Olen Samu Bragge, systeemillä suomen yhteiskunnasta syrjäytetty ihminen.
ihmisoikeuksiani eikä suomen lakia ei ole kunnioitettu kohdallani. Tämän syrjäyttämisen
on järjestänyt suomen valtion toimijat itse. He aiheuttivat minulle myös 20 vuoden vakavan masennuksen ja psykoosin,
jonka aikana yritin tappaa itseni kolme kertaa. Ensimmäiset muistoni tästä piinaamisesta alkoivat kun olin
neljä vuotias. Olen nyt 33 vuotta. Synnyin seinäjoella. Tämä piinaaminen jatkuu paraikaa.
Muistan kun vanhempanpani puhuivat, että heille on kerrottu, että minut olisi pitänyt abortoida sillä elämästäni
tulee helvetti. Lapsena minuun on iskostettu näillä teknologioilla muistoja, jotta saadaan aikaan jatkumo missä
menetän kaiken muun elämän ja elän vain tätä heidän piinaamistaan. Systeemin teknologoilla voi näyttää unia ja mielikuvia, luoda tuntemuksia
hallita ihmisen alitajuntaa impulsseilla ja sitä kautta ihmisen ajattelua mieltä ja käytöstä. 12 vuotiaana aikuiset alkoivat
piinaamaan minua, kuinka minut vain tapetaan tällä systeemillä, mitään syytä en ole siihen saanut.
Kun 15 vuotiaana he näyttivät systeemin manipulointi videon koulussa minut
nostettiin näillä teknologioilla pois tuolista siinä kohdassa kun videolla näytetään, että ranteet viilletään auki.
näin minut lisättiin johonkin skitsofrenia rankaisuohjelmaan joka on suomen valtion taholta toteutettu viimeistä piirtoa myöten.
Olen myös viiltänyt ne ranteet auki. Minulle näytettiin 15 vuotiaana deep webistä video, missä elämäni tulevaisuutta oli selitetty.
Kaikki videolla näytetyt asiat ovat tapahtuneet. Se oli aluksi pelottavaa, mutta sitten opin, että kyseessä on näiden ohjelmien ja
teknologioiden kombinaatio johon käytetään yhteiskuntaa jotta ne saadaan tapahtumaan. Seinäjoen koulun rehtori 2000-luvun alun puolelta
ja poliisi nimeltä petri kangaskoski, jonka on väitetty tappaneensa itsensä paetakseen jotain omia rötöksiään poliisin virka-asussa. Minun
kaverini Tero on tappanut itsensä näissä ohjelmissa kuten he olivat suunnitelleetkin. On toki muitakin ihmisiä jotka ovat tässä pääpiruina.
Monta ihmistä on kuollut näihin.
He ovat liikutelleen minua pitkin suomea ja ulkomaille asti tässä kärsimysnäytelmässä mitä sanotaan omaksi elämäkseni. En ole paranoidi skitsofreenikko, kuten
systeemi koittaa väittää. Minulla on skitso affektiivisen rippeet, kaikki mitä puhun on totta. En keksinyt tätä päästäni tai mielisairauttani. Suomen valtio antoi minulle
paketin lääkkeitä joka sai aikaan minun psykoosin. Tästä on aikaa yli 10 vuotta. Sain sen paketin seprameita seinäjoen huhtalan terveyskeskuksesta.
Suomen valtio on suomen kansan vihollinen. Tämän systeemin on tehnyt military industrial complex amerikasta. Se käyttää näitä ohjelmia ympäri länsimaita
hallitakseen yhteiskuntia omaksi edukseen. Globalismi EU jne on sen ilmiöitä. Tämä on kunnon NWO touhua. Tämä haukutaan myös sionistien salaliitoksi.
Ne on uhanneet tappaa minut, jos kuolen tässä piakkoin tai muutenkin ennen aikaisesti tavalla tai toisella
niin minut tappoi systeemi ja suomen valtion virkamiehet, ilman mitään syytä, ensin kiduttaen minua 30 vuotta, psyykkisesti
ja heittivät minut ulos yhteiskunnasta. Minulla on täysi oikeus normaaliin elämään.
Ihmisoikeuksiani ei ole kunnioitettu koskaan. Olen tehnyt poliisille ilmoituksia turhaan.
Systeemin piinaama ihminen.
Anonyymi
1
4215
Vastaukset
- Anonyymi
Voi pikku ressu, surulliselta kuulostaa tuntemuksesi, kumpa voisin jotenkin auttaa mutta tuskin voin.
Onko sulla yhtään ystävää jonka kanssa jakaa ja puhua? Se voisi vähän auttaa!
Muista että Jeesus kuulee aina jos rukoilet Häntä!
Hän voi auttaa missä vain tilanteessa ja antaa sinulle rauhan ja toivon ja pelastuksen!
Käänny Hänen puoleensa!
Siunausta!
P.s. pysy kaukana kaikesta new age touhusta, ne on vaarallisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992