Just lähti ainakin jo 3 kaveria muualle töihin parempien töitten perässä.
Jatkuva kyttääminen.
Hullut pomot. (Henkilöstöpäällikkön valkkaamat perseen nuoliat).
Huono palkka.
Aina lomautukset päällä.(ei saa lainaa pankistakaan).
(Ei mikään ihme jossei äijät pysy kirjoilla uusien ei kannata lähteä tähän ahdistukseen mukaan).
Tuli aikoinaan nähtyä.....Kyselkää..... .
Supertähti firma luulee saavansa henkilöitä töihin vai?
6
1067
Vastaukset
- Anonyymi
Onko kyseessä se firma, joka hakee vuokrafirman kautta koko ajan uusia työntekijöitä?
- Anonyymi
Nykyisin taitaa olla useammalla puljulla tapana ottaa töihin ensin vuokrafirman kautta. Pääsee kätevästi eroon jos tyyppi ei miellytä. Se on tätä päivää.
- Anonyymi
On jotta kova firma ja kovia miehiä tarvitaan jotta työn teko jotta on miesten hommia jotta ei pikku poikien jotta.
- Anonyymi
Notta kai taakale pörööttää tuplaputkisella rattorilla samannäköisten serkkujen kanssa yrityspankkiin🤣.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Notta kai taakale pörööttää tuplaputkisella rattorilla samannäköisten serkkujen kanssa yrityspankkiin🤣.
Onko serkuksilla sama isä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko serkuksilla sama isä?
Ei. Yhteinen isoäiti tai isoisä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873107
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232762Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092374- 401754
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411525- 281310
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201276- 951181