MNUN PITÄISI TEHDÄ

Anonyymi

Mitä minun pitäisi ateistien mielestä tehdä, kun tunnen itseni jatkuvasti syntiseksi ja epäonnistuneeksi ihmiseksi?

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näillä ohjeilla pääset jo pitkälle.

””Älä tee muille sitä, mikä sinusta on pahaa.”

”Jos minä en ole itseäni varten, ketä varten sitten olen? Jos minä olen vain itseäni varten, mikä minä olen? Jos ei nyt, niin milloin?”

• Anonyymi

Varaa aika terapiaan.

• Anonyymi

Niin kuin te ateistit teette jatkuvasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole ollut tarvetta, mutta aloittajalla selkeästi on. Voihan hän erityisesti kysyä voisiko saada terapeutin joka on ateisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinuun ei näköjään ole uponnut kampanja "Järki hoi älä jätä - menemättä terapiaan."Ainakin Helsingissä kampanja on ollut pitkä ja näkyvä mm. joukkoliikenteessä, varmaan muuallakin Suomessa.

Jos mikä on typerää, niin se että ei mene terapiaan, (jos sitä tarvitsee), häpeän takia. Raamattu ja jumalharha eivät ainakaan auta jos mieli on järkkynyt.

• Anonyymi

Olet varmaan syntinen ja epäonnistunut ihminen en tosin tiedä mitä synti tarkoittaa mutta ehkä sinun kannattaa katsoa peiliin ja muuttaa elämäntapasi sellaiseksi että moisia tuntemuksia ei tule .

Itse näin ateistina tunnen olevani ainutlaatuinen ihminen koko maailmankaikkeudessa toista identtistä ei löydy se on aika saavutus ensimmäisen voittoni sain kun kukistin miljoonia muita siittiöitä kilpauinnissa munasoluun joten olen lähtökohtaisesti jo mestarismies siitä on ollut hyvä jatkaa ...

• Anonyymi

Tietenkin pitäisi tajuta että tarpeton syntikäsite on luotu juuri syyllistämistä varten.
      Vapahtaja olet sinä. Älä enää usko uskonnollisia satuja.

• Anonyymi

Muutama uusi rekisteröity nimimerkki niiden entisten epäonnistuneiden hahmojen jatkoksi ja riitely niillä vähintään 20 tuntia joka päivä piristää aina.

👍

• Anonyymi

Kiitos kysymästä. Minusta sinun ei tarvitse tehdä mitään erityistä. Elät vain tunteittesi kanssa niinkuin ennenkin. Jos kuitenkin haluat tehdä jotain tuon lisäksi, niin ehkä voisit tehdä ajatusharjoituksia, joissa keskityt vähemmän itsesi pohtimiseen. Ajattele vaikka luontoa.

• Anonyymi

En ole ihan varma mitä tarkoitat edes sanalla synti, kun sekin vaihtelee ihan miten sattuu. Mutta käyttäisin itse määritelmää Jumalan tahtoa vastaan rikkomista.

Näin ateistina minulla ei ole tuollaista, koska en lähtökohtaisestikaan usko Jumalaan jonka tahtoa vastaan voisin rikkoa.

Mutta jos olet tehnyt pahaa muille, niin heille kannattaa olla parempi henkilö. Jos tunnet itsesi takia asian, niin sinun olisi hyvä opetella rakastamaan itseäsi.

Yleensä muiden auttaminen parantaa oloa. Olemmehan kuitenkin sosiaalinen laji, joilla yhteiselo on oleellinen osa selviytymistämme. Kannattaa alkaa pienillä askeleilla parantamaan oloa. Yleisesti olo paranee myös jos liikkuu päivässä tarpeeksi. Ole ylpeä kaikista pienistäkin asioista joita onnistut tekemään joka päivä.

• Anonyymi

Usko synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä.

• Anonyymi

"Usko synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä."

Sinä voit varmaan uida veressä suolissa ja peräsuolen pätkissä jos siitä saat onnen mutta täällä keskustelee sivistyneet ihmiset ihan oikeista asioista eikä mistään woodoo veri kannibaali rituaaleista.

• Anonyymi

Älä usko vaan tiedä ettei sitä jumalaa ole, kukaan ei oo nähny.
        Ei jumalaa ei syntiä. Eletään ihmisiksi vaan. Siinnä se.

• Anonyymi

Löysää vannetta. Hylkää aitouskovaisuus ja ryhdy liberaaliksi.

• Anonyymi

Jumalaa ei ole olemassa. Älä siis murehdi ja nauti elämästäsi!

• Anonyymi

Ja sitten, mikä on seuraava siirtosi?

mihin meinaat olla matkalla kuppilan lisäksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      167
      2096
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2002
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      1409
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      120
      1403
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      455
      1248
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      69
      986
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      881
    8. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      876
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      223
      780
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      354
      759
    Aihe