata lähteä avittamaan taloudellisesti ketään avokkia tai puolisoa millään rahanmeno- selityksillä, autokin on kunnossa, ellei avokki keksi taas jotain vikaa moottorissa- selitystä. Muutoinkin tiukkaa taloudellista tulevaisuutta tiedossa, kannattaa miettiä niitä puolison yllättäviä rahamenoja, jotka kaikki yhteisestä taloudesta. Elättelet kylkiäisenä jotain dominoa, joka vetää suuria tuloja, ja elää muhkeammin kuin sinä, itsesi laskiessa mihin rahat riittävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811315
- 827649
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505656- 765625
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764868Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334233- 483086
- 363014
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412555- 402470