Taksi Helsingin isännät

Anonyymi

palanneet ratin taakse kun rengit lähteneet.

Päiväkassat alle 200 euroa. Nöyryys tekee hyvää nannaa sedille.

58

692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pari tuttua TH:n isäntää valittaa että päiväkassat on ollu 75-125€ pidemmän aikaa.

      • Anonyymi

        Ei hyvää päivää. Todella paljon helposta taksikuskin "työstä". Toivottavasti verottaja vie paljon välistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hyvää päivää. Todella paljon helposta taksikuskin "työstä". Toivottavasti verottaja vie paljon välistä.

        Tuo on liikevaihtoa, eikä korvausta työstä, vaikka mitäpä sinä sellaisesta ymmärtäisit, kun sossusta koko ikäsi rahat hakenut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on liikevaihtoa, eikä korvausta työstä, vaikka mitäpä sinä sellaisesta ymmärtäisit, kun sossusta koko ikäsi rahat hakenut.

        Kyllä minä tiedän mikä liikevaihto on. Emme me kaikki ole yhtä yksinkertaisia kuin sinä jolle yksinkertaisimmatkin asiat pitää vääntää rautalangasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä tiedän mikä liikevaihto on. Emme me kaikki ole yhtä yksinkertaisia kuin sinä jolle yksinkertaisimmatkin asiat pitää vääntää rautalangasta.

        Tohdin epäillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tohdin epäillä.

        Käytit ilmeisesti päivittäisen aivokapasiteettisi edelliseen viestiisi kerta et kyennyt enää tuon pitempää viestiä kirjoittamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytit ilmeisesti päivittäisen aivokapasiteettisi edelliseen viestiisi kerta et kyennyt enää tuon pitempää viestiä kirjoittamaan.

        Eiköhän toi riitä ääliölle joka ei erota liikevaihtoa ja palkkaa toisistaan D:


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän toi riitä ääliölle joka ei erota liikevaihtoa ja palkkaa toisistaan D:

        On tietenkin harmillista ettet erota kyseisiä käsitteitä toisistaan vaikka taksialalla työskenteletkin, mutta ei sinun sen takia tarvitse itseäsi ääliöksi kutsua, minä tiedän sen muutenkin.


      • Anonyymi

        Se vaan meinaa että ne istuu tekemättä tuottavaa työtä päivät pitkät. Palkka korreloi tuottavuuden kanssa. Sitähän ne toitottaa rengeille kanssa. Miksihän ne nyt sitten valittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hyvää päivää. Todella paljon helposta taksikuskin "työstä". Toivottavasti verottaja vie paljon välistä.

        Ei tule verotulo noista kassoista kuin alvit ja polttoaineverot valtiolle. Tuloveroa ei tarvitse maksaa kun ei ole tulojakaan.
        Ihan hyvin sitä näinkin on pärjätty. Ei Suomessa nälkään kuole. Niin pitkään kun valtio saa lainaa kaikki hyvin.
        Kun raha hanat menee kiinni, niin sitten täytyy leikata etuuksia. Ehdotus. Sosiaali ja Työttömyys tukia voi leikata. Sekä AY tuet voi poistaa kokonaan. Alkaa työnteko maistumaan. Kaikki narkkarin ja muiden pummien hyysääminen tulee lopettaa.
        Halvemmaksi tulee yhteiskunnalle rakentaa isompia vankiloita jonnekin syrjäseuduille. Laittaa kaikki pikkurikolliset ja ongelma käyttäjät niihin Amerikan malliin. Jos haluaa syödä niin tehköön töitä sen eteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tule verotulo noista kassoista kuin alvit ja polttoaineverot valtiolle. Tuloveroa ei tarvitse maksaa kun ei ole tulojakaan.
        Ihan hyvin sitä näinkin on pärjätty. Ei Suomessa nälkään kuole. Niin pitkään kun valtio saa lainaa kaikki hyvin.
        Kun raha hanat menee kiinni, niin sitten täytyy leikata etuuksia. Ehdotus. Sosiaali ja Työttömyys tukia voi leikata. Sekä AY tuet voi poistaa kokonaan. Alkaa työnteko maistumaan. Kaikki narkkarin ja muiden pummien hyysääminen tulee lopettaa.
        Halvemmaksi tulee yhteiskunnalle rakentaa isompia vankiloita jonnekin syrjäseuduille. Laittaa kaikki pikkurikolliset ja ongelma käyttäjät niihin Amerikan malliin. Jos haluaa syödä niin tehköön töitä sen eteen.

        Sekavasta kirhoituksestasi päätellen taksikilju toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän toi riitä ääliölle joka ei erota liikevaihtoa ja palkkaa toisistaan D:

        Vanhaan hyvään aikaan liikevaihto olikin taksarin omaapalkkaa...viimeset vuosikymmenet
        liikevaihto on menny kuljettajien palkkaan ja niiden soppakuluihin


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Pelkkää paskapuhetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkää paskapuhetta

        Voit väittää vastaan miten paljon haluat mutta fakta on, että taksiala on romahtamispisteessä, ja hyvä niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit väittää vastaan miten paljon haluat mutta fakta on, että taksiala on romahtamispisteessä, ja hyvä niin.

        Fakta on, että sinä romahdit syntyessäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fakta on, että sinä romahdit syntyessäsi.

        Tuollaista diagnoosia ei minun historiastani löydy. Alat taas olemaan hiukan suuruudenhullu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit väittää vastaan miten paljon haluat mutta fakta on, että taksiala on romahtamispisteessä, ja hyvä niin.

        Käytän kauppareissulla usein taksia. Olen huomannut, että se autosta nousu ja vähäinenkin iäkkään miehen auttaminen on suomalaislle kuljettajille tosi vaikeaa. Ulkomaalaiset ovat paljon avuliaampia ja kohteliaampia käytöksessään. Nyt , kun säät muuttuvat ,tulen toimeen taas pitkän aikaa ,ilman että vaivaan suomalaista kuljettajaa .


    • Anonyymi

      Höpöjä kirjoitat. Nöyryys tekee hyvää niin sedille kuin tädeille. Köyhtyminen ei merkitse nöyrtymistä, kuten luulet.
      Moni ”isäntä” siirtynyt taksialan kannattavuuden heikennyttyä eläkkeelle tai muihin, paremmin palkattuihin töihin.
      Aloittajalle tekisi nöyrtyminen erityisen hyvää. Valitettavasti aloittajan kaltaisten psykopaattien keskuudessa sellaisesta ei ole havaintoja.

      • Anonyymi

        Ei taksialalta siirrytä ainakaan toiseen työhön sillä kukaan ei halua palkata ylimielisiä suhareita.


      • Anonyymi

        Kerran suhari, aina suhari.


      • Anonyymi

        Ja vähänkin alaa tunteva tietää että ne isännät on istuneet siellä ratin takana lähes aina itse joten mikään ei ole muuttunut, paitsi tietenkin kannattavuus heikentynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taksialalta siirrytä ainakaan toiseen työhön sillä kukaan ei halua palkata ylimielisiä suhareita.

        Suharit mainittu, Jakomäessä kaikki ennallaan.


    • Anonyymi

      Ei pidä paikkaansa, olen tässä alkuvuodesta siirtynyt rakennustöihin melkein pystymetsästä, kuukausipalkka jo lähelle 3000 e.

      • Anonyymi

        Heh heh! Taksikilju toimii kirjoituksistasi päätellen.


    • Anonyymi

      mitä enempi isäntä itse ajaa...sen parempi kannattavuus

    • Anonyymi

      Taksi Helsingillä on upeimmat nahkatakit ja komeimmat kuskit.

      • Anonyymi

        Olin juuri tulossa sanomaan, että vihdoinkin näkee taas nahkatakkeja kuskeilla! On komea vaate komean miehen päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin juuri tulossa sanomaan, että vihdoinkin näkee taas nahkatakkeja kuskeilla! On komea vaate komean miehen päällä.

        Ja taksimiesten saunailloissa kaikkien "pelit" on kovana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja taksimiesten saunailloissa kaikkien "pelit" on kovana.

        ja kuskinpenki retkahtanu paljosta istumisesta ?


      • Anonyymi

        Onko MB-logolla varustettu?


    • Anonyymi

      Harakka sai aikaseks hienon korjaussarjan musta/ keltainen taksikupu ?

    • Anonyymi

      ei taida kaikki päsiit olla himassa sielläkää ?

    • Anonyymi

      ennen oli vallalla oikeiden taksimiesten kesken käsitys ...että taksimies pitää näyttää pikkusen nuhruiselta....ettei asiakas rupee kadehtimaan ..... eikä kehtaa tulla kyytiin

      • Anonyymi

        Nykyään kuskit näyttävät rupsahtaneilta juopoilta joten ei heidän kyytiin kukaan halua nousta.


    • Anonyymi

      paha sekin jos asiakkkaalle tulee alemmuuskompleksi...eikä kehtaa kyytiin

    • Anonyymi

      Bemu ja audi - kuskit on ylimielisiä.....ja skoda kuskit kiilaa ja ohittaa alemmuuden tunnoissaan...siinä se on pähkinänkuoressa ?

      • Anonyymi

        toosa on mesellä pahasti puun ja kuoren välissä


    • Anonyymi

      Ja mä poltan tupakan ja sitten toisen tupakan
      Ja sitten mietin; josko soittaisin jollekin
      Ei kukaan soita minulle, soittaisinko sinulle
      Kun en kuitenkaan pääsisi tulemaan
      Ja istun mersussani, minun mittarini raksuttaa
      Pikkuhiljaa naksuttaa.
      Olen yksin tämän tiistain,
      Vietän yksin tämän tiistain,
      Tämän pitkän tiistain

    • Anonyymi

      Minun unelmani on olla taksi-isäntä Helsingissä. Olla katujen herra, tuntea jokainen kaarre ja Ullanlinnan rikkaat leskirouvat. Pukeutua suoriin housuihin, nahkakenkiin ja nahkatakkiin. Kammata hiukset geelillä taakse ja lukea kauppalehteä Mercedez-Benchin katolta.

      • Anonyymi

        Älä unta näe. Sinulle liian vaativaa. Jatka nykylinjaasi:
        Nukkua puoleenpäivään, kammeta sitten krapuloissa lähikuppilaan noudattaen piirien periaatetta: Tästä humalasta pojat kun selvitään, vedetään kunnon kännit.
        Kela eli veronmaksajat maksaa viulut.
        Mikä tuossa nykytyylissäsi muka on vikana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä unta näe. Sinulle liian vaativaa. Jatka nykylinjaasi:
        Nukkua puoleenpäivään, kammeta sitten krapuloissa lähikuppilaan noudattaen piirien periaatetta: Tästä humalasta pojat kun selvitään, vedetään kunnon kännit.
        Kela eli veronmaksajat maksaa viulut.
        Mikä tuossa nykytyylissäsi muka on vikana?

        Ei taida minusta olla isännäksi, ei edes rengiksi. Onneksi on KELA, HEKA ja ALKO.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä unta näe. Sinulle liian vaativaa. Jatka nykylinjaasi:
        Nukkua puoleenpäivään, kammeta sitten krapuloissa lähikuppilaan noudattaen piirien periaatetta: Tästä humalasta pojat kun selvitään, vedetään kunnon kännit.
        Kela eli veronmaksajat maksaa viulut.
        Mikä tuossa nykytyylissäsi muka on vikana?

        Minulla ei ole asuntoa Wetsendissä eikä Hennesy Paradis lasissa. Taksi-isäntänä saunoisin kauniiden naisten kanssa ja joisin vain parasta. Tienaisin niin paljon, että tienaisin vaikka en tekisi töitä!


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1819
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      82
      1606
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe