TÄMÄN YMMÄRTÄÄ VAIN ANIHARVA!

Anonyymi

Ei Teuvokaan sitä ymmärrä, vaikka luultavasti on jo muutaman vuoden Raamattua lukenut.
Miksi hän ja monet muut eivät sitä ymmärrä!
Koska se on tutkisteltava hengellisesti!

Tätä he eivät ymmärrä:
” Ja hän alkoi opettaa heille, että Ihmisen Pojan piti kärsimän paljon ja joutuman vanhinten ja ylipappien ja kirjanoppineiden hyljittäväksi ja tuleman tapetuksi, ja kolmen päivän perästä nouseman ylös.”
Mark 8:31

20

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ”Mutta näin on Jumala täyttänyt sen, minkä hän oli edeltä ilmoittanut kaikkien profeettain suun kautta, että nimittäin hänen Voideltunsa piti kärsimän.”
      Ap t 3:18

    • Anonyymi

      Tuon ymmärtämättömyyden paljastaa selvästi kaikki se herja ja riena, jota jumalattomat suoltavat, kun he herjaavat Jeesuksen sovitustyötä.
      Mutta niin on kirjoitettu, että tällaisia pilkkaajia tulee!

      • Anonyymi

        Mutta näin on Jumala täyttänyt sen, minkä hän oli edeltä ilmoittanut kaikkien profeettain suun kautta, että nimittäin hänen Voideltunsa piti kärsimän.


      • Anonyymi

        selitti ne ja osoitti, että Kristuksen piti kärsimän ja nouseman kuolleista, ja sanoi: "Tämä Jeesus, jota minä teille julistan, on Kristus."


      • Anonyymi

        Pilkkaajien tulo on ennustettu Raamatussa. Aina heitä toki on ollut, mutta loppuvaiheessa enenevästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta näin on Jumala täyttänyt sen, minkä hän oli edeltä ilmoittanut kaikkien profeettain suun kautta, että nimittäin hänen Voideltunsa piti kärsimän.

        ”Mutta näin on Jumala täyttänyt sen, minkä hän oli edeltä ilmoittanut kaikkien profeettain suun kautta, että nimittäin hänen Voideltunsa piti kärsimän.”
        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        selitti ne ja osoitti, että Kristuksen piti kärsimän ja nouseman kuolleista, ja sanoi: "Tämä Jeesus, jota minä teille julistan, on Kristus."

        Kyllä jämpti on niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        selitti ne ja osoitti, että Kristuksen piti kärsimän ja nouseman kuolleista, ja sanoi: "Tämä Jeesus, jota minä teille julistan, on Kristus."

        Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä minun sanani ja tekee niiden mukaan, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pilkkaajien tulo on ennustettu Raamatussa. Aina heitä toki on ollut, mutta loppuvaiheessa enenevästi.

        Kyllä näin on.


    • Anonyymi

      Hengelliseen ymmärtämiseen tarvitaan Pyhä Henki ja sitä ymmärtämättömillä ei ole.

    • Anonyymi

      Todella harvat!

    • Anonyymi

      Suomessa on hengellinen pimeys.

    • Anonyymi

      Uskovaisilla on pimeys, esim. ateistit eivät vaivaa päätään tällaisilla asioilla.

    • Anonyymi

      Just noin!

    • Anonyymi

      Hengellinenkin ymmärrys kuitenkin lisääntyy lopun aikoina.

      • Anonyymi

        Sinä et tiedä sitä onko tämä lopun vai alunaikaa. Se on ainoastaan varmaa, että hengelliset höpinät kuolee omaan naurettavuuteensa.


    • Anonyymi

      Ei sitä ymmärrä tomppeli!

    • Anonyymi

      Niinpä!
      Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.”

    • Anonyymi

      Lukeeko Teuvo Raamattua?!

    • Anonyymi

      Jeesus suvaitsi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3119
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2781
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2588
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2568
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1713
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1667
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1525
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1396
    Aihe