Nyt suuret sukupolvet olemme kuolemassa ja monilla on paljon rahaa sukanvarressa, asunnoissa, pellossa, metsissä, osakkeina. Muista että monet uskovien säätiöiden toimeentulo on täysin testamentti esim ja lahjoitustesi varassa. Säätiöt antavat ilmaisesti tietoa miten voit antaa heille rahat. Lapselle kuulu vain perintöosa eli puolet. Loput uskoville
Tee testamentti oikeille uskoville
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kyllä menossa mahd. lopetuspiikille, mutta te ette rahojani saa.
Eläissäni, nuorena ja teihin luottaen, käytitte minua reippaanlaisesti, myös taloudellisesti hyväksi.
Mites te sanoittekaan? "Herra korvaa sulle sitten kaiken Taivaassa!" Käsittääkseni se ei kuitenkaan ole niinkään teidän "herranne", joka minulle (ja muille huijaamillenne) olisi jotain velkaa, vaan te itse. Ja rikoskumppaninne. - Anonyymi
Kaikki vaan perillisille. Jos heitä ei ole niin hyväntekeväisyyteen.
Voin vain kuvitella kuinka kuolevat "säätiöt" hierovat rasvaisia käsiään, kun heidän huijaukset ovat menneet läpi ja vanhus parat lahjoittavat niille omaisuutensa. Sen sijaan, että nauravat matkalla pankkiin, niin olisi aika pistää stoppi noille korruptiopesille.
Se jälkipolvi ei meinaan enää lankea noihin valheisiin läheskään yhtä helposti ja se on jo kaatamassa noita polvilleen, kun ne rahahanat sulkeutuvat. - Anonyymi
Mistä niitä oikeita uskovaisia löytää?
- Anonyymi
Sananl.21:3 Vanhurskauden ja oikeuden harjottaminen on Herralle otollisenpi kuin uhri. 1Sam.15:22 Sillon Samuel sanoi: Haluaako Herra polttouhreja ja teurasuhreja yhtä hyvin kuin kuuliaisuutta Herran äänelle? Katso, kuuliaisuus on parempi kuin uhri ja tottelevaisuus parempi kuin oinasten rasva. Jes.1:11 Mitä ovat minulle teidän paljot teurasuhrinne? sanoo Herra. Minä olen kyllästynyt oinas-poltouhreihin ja juottovasikkain rasvaan. Mullikkain, karitsan ja kauristen vereen minä en mielisty. Hoos.6:6 Sillä laupeutta minä haluan enkä uhria, ja Jumalan tuntemista enemmän kuin polttouhreja; Mtt.12:7 Mutta jos tietäisitte, mitä tämä on: Laupeutta minä tahdon enkä uhria, niin te ette tuomitsisi syyttömiä.
- Anonyymi
Kyllä minä mielelläni luopuisin oinasten rasvasta! Eihän sitä viemäriinkään saa laittaa!
Muutkin raamatun herkut kuvottavat.
Koko kirja tuoksuu lampaan villalle, kuivalle hiekalle ja kamelin kuselle.
- Anonyymi
Miik.3:5-7 Näin saoo Herra niitä profeettoja vastaan, jotka eksyttävät minun kansani, jotka huutavat: Rauha! kun heidän hampaissaan on purtavaa, mutta julistavat pyhän sodan sille, joka ei anna mitään heidän suuhunsa: Sentähden tulee teille yö, näkyjä vailla, teille tulee pimeys, ennustelua vailla. Aurinko laskee näiltä profeetoilta, ja päivä heiltä pimenee. Näkijät joutuvat häpeään, ja ennustelijat punastuvat. Kaikki he peittävät partansa, sillä Jumalan vastausta ei tule.
- Anonyymi
Jer.8:10-12 Sentähden minä annan heidän vaimonsa vieraille, heidän peltonsa vallottajille. Sillä kaikki, niin pienet kuin suuretkin, pyytävät väärää voittoa, kaikki, niin profeetat kuin papikin, harjoittavat petosta. He parantavat kepeästi tyttären, minun kansani, vamman, saoen: Rauha, rauha! vaikka ei rauhaa ole. He joutuvat häpeään, sillä he ovat tehneet kauhistuksia; he eivät osaa hävetä. Jer.6:12-15
Testamentti kannattaa tehdä järjestölle, joka näkynä on vielä saavuttamattomat kansat ja kansanryhmät!
- Anonyymi
Ei kannata. Kannattaa itse suoraan auttaa köyhiä.
Köyhiä, pummeja ja kerjäläisiä on kaupunkiemme kaduilla vaikka kuinka. Joka pyytäjälle ei kantsu rahojaan antaa, mutta joskus voi aistia todellisen hädän.
Silloin voi antaa köyhälle vähän isommankin setelin. Tosin tällöin voi köyhä luulla sinua miljonääriksi, takertua kiinni ja alkaa vaatia lisää rahaa...
Rahaton ihminen on aika kurja tapaus. Asunnoton, ajelehtiva, siksi siisteyskin kehnonlaista, sairas, huonoon seuraan joutuva, päihteistä lohtua hakeva ja altis vähintäänkin rikoksen uhriksi, jos myös sen tekijäksi.
Rahan ojentaminen lämmittää hetken, mutta kuinka auttaa tällaista ihmistä muuten? Voi jutella ja antaa neuvoja, kuinka toimia. Kaikilla ei nimittäin välttämättä ole edes käytännön tietoa kuinka toimia, noustakseen omasta henk. koht. kurjuudestaan. - Anonyymi
Tämä on hieno ajatus, siitäkin huolimatta, että aloitus taisi olla trolli. Jokaisen tietysti kannattaa miettiä Jumalan edessä, miten testamenttiaan kohdentaa. Kun vanhempani aikanaan kuolevat, niin olisin vain tyytyväinen, jos testamenttaisivat pari-kolmekymmentä tuhatta juuri tuolla tavalla Jumalan valtakunnalle.
Miksi antaisi rahaa hengellisille huijareille, kun tuen voi halutessaan osoittaa sitä todella tarvitseville?!
- Anonyymi
Rahoja ei taivaassa tarvita ja helvetissä ne palavat, mutta täällä niiden avulla voidaan viedä pelastuksen sanomaa maan ääriin ja sitten Jeesus tulee takaisin.
- Anonyymi
Miksi Jumalan ei onnistunut luoda rahaa? Kaikkea muuta kyllä.
- Anonyymi
Luuk.14:33 Biblia (1776) Niin siis jokainen teistä, joka ei luovu kaikista mitä hänellä on, ei se taida olla minun opetuslapseni.
- Anonyymi
Luuk.6:38 Antakaa, niin teille annetaan. Hyvä mitta, sullottu, puhdistettu ja kukurainen, annetaan teidän helmaanne; sillä millä mitalla te mittaatte, sillä mitataan teille takaisin. Mark.4:24 Ja hän sanoi heille: Ottakaa vaari siitä, mitä kuulette; millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan, vieläpä teille lisätääkin. Raamatun katteentomia lupauksia.
- Anonyymi
Matt.7:1-2 Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi; sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan. Sananl.19:17
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174616
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1922539Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731657Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291555- 211269
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641217Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221215- 1281009
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42942- 171924