Vein vuosi sitten kuluttajariitalautakuntaan Vivuksen lainan kohtuuttomat kulut. Sain kuluttajariitalautakunnasta päätöksen, jonka mukaan Vivuksen kuuluisi palauttaa minulle liikaa maksettu summa. Laina on ollut siis jo kokonaan maksettuna.
Noh, itse ongelmaan. En saa ketään Vivukselta enää kiinni, koska heillä ei ole Suomessa toimintaa.
Mihin voin enää jättää vaatimukseni?
Pääseekö yritys todella karkuun vastuuta lopettamalla vain Suomessa?
Vivuksen lopettaminen ja sen aiheuttamat ongelmat
2
232
Vastaukset
- Anonyymi
Kun toimintaa ei ole Suomessa, et valitettavasti tule saamaan rahojasi takaisin. Yritys on myös lopettanut lainojen perimisen...Voithan kokeilla löytyykö googlesta yhteystietoja, mutta vaikka löytyisikin, niin epäilen ettet saa ketään enää kiinni.
Pakko kysyä, että milloin olet tarkalleen ottaen laittanut asian kuluttajariitalautakuntaan? Itse laitoin 12/2019, asia kirjattu vastaanotetuksi 1/2020, tämän jälkeen kirjeenvaihto joka oli helmikuussa ja siitä asti lukenut se ”kirjeenvaihto”. Ihmettelen, miten sinä oot voinut jo saada vastauksen? Vai eikö vivus ottanut asiaan mitään kantaa? Mietin vaan että kauankohan pitää vielä odotella:/ - Anonyymi
Et saa mitenkään rahojasi takaisin. Ei sulla ole mitään käytännön mahdollisuuksia saada niitä. Vivuksella ei ole omaisuutta Suomessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341972Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1661909Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3921822Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161258- 921123
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34980Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?656857- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15708Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise50691