Vein vuosi sitten kuluttajariitalautakuntaan Vivuksen lainan kohtuuttomat kulut. Sain kuluttajariitalautakunnasta päätöksen, jonka mukaan Vivuksen kuuluisi palauttaa minulle liikaa maksettu summa. Laina on ollut siis jo kokonaan maksettuna.
Noh, itse ongelmaan. En saa ketään Vivukselta enää kiinni, koska heillä ei ole Suomessa toimintaa.
Mihin voin enää jättää vaatimukseni?
Pääseekö yritys todella karkuun vastuuta lopettamalla vain Suomessa?
Vivuksen lopettaminen ja sen aiheuttamat ongelmat
2
140
Vastaukset
- Anonyymi
Kun toimintaa ei ole Suomessa, et valitettavasti tule saamaan rahojasi takaisin. Yritys on myös lopettanut lainojen perimisen...Voithan kokeilla löytyykö googlesta yhteystietoja, mutta vaikka löytyisikin, niin epäilen ettet saa ketään enää kiinni.
Pakko kysyä, että milloin olet tarkalleen ottaen laittanut asian kuluttajariitalautakuntaan? Itse laitoin 12/2019, asia kirjattu vastaanotetuksi 1/2020, tämän jälkeen kirjeenvaihto joka oli helmikuussa ja siitä asti lukenut se ”kirjeenvaihto”. Ihmettelen, miten sinä oot voinut jo saada vastauksen? Vai eikö vivus ottanut asiaan mitään kantaa? Mietin vaan että kauankohan pitää vielä odotella:/ - Anonyymi
Et saa mitenkään rahojasi takaisin. Ei sulla ole mitään käytännön mahdollisuuksia saada niitä. Vivuksella ei ole omaisuutta Suomessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329