Missä mennään?

Anonyymi

Moikka!
Viimeksi oon emmerdalea katsonut vuosina 2016-2017 about. Missäköhän mennään siis. Suomen aikaan oon jaksoja katsonut, tulevatko ne edelleen noin puoltoistavuotta jälkikäteen?

En tahdo millään muistaa mitkä ovat olleet viimeisimpiä tapahtumia siltä ajalta kun oon ite katsonut. Lawrencen kuolema kirveellä on ainoita mitä muistan että olisin vielä katsonut. Eli brittien aikaan 2018 varmaan?

Mitkä olis siis tärkeitä päätapahtumia, jotka olis hyvä tietää nyt kun alkaa sarjaa uudestaan katsomaan? Ja Jaksaisiko joku vähän kertoa missä mennään about ja onko tullut paljon uusia henkilöhahmoja ? :)

Kiitos!

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yleiskommenttina, että sekavammaksi ja hullummaksi on mennyt koko ajan. Henkilövaihdoksia paljon. Ei aina ihan realistista, vaikka TV-sarjaa onkin.
      Jos olet päässyt Emmerdale-koukusta irti, niin ei kannata tarttua uudestaan.
      terveisin 'vuodesta 1999 sarjaa katsonut'

    • Anonyymi

      Useita henkilövaihdoksia on tullut joo. Oon tässä muutaman viikon takaisia jaksoja katsonut ja melkein kaikkien lasten näyttelijät pistetty vaihtoon. Osaatko kertoa missä Debbie on? Luin jostain että olis vankilassa, mutta kauanko istuu siellä ja onkohan tulossa takaisin?

      Entä onko Marlon, Nicola King, Jimmy ja heidän lapsena Angelica tai se Marlonin tytär April ja poika Leo kirjattu ulos sarjasta kun ei oo näkynyt? Vai eikö heillä oo tällä hetkellä vain järkevää roolia niin siks vähemmällä show’ssa. Entä missä Bellen isä Zach?

      • Anonyymi

        Debbie on Skotlannissa pyörittämässä edesmenneen Lisan perustamaa autokorjaamoa ja Zak taitaa olla avustamassa siellä.
        Kaikki muut mainitsemasi roolihahmot ovat vielä mukana. Roolihahmot ovat ajoittain tauolla (näyttelijä lomalla) ja voi olla viikonkin näkymättömissä, lapset pitempäänkin. Täällä monesti ihmetelty, kuka hoitaa lapsia ja missä ovat...


      • Anonyymi

        deppie sai kolmannen kakaran ja jäi äitiyslomalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        deppie sai kolmannen kakaran ja jäi äitiyslomalle

        Miks noin alentavasi (kakara)?


    • Anonyymi

      No ei ole mitään ihmettelemistä,tuottaja on lesbo,käsikirjoittaja on nainen,ohjaaja on monesti nainen! Siinä selitys ihmeelliselle juonen kuviolle,niin ja useampi homopari mukana!! Lopetin seuraamiseni!

      • Anonyymi

        Olet sovinisti?


    • Anonyymi

      APUA, NAINEN MAINITTU...

    • Anonyymi

      Itse aloin seuraamaan uusiksi, kun ei oikein työpäivän jälkeen muuta tekemistä kuin syödä ja katsoa emppua jakson. Sydämen asialla sarjan aikaan ylen areenasta tuli 1,5 vuoden paussi, mutta aika nopeesti pääsi juonesta kiinni, muutama uusi henkilö oli tullut mukaan.

      • Anonyymi

        ylen brittisarjat on hyviä osa vanhoja mutta aina niitä jaksaa katsoa


    • Anonyymi

      ostin juuri midsommer murder sarjaa viisi ensimmäistä enää tarttis n.40-50 osaa?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe