Nyt se on julkistettu et reisjärveltä lähtee lomatoimen johtaminen( liikaa valituksia ja sekasi koko lomitus...tuottajat ei oo saanu sairaslomia ym.
Kirjoitin aijommin
7
167
Vastaukset
- Anonyymi
Noh! Tuskimpa voi huonommaksi enää mennä!!!!
- Anonyymi
Keskusta pelasi itsensä ulos puoluekartalta. Tulee raju tappio kuntavaaleissa. Keskustan äänestäjät tuntevat itsensä syystäkin petetyiksi. Saarikko uhosi, lupasi ja lopuksi petti
- Anonyymi
Lomitus menee varmaanki ylivieskaan...pylyväs vetää ku kinnunen on lammas iliman omaa kantaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lomitus menee varmaanki ylivieskaan...pylyväs vetää ku kinnunen on lammas iliman omaa kantaa
Niin menee varmaanki.urpo pääsee navetoimaan ku lomittajosta pula.....väittävät.lomitukset ei ainakaa oo kuulemma toiminu..ovst sairaslomilla navetassa ku urpo ei anna lomittajaa...
- Anonyymi
Mikähä kunta vie lomituksen...reisikkäältä lähtee joka tapauksessaa....
- Anonyymi
Ja lomittajia ajelutetaan entistä kauemmaksi....
- Anonyymi
Toholampi saa reisikkäältä lomituksen! Niin huonot arvostelut ja homma ei pysyny urpolla hanskassa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131403- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan21001Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9908Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86880Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15851- 32810
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57796T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37748Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44734