Kaikista tärkein asia on se että ihminen on vain ihminen

Anonyymi

Kun testamentti asiat tulevat ajankohtaisiksi tulevat mittavat riidat ja mätäpaiseet aukeavat.Pojat haluaa tyttöjä ja laulelevat satuja ja kauniita tarinoita.Jokaisella kiiltää rahat ja varakkuus silmissä.Aina kun ihmiset tapaa toisiaan niin puhutaan ensin mikä olet ammatiltasi ja mikä on varakkuutesi.Ei sitä että oletko ollut hyvä ja milloin olet ollet viimeksi kirkossa.Usan,Kiinan ja Venäjän sekä EU:n voiman takana on tarkka protokolla ihmismassojen kontrolliin ja se perustuu nuoriin joilla aivot ovat vasta kehittymässä.Vapaus on ihana sana mutta valtaapitävät eivät tyydy tähän.He ovat viisaita tähän.Jatkuva television katselu,sodat,poliisisarjat ja muut huumeet pystyvät manipuloimaan kansoja mutta raha ja pörssi matematiikka ovat niin monimutkaisia asioita että jopa kapitalistit antavat kirkolle jotain tässä leikissä että saadaan massat "uskomaan johonkin hyvään"Itse analysoin että nuoret tuntevat itsensä kuolemattomiksi mutta heillä ei ole varallisuutta mutta energiaa vaikka kuinka ja kauneutta ja komeutta muille jakaa.Kun taas keski-ikäiset haikailee nuoruutta mutta alitajuisesti jo varautuvat vanhenemiseen ja yrittävät olla vielä nuoria ja kuolemattomia kun pukeutuvat farkkuihin ja minihameisiin.Mutta kun vanhuus tulee niin matemaattisesti yritetään vielä olla nuoria,pukeudutaan farkkuihin tai jopa minihameisiin mutta sitten on jo myöhäistä.Palautetta alkaa tulemaan että olet jo vanha.Kapitalistit ovat siinä fiksuja ja ymmärtäviä että jokaiselle eri ikäiselle annetaan jokin tarkoitus.Ja se on kulutus ja raha koska yhteiskuntien on pyörittävä.Etsimme vihollisia ja keksimme uusia kulutustuotteita ja monet miehet ja naiset jotka ovat sinkkuja kuolevat yksin ja tämäkin ongelma on hoidettu.Heitetään tuhkat järveen ja se on siinä.Jos olet rikas saat näyttävimmät hautajaiset.Tärkeintä on että raha kulkee ja kaikki voittavat.Erakot eivät tuota mutta eivät tuota myös pettymystä.Suuret suvut aiheuttaa riitoja ja lakimiehet saavat osansa.Tärkeintä että raha pyörii ja raha on kuin huume.Sitä pitää saada lisää ja lisää.Mutta sitten hupsis aika on mennyt ja kuolema tulee.Pidä vakuutukset ja hautapaikka kunnossa koska uutta elämää ja lapsia tulee paikkamaan sinun paikkaasi.Aamen

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2753
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2520
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2111
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1439
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe