Huomatkaa: JOKAINEN

"Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.

Nyt täsmennän vielä: jos jotakuta sanotaan veljeksi mutta hän on siveetön tai ahne, epäjumalanpalvelija, pilkkaaja, juomari tai riistäjä, älkää olko tekemisissä hänen kanssaan.
Älkää edes aterioiko tällaisen kanssa.

Jos joku sanoo rakastavansa Jeesusta mutta vihaa veljeään, hän valehtelee. Sillä se, joka ei rakasta veljeään, jonka on nähnyt, ei voi rakastaa Jeesusta, jota ei ole nähnyt."

22

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Kirves on jo pantu puun juurelle. Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, kaadetaan ja heitetään tuleen."

    • "Mutta minä sanon teille: jokainen, joka on vihoissaan veljelleen, on ansainnut oikeuden tuomion.
      Samoin jokainen, joka sanoo veljelleen: 'Senkin hölmö', on ansainnut Suuren neuvoston tuomion, ja se, joka sanoo:
      'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen."

    • "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon."

    • Anonyymi

      Entä jos vihaa sisartaan?

      • Mitä tämä tarkoittaa:

        "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."

        Se ei tarkoita sitä, että nämä ihmiset pitää todella jättää oman onnensa nojaan. ei Jeesuskaan jättänyt vanhempiaan vaikka nämä läksivät ottamaan häntä huostaansa.

        Lihan puolesta heihin ollaan sidoksissa kuolemaan asti. MUTTA HEIDÄN HENKEENSÄ ON yhteys katkaistava.

        Vaikka vaimoni Kristuksen ilmestymisen jälkeen sanoi: "Kyllä sinua on Pyhä Henki koskettanut."

        Mutta kuitenkin oli Paavolan kirkkoherran ja hänen puolisonsa, uskonnon lehtorin kanssa toimittamassa minua mielisairaalaan maaliskuussa 1989.

        "Kuinka Jumala voi muka sinulle puhua, kun ei se puhu meidän Reijollekaan, joka sentään on pappi?"

        Uhkasi ottaa avioeron, jos eroan ,kirkosta. Ei kuitenkaan ottanut. Yhdessä on ollut kohta 61 vuotta. Tämän käskyn takia:

        "Älä luota naapuriin, älä turvaa parhaaseen ystävään. Varo puhumasta mitään vaimolle, joka lepää sylissäsi.
        Poika halveksii isäänsä, tytär nousee äitiään vastaan, miniä anoppiaan vastaan. Viholliset ovat oman talon väkeä."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Mitä tämä tarkoittaa:

        "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."

        Se ei tarkoita sitä, että nämä ihmiset pitää todella jättää oman onnensa nojaan. ei Jeesuskaan jättänyt vanhempiaan vaikka nämä läksivät ottamaan häntä huostaansa.

        Lihan puolesta heihin ollaan sidoksissa kuolemaan asti. MUTTA HEIDÄN HENKEENSÄ ON yhteys katkaistava.

        Vaikka vaimoni Kristuksen ilmestymisen jälkeen sanoi: "Kyllä sinua on Pyhä Henki koskettanut."

        Mutta kuitenkin oli Paavolan kirkkoherran ja hänen puolisonsa, uskonnon lehtorin kanssa toimittamassa minua mielisairaalaan maaliskuussa 1989.

        "Kuinka Jumala voi muka sinulle puhua, kun ei se puhu meidän Reijollekaan, joka sentään on pappi?"

        Uhkasi ottaa avioeron, jos eroan ,kirkosta. Ei kuitenkaan ottanut. Yhdessä on ollut kohta 61 vuotta. Tämän käskyn takia:

        "Älä luota naapuriin, älä turvaa parhaaseen ystävään. Varo puhumasta mitään vaimolle, joka lepää sylissäsi.
        Poika halveksii isäänsä, tytär nousee äitiään vastaan, miniä anoppiaan vastaan. Viholliset ovat oman talon väkeä."

        "Sytytä oma talo tuleen" Jumala sanoi sytytä tuli Herralle


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Sytytä oma talo tuleen" Jumala sanoi sytytä tuli Herralle

        Jeesus sanoo:

        "Tulta minä olen tullut tuomaan maan päälle -- ja kuinka toivonkaan, että se jo olisi syttynyt!

        "Jos vihamiehelläsi on nälkä, anna hänelle ruokaa,
        jos hänellä on jano, anna juotavaa.
        Jos hän elää valheessa,
        kero hänelle totuus.
        Näin keräät tulisia hiiliä hänen päänsä päälle.
        Ja Herra palkitsee tekosi.


    • Anonyymi

      Jokainen täällä toivoo, että poistut foorumilta kokonaan ja lopullisesti.

      • Kyllä minä sen tiedän, mitä tämäkin kansa on koko kansana olonsa ajan halunnut.

        "Tulee näet aika, jolloin ihmiset eivät siedä kuulla tervettä oppia vaan haalivat itselleen halunsa mukaisia opettajia kuullakseen sitä mitä kulloinkin mieli tekee.

        He tukkivat korvansa totuudelta ja kääntyvät kuuntelemaan taruja."

        Yksi taru on ylitse muiden ja se taru on, murhaajan verinen taru.


    • Anonyymi

      Ehkä tuo vihaamisen kieltäminen koskee uudestisyntyneitä Jumalan lapsia joiden tulee elää lapsina veljiään kohtaan.
      Mutta maailmassa vihaaminen on terveellä pohjalla renttuja kohtaan jotka turmelee omaisuutta ja perheitä.
      Vielä alkoholikin nostaa vihaa vaikka myös totuutta esiin monissa.
      Lapsenmieliset taivaassa on tarkoitettu varomaan niitä jotka vihaavat toista lasta Jumalan.

    • Anonyymi

      "Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja,"


      Täytyy varmaan nyt suomen oikeusoppineiden päivittää rikoslakia kun Teuvo määrittää murhan uudestaan heille

      • Tuon on Jeesuksen ilmoitus.

        Suomenkin lait non laadittu Saatanan eikä Jumalan lakien mukaan. Kuten käsi Raamatulla vannotetaan, vaikka Jumala on sanonut;

        "Älkää vannoko väärin minun nimeeni, sillä jos niin teette, häpäisette Jumalanne nimen. Minä olen Herra.

        Vielä teille on opetettu nämä isille annetut käskyt: 'Älä tee väärää valaa' ja 'Pidä, mitä olet Herralle valalla vannonut'.
        Mutta minä sanon teille: Älkää vannoko lainkaan. Älkää taivaan kautta, sillä se on Jumalan valtaistuin, älkää maan kautta, sillä se on hänen jalkojensa koroke, älkääkä Jerusalemin kautta, sillä se on suuren kuninkaan kaupunki.
        Älä myöskään vanno pääsi kautta, sillä et sinä pysty muuttamaan ainuttakaan hiustasi mustaksi etkä valkoiseksi.
        Kun myönnätte, sanokaa vain: 'Kyllä', kun kiellätte, sanokaa: 'Ei.' Enempi on pahasta."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tuon on Jeesuksen ilmoitus.

        Suomenkin lait non laadittu Saatanan eikä Jumalan lakien mukaan. Kuten käsi Raamatulla vannotetaan, vaikka Jumala on sanonut;

        "Älkää vannoko väärin minun nimeeni, sillä jos niin teette, häpäisette Jumalanne nimen. Minä olen Herra.

        Vielä teille on opetettu nämä isille annetut käskyt: 'Älä tee väärää valaa' ja 'Pidä, mitä olet Herralle valalla vannonut'.
        Mutta minä sanon teille: Älkää vannoko lainkaan. Älkää taivaan kautta, sillä se on Jumalan valtaistuin, älkää maan kautta, sillä se on hänen jalkojensa koroke, älkääkä Jerusalemin kautta, sillä se on suuren kuninkaan kaupunki.
        Älä myöskään vanno pääsi kautta, sillä et sinä pysty muuttamaan ainuttakaan hiustasi mustaksi etkä valkoiseksi.
        Kun myönnätte, sanokaa vain: 'Kyllä', kun kiellätte, sanokaa: 'Ei.' Enempi on pahasta."

        "Tuon on Jeesuksen ilmoitus."

        Jos jeesus ei vaan tiennyt mitä murha tarkoittaa .


      • Anonyymi

        Moni uski "rakastaa" sisartaan tai tytärtään.
        Tapaukset täyttävät rikoksen tunnusmerkistön.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moni uski "rakastaa" sisartaan tai tytärtään.
        Tapaukset täyttävät rikoksen tunnusmerkistön.

        Niin hän kaikki uskit tekevät, koska:

        "Jos Saatana ajaa ulos Saatanan, silloin se on noussut itseään vastaan. Kuinka sen valtakunta silloin voi pysyä koossa?"

        Eniten he kuitenkin rakastavat piispoja, pappeja ja lahkojensa johtajia. Tämän Saatanan Paavalille antaman käskyn mukaisesti:

        "Pyydämme teitä, veljet, pitämään arvossa niitä, jotka keskuudessanne näkevät vaivaa, toimivat teidän johtajinanne Herran nimissä ja ojentavat teitä."

        Tällä käskyllä Saatana saa palvelijansa herjaamaan tätä Jumalan ilmoitusta:

        Näin sanoo Herra: -- Kirottu on se mies, joka turvaa ihmisiin, katoavaisten ihmisten voimaan, mies, jonka sydän luopuu Herrasta!
        Hän on kuin piikkipensas, joka yksin kituu aavikolla, kasvaa kivierämaassa, suolaisella kamaralla, missä kukaan ei asu."

        Tällaisten piikkipensaiden keskelle on minutkin lähetetty:

        "Älä heitä pelkää, vaikka olet heidän keskellään kuin piikkipensaikossa."


    • Anonyymi

      Teuvo, sinut on siitetty Saatanan tahdon mukaan Saatanan oppipojaksi ja sitten Saatanan profeetaksi. Hyvin olet roolisi sisäistänyt.

      • Tiedätkö tai ethän sinä tätäkään tiedä, josta syystä minäkin saan olla hyvin tyytyväinen:

        "Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä. Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi, (pahojen henkien päämieheksi)kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki!"

        Jos tämänkin uskoisit, pitäisit turpasi kiinni:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.
        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri.
        Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille. "


    • Anonyymi

      Hah haha haa poistit sitten viestin itseäsi koskien mutta muuten riehut kuin mielipuoli täällä ...nahjus

      • Minä en ole poistanut omia enkä muiden viestejä, mutta tunnen kyllä miehen, joka on viestejäni poistellut satoja kertoja, ja aina pannut rikospaikalle:

        RAJU EKSYTYS TORJUTTU
        Anonyymi

        Pahus. Sunia ei löytynyt.
        Torjuin sunin eksytyksen!HiiiHooo, kuolen nauruun! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAKiäh kiäh .
        PoistatinTeuvon aloituksen.
        Nyt on ylläpidolla oikea linja harhaopettajien suhteen.
        Teinppyynnönpois
        Okkultismi (Aivopieru totuuden henki ) ei kuulu oikeille jumalanlapsille.
        Poistattakaa Teuvon aloitukset.
        Pystyn poistamaan Teuvon aloitukset.
        Poisperkele palstalta-
        Ne poistetaan kun tarpeeksi monta pyyntöä tulee.
        Poistatatte oikeasti perkeleen palstalta.
        Siksi kun kirjoitat valheita. Tein poistopyynnön.
        Veretön evankeliumi ei kuulu Raamattuun.
        Teuvo Suni on kukistettu.

        Eikä ole kuin pari päivää, kun: Pahus. Sivua ei löytynyt. Onneksi kaikkia aloitukseni ovat tallella fb-kodissani.

        1 kommentti
        Kirjoita kommentti…


        Tekijä
        Teuvo Suni
        Pahus. Sivua ei löytynyt.
        · Vastaa · 2 pv
        Teuvo Suni
        23. huhtikuuta kello 17.12 ·
        Jaettu seuraaville: Julkinen
        SINULLE - JARI - ENTINEN YSTÄVÄNI
        Rakkaudesta totuuteen on tämä Pyhän Hengen viesti sinulle vielä pieni oljenkorsi, mahdollisuus palat pimeyden puskista valoon.
        Ja samalla todistus, ovatko nämä Pyhän Hengen ilmoitukset totta vai valhetta.
        "Joka rikkomuksensa salaa, ei menesty, joka ne tunnustaa ja hylkää, saa armon."
        Tarkoitan, että tulet pois pimeyden puskista, omalla nimelläsi kertomaan elämäsi tarinan, vaikka vuodesta 1984 lähtien, mitään salaamatta.
        Miksi hylkäsit Pyhältä Hengeltä saamasi tehtävän?
        Miksi halusit liittyä ystäväkseni?
        Mitä pelkäsit ahtaan portin edessä?
        Miksi 14 vuoden jälkeen tulit hoitomies Heikki Saaren ennustuksen mukaisesti heitetyksi Saatanalle.
        Ja miksi halusit palata takaisin vl-isäsi uskoon, ja tahrata kätesi ja vaatteesi Jeesuksen verellä?
        Mikä oli suurin syy siihen, että aloit sydämesi pohjasta saakka vihata ja herjata minua?
        "Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa."
        "Veljeni, jos joku teistä eksyy totuudesta ja toinen ohjaa hänet takaisin, niin tietäkää tämä: joka palauttaa syntisen harhatieltä, pelastaa hänet kuolemasta ja peittää paljotkin synnit."


    • "Ei oppilas ole opettajaansa etevämpi, mutta kyllin oppia saatuaan jokainen on opettajansa veroinen."

      Siksi apostoli Johanneskin kirjoitti:

      "Jumalan rakkaus on saavuttanut meissä täyttymyksensä, kun me tuomion päivänä astumme rohkeasti esiin.
      Sellainen kuin Jeesus on, sellaisia olemme mekin tässä maailmassa.
      Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkottaa pelon.
      Pelossahan on jo rangaistusta; se, joka pelkää, ei ole tullut täydelliseksi rakkaudessa."

      Jumalan täydellinen rakkaus on rakkautta totuuteen.

    • Huomatkaa: Tämäkin löytyi.

    • Taas oli - ENOLEJARI - raamatunlauseilla kuljetettu tämä kauas pimeyden puskiin.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe