Naisen orgasmi ja kestävyys.

Anonyymi

Hei.

Tuoreehkossa suhteessa "ongelma" johon en ole ennen törmännyt, enkä ole asiasta muualta kuullutkaan, enkä ole oikeen googlestakaan löytänyt.

Nainen saa orgasmin todella helposti, siis TODELLA helposti ja ne ovat todella voimakkaita. Olen siitä otettu ja nautin siitä, kun hän nauttii :) Nainen voi saada orgasmin esim housut jalassa, jos vain suutelen häntä ja hyväilen käsin oikeista paikoista koskematta edes pilluun tai lähellekään sitä. Vaikka farkut jalassa, kun hän saa vain tuntea kovan kaluni farkkujen läpi. Kerran kun hän oli päälläni kaikki vaatteet päällä, suutelin häntä kaulalle ja kerroin rakastavani häntä, hän tuli muutamassa kymmenessä sekunnissa. Yhdynnässä hän ei kestä useinkaan minuuttia pitempään.

Kuullostaa äkkiseltään vain hyvälle, mutta ongelma on se, että orgasmit ovat niin voimakkaita, ettei hän ole kykenevä jatkamaan "suoritusta" ainakaan 15 minuuttiin. Minä tavallaan usein jään ilman huipennusta, kun nainen on ns "aivot pellolla" lähes tajuttomassa tilassa. Huipennus on hoidettava omin käsin tai odotettava tämä n.15 minuuttia ja yritettävä, josko ehtisin laueta sillä kertaa.

Kysymys ei ole mistään näyttelemisestä, että nainen haluaisi vaan päästä nopeasti tilanteesta pois, kuten joku ilkeämielinen kuitenkin yrittää tähän tarjota. Nainen haluaa seksiä jopa 5-10 kertaa päivässä. Kymmeneen kertaan en pysty itse kyllä vastaamaan :D

11

1206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joopa joo ja titityy trallallaa täyttä teatteria kaikki tyynni

      • Anonyymi

        Ei ole, sehän tässä juuri hämmästyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, sehän tässä juuri hämmästyttää.

        Tiedätkö yhden jutun: Nainen voi sanoa saaneensa orgasmin. Nainen voi teeskennellä eleillään saaneensa orgasmin. Nainen voi näytellä saaneensa orgasmin yksinkertaisella tavalla: Supistelee lantiolihaksiaan. Mies käsittää silloin että nainen sai orgasmin.


    • Anonyymi

      Olen nainen ja kärsin itse tästä ongelmasta. Jos joku tietää miten voisi pitkittää, olisin kiitollinen. Olisi kiva kestää kauemmin. Jotkut mielialalääkkeet vie tuntoa ja halua, mut en haluaisi käyttää. Koitan ajatella vaikkapa veroilmoitusta välillä. Ei ole pidemmän päälle mukavaa.

      • Anonyymi

        Etkö sinäkään pysty jatkamaan heti orgasmin jälkeen?


    • Anonyymi

      Ai saa helposti? Ihan legendaa. Tiedoksi vaan. T. Nainen joka saa itsetyydytyksessä mutta yhdynnässä ei helposti.

      • Anonyymi

        Ja farkkujen läpi ilman kosketusta..?? Nyt mennään mettään että rytisee..miltein naurattaa, anteeksi vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja farkkujen läpi ilman kosketusta..?? Nyt mennään mettään että rytisee..miltein naurattaa, anteeksi vain.

        Ei ole pelkkä urbaanilegenda. Minäkin olen lauennut lukemattomia kertoja housut jalassa. Jos mielentila on sopivan kiimainen ja pääsee hieromaan klittaa miehen syliin kovaa kullia vasten vaikka sitten vaatteidenkin läpi niin takuulla laukean, varsinkin jos mies vielä vähän yllyttää esim. pitämällä lujasti kiinni ja kuiskimalla jotakin tilanteeseen sopivaa (tuhmia tai sitten siitä, kuinka paljon välittää ja haluaa).

        Valitettavasti en osaa kuitenkaan auttaa, ap.. välillä pystyn pidättelemään orkkua hetken, mutta siinä on aina riski että se katoaakin sitten vähän liian kauaksi ja siitä on vaikea saada enää uudestaan kiinni. Mua saa kuitenkin mieluusti rytyyttää myös orkun jälkeen, joten se ei ole ollut niin ongelma. Oletteko kokeilleet sellaista että nainen antaisi sulle vaikka suuseksiä sen vartin tauon aikana, tai että nuolisit / sormettaisit hänen ensimmäisen orkkunsa ja siirtyisitte yhdyntään vasta sen jälkeen..?


      • Anonyymi

        Voi reppanaa. Toivottavasti sullekin lohkeaa vielä joku päivä ettei tarvitsisi enää kiukutella :)


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5196
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1897
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1588
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1197
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe