Vein vuosi sitten kuluttajariitalautakuntaan Vivuksen lainan kohtuuttomat kulut. Sain kuluttajariitalautakunnasta päätöksen, jonka mukaan Vivuksen kuuluisi palauttaa minulle liikaa maksettu summa. Laina on ollut siis jo kokonaan maksettuna.
Noh, itse ongelmaan. En saa ketään Vivukselta enää kiinni, koska heillä ei ole Suomessa toimintaa.
Mihin voin enää jättää vaatimukseni?
Pääseekö yritys todella karkuun vastuuta lopettamalla vain Suomessa?
Vivuksen lopettaminen ja sen aiheuttamat ongelmat
2
156
Vastaukset
- Anonyymi
Kun toimintaa ei ole Suomessa, et valitettavasti tule saamaan rahojasi takaisin. Yritys on myös lopettanut lainojen perimisen...Voithan kokeilla löytyykö googlesta yhteystietoja, mutta vaikka löytyisikin, niin epäilen ettet saa ketään enää kiinni.
Pakko kysyä, että milloin olet tarkalleen ottaen laittanut asian kuluttajariitalautakuntaan? Itse laitoin 12/2019, asia kirjattu vastaanotetuksi 1/2020, tämän jälkeen kirjeenvaihto joka oli helmikuussa ja siitä asti lukenut se ”kirjeenvaihto”. Ihmettelen, miten sinä oot voinut jo saada vastauksen? Vai eikö vivus ottanut asiaan mitään kantaa? Mietin vaan että kauankohan pitää vielä odotella:/ - Anonyymi
Et saa mitenkään rahojasi takaisin. Ei sulla ole mitään käytännön mahdollisuuksia saada niitä. Vivuksella ei ole omaisuutta Suomessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163381
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit202076En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321865- 181861
- 821778
- 261572
- 291430
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91384Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361377Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111324