Olen tyhmä

Anonyymi

Ei ole kivaa oivaltaa et oon tosi tyhmä. Sanon aina vääriä asioita ja tyhmyyteni tulee esille monelka tavalla. Miten osaan elää tämän idiootin kanssa ,elikkä tulen toimeen itteeni kaa?

12

50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo outokumpu

    • Anonyymi

      Kerroppas mitä tunnet vahvuudeksesi? Mitä harrastat? Onko pakko olla ihmisten kanssa?Jos mielestäsi sanot vääriä asioita.

      T:Hemmo

      • Anonyymi

        Outokumpu


    • Anonyymi

      Näytä ystäväsi ,kerron kuka olet!Jos sinua aina arvostellan ja soimataan.henkilöt vain sillä nostaa omaa itsetuntoaan ja ovat sinua heikompia,huono itse tunnon kanssa.Vaihda seuraa.Sulje elämästäsi pois ne ihmiset jotka eivät löydä sinusta mitään hyvää.Takaan 2-viikon päästä voit paremmin.Usko itseesi.miksi kuntelet niitä jotka arvostelevat sinua?toki oma valntasi.mutta elämäsi on omasi ja sinun ainut elämä.Jätä taakse ne ihmiset ja ala avaamaan uusia ovia!

      • Anonyymi

        Outokumpu


    • Anonyymi

      Älä kuuntele ihmisiä, jotka sanovat sinua suoraan tyhmäksi sen enempää kuuntelematta sinua ja lannistamalla sinut suoraan siihen paikkaan, sillä mitä luultavimmin he yrittävät paikata sillä vain omaa huonoa itsetuntoaan.

      Mieti missä olet onnistunut ja kirjaa niitä ylös. Tee asioita aloittaen pienistä helpoista asioista kuten vaikka kokkaa jotain seuraamalla, jotain ohjetta ja jos se on hyvä niin tee sama vaikka seuraavanakin päivänä ja KIRJAA SE YLÖS NÄKYVÄÄN PAIKKAAN vaikka paperiin, jonka teippaat huoneesi seinään. Tervehdi tuttua ystävällisesti ja kirjaa se ylös. Petaa petisi siistiksi ja merkkaa myös tämä ylös. Käy ulkona kävelemässä ja kirjaa se ylös. Muista aloittaa seuraava lappu ennen edellisen loppumista. Vähitellen alat näkemään miten onnistumiset kertyvät ja huomaat kuinka paljon osaat ja olet saanut aikaan. Suosittelen tekemään kyseisen lapun heti tämän luettuasi ja tekemään ensimmäisenä asiana ulkona kävelemisen.

      • Anonyymi

        Outokumpu


    • Anonyymi

      Itseään ei pidä vähätellä, älyä aikä ulkonäköäkään.

      • Anonyymi

        Outokumpu


    • Anonyymi

      Voit aina parantaa itseäsi. Ajattele ja lue paljon. Jos ihmiset kutsuvat sinua tyhmäksi se voi johtua kahdesta syystä: 1. He ovat läpeensä ilkeitä eivätkä näe kauneutta "puutteen" sijaan. 2. Sanot asioita ajattelematta ja syystä koska pitää miettiä ensin ennen kun puhuu ja kuten ylhäällä sanoin: Lue paljon! Tieto ei tule synnynäisesti vaan oppimalla. Ei pidä hävetä itseään vaan parantaa ja vahvistaa itseään!

      • Anonyymi

        Joo outokumpu


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      417
      1752
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1380
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1368
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      119
      1294
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1036
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      912
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      115
      870
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    Aihe