Niin sen PITI käydä!

Anonyymi

”että nimittäin Kristuksen piti kärsimän ja kuolleitten ylösnousemuksen esikoisena julistaman valkeutta sekä tälle kansalle että pakanoille."
Ap t 26:23

21

774

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      selitti ne ja osoitti, että Kristuksen piti kärsimän ja nouseman kuolleista, ja sanoi: "Tämä Jeesus, jota minä teille julistan, on Kristus."
      Ap t 17:3

      • Anonyymi

        Jeesus on uskollinen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on uskollinen!

        Anonyymi kirjoitti:
        Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

        "Jeesus on uskollinen!"

        Anonyymi
        27.04.2021 08:36
        ^^ Poistakaa tuoki turha viesti, ylläpito:
        Github.


    • Anonyymi

      Niin se P I T I käydä.

      • Anonyymi

        Ylistys Jumalalle!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylistys Jumalalle!!!

        Sadistisuudesta ei kande kiitellä.


      • Anonyymi

        Jumala lähetti Jeesuksen Kristuksen pelastamaan ihmiset!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala lähetti Jeesuksen Kristuksen pelastamaan ihmiset!

        - Mutta eksyi matkalla tai miesjuna jätti.
        Ei ole täällä nyt näkynyt
        Lisään edelliseeni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sadistisuudesta ei kande kiitellä.

        Pelastuksesta kannattaa! 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylistys Jumalalle!!!

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala lähetti Jeesuksen Kristuksen pelastamaan ihmiset!

        Ja tämä hölmö pössytteli pyhiä henkosia, keräsi lapsihaaremin ja joutui siitä hyvästä tolpan nokkaan.
        Jäi homma pahasti kesken.


    • Anonyymi

      Jesaja: 53:2 ~ Johanneksen evankeliumi:
      5:37
      -repent-

      • Anonyymi

        Tosiaankin Kiitos Jeesus Jesaja: 53:2 [KR 1933/-38, Jes. 53:2 Hän kasvoi Herran edessä niinkuin vesa, niinkuin juuri kuivasta maasta. Ei ollut hänellä vartta eikä kauneutta; me näimme hänet, mutta ei ollut hänellä muotoa, johon me olisimme mielistyneet.]
        ~ Johanneksen evankeliumi: 5;37 -repent-
        Joh 5:36-47
        Mutta minulla on todistus,
        joka on suurempi kuin Johanneksen;
        sillä ne teot,
        jotka Isä on antanut minun täytettävikseni,
        ne teot,
        jotka minä teen,
        todistavat minusta,
        että Isä on minut lähettänyt.
        Ja Isä,
        joka on minut lähettänyt,
        hän on todistanut minusta.
        Te ette ole koskaan kuulleet hänen ääntänsä ettekä nähneet hänen muotoansa,
        eikä teillä ole hänen sanaansa teissä pysyväisenä;
        sillä te ette usko sitä,
        jonka hän on lähettänyt.
        Te tutkitte kirjoituksia,
        sillä teillä on mielestänne niissä iankaikkinen elämä,
        ja ne juuri todistavat minusta;
        ja te ette tahdo tulla minun tyköni,
        että saisitte elämän.
        En minä ota vastaan kunniaa ihmisiltä;
        mutta minä tunnen teidät,
        ettei teillä ole Jumalan rakkautta itsessänne.
        Minä olen tullut Isäni nimessä,
        ja te ette ota minua vastaan;
        jos toinen tulee omassa nimessään,
        niin hänet te otatte vastaan.
        Kuinka te voisitte uskoa,
        te,
        jotka otatte vastaan kunniaa toinen toiseltanne,
        ettekä etsi sitä kunniaa,
        mikä tulee häneltä,
        joka yksin on Jumala?
        Älkää luulko,
        että minä olen syyttävä teitä Isän tykönä;
        teillä on syyttäjänne,
        Mooses,
        johon te panette toivonne.
        Sillä jos te Moosesta uskoisitte,
        niin te uskoisitte minua;
        sillä minusta hän on kirjoittanut.
        Mutta jos te ette usko hänen kirjoituksiaan,
        kuinka te uskoisitte minun sanojani?"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiaankin Kiitos Jeesus Jesaja: 53:2 [KR 1933/-38, Jes. 53:2 Hän kasvoi Herran edessä niinkuin vesa, niinkuin juuri kuivasta maasta. Ei ollut hänellä vartta eikä kauneutta; me näimme hänet, mutta ei ollut hänellä muotoa, johon me olisimme mielistyneet.]
        ~ Johanneksen evankeliumi: 5;37 -repent-
        Joh 5:36-47
        Mutta minulla on todistus,
        joka on suurempi kuin Johanneksen;
        sillä ne teot,
        jotka Isä on antanut minun täytettävikseni,
        ne teot,
        jotka minä teen,
        todistavat minusta,
        että Isä on minut lähettänyt.
        Ja Isä,
        joka on minut lähettänyt,
        hän on todistanut minusta.
        Te ette ole koskaan kuulleet hänen ääntänsä ettekä nähneet hänen muotoansa,
        eikä teillä ole hänen sanaansa teissä pysyväisenä;
        sillä te ette usko sitä,
        jonka hän on lähettänyt.
        Te tutkitte kirjoituksia,
        sillä teillä on mielestänne niissä iankaikkinen elämä,
        ja ne juuri todistavat minusta;
        ja te ette tahdo tulla minun tyköni,
        että saisitte elämän.
        En minä ota vastaan kunniaa ihmisiltä;
        mutta minä tunnen teidät,
        ettei teillä ole Jumalan rakkautta itsessänne.
        Minä olen tullut Isäni nimessä,
        ja te ette ota minua vastaan;
        jos toinen tulee omassa nimessään,
        niin hänet te otatte vastaan.
        Kuinka te voisitte uskoa,
        te,
        jotka otatte vastaan kunniaa toinen toiseltanne,
        ettekä etsi sitä kunniaa,
        mikä tulee häneltä,
        joka yksin on Jumala?
        Älkää luulko,
        että minä olen syyttävä teitä Isän tykönä;
        teillä on syyttäjänne,
        Mooses,
        johon te panette toivonne.
        Sillä jos te Moosesta uskoisitte,
        niin te uskoisitte minua;
        sillä minusta hän on kirjoittanut.
        Mutta jos te ette usko hänen kirjoituksiaan,
        kuinka te uskoisitte minun sanojani?"

        Elä hulluttele!
        En ole nähnyt yhdenkään kuolleen nousevan tai nousseen mihinkään. Ja kun tuhkattu on ns. lintu lentänyt! Varmasti.


    • Anonyymi

      Aamen kiitos Jeesus!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      2Kor.5:18-18 Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran. Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja uskoi meille sovituksen sanan. Kol.1:19-21 Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovitti itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki, sekä maan päällä että taivaissa. Teidätkin, jotka ennen olitte vieraantuneet ja mieleltänne hänen vihamiehiänsä pahoissa teoissanne, hän nyt on sovittanut.

    • Anonyymi

      Olipas jumalalla taas kelvoton ja brutaali suunnitelma.
      Olisi vain mennyt vihanhallintakurssille.

    • Anonyymi

      Kiitos Jeesus!

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

      Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      119
      7901
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

      Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      151
      6628
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

      Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      183
      4745
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

      asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      243
      3225
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      101
      2734
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

      Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      103
      2236
    7. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

      Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      12
      1896
    8. Tunnustusten lauantai

      Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      150
      1875
    9. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

      Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      29
      1710
    10. Yhteydenotto

      Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      197
      1614
    Aihe