Eli olisinko valmis omaan hevoseen? (Lue koko teksti loppuun!!) Olen 10v ja olen ratsastanut pian 3vuotta ja käyn tallilla lähes joka viikko taluttamassa alkeisia. Osaan hoitaa ja lempi ponini on äksy mutta pärjään sen kanssa. Ja ei en ole hankkimassa ponia vielä🙃 saan ehkä vuokra/hoitoponin👍🙃🤗 mutta haluun vaan tietää oonko valmis:)
Olisinko valmis?
2
132
Vastaukset
- Anonyymi
Ihania haaveita!
Nyt kannattaa varmasti ottaa asua puheeksi kotona, koska palstalla tuntemattomat ihmiset eivät voi arvioida kenenkään mahdollisuuksia tai valmiuksia omaan hevoseen tai poniin.
Hyväksi ratsastajaksi kasvaa vain ratsastamalla erilaisilla hevosilla, ja ratsastaja ei ole koskaan ihan täysin valmis. Hyvät hevostaidot taas kehittyvät olemalla hevosten kanssa, hoitamalla ym. niitä.
Oman hevosen hankintaan liittyy muutakin, kuin taidot ratsastaa ja käsitellä hevosta. Lisäksi aikuinen on aina lopulta vastuussa mistä tahansa eläimestä ja hevonen on aina jollain tapaa myös vanhempien projekti.
Pohdittavaksi tulee myös monia muita asioita, joista kannattaa ennemmin jutella kotona vanhempien ja tallilla open kanssa, koska he tietävät sun tilanteesi parhaiten. - Anonyymi
Kuka vaan on valmis omaan hevoseen, kunhan myös vanhemmat on sitoutuneita (rahallisesti ja ajallisesti), motivaatiota löytyy (siis ihan oikeasti, se oma poni voi olla teillä sen 20 vuotta) ja ympäriltä löytyy asianosaava tukiverkosto jolla on ammattitaitoa ja joilta voi pyytää apua. Edellisen kommentoijan kanssa oon kans aika pitkälle samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713338
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541879Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471819Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591714- 771594
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3411540Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811389The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201278- 1581152
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251135