Rakuten viki

Anonyymi

Onko kokemuksia RAKUTEN VIKI sovelluksesta. Miten toimii. Miten menee maksut ja mitä ne on €. Onko eri tasoisia palveluja. Olen katsonut joistakin sarjoista pätkiä netin kautta, mutta olisi kivempi katsoa kunnon näytöltä.

9

8309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, hinta näyttää olevan dollareissa. Mutta mitä se lienee euroissa.
      Maksamisessa kävi pankki ja luotto kortit, mutta kelpaako kaikkien pankkien kortit.

• Anonyymi

Riittävästi ilmaista katsottavaa. Tilin voi luoda sähköpostiin tai google tai fesellä. Sovelluksen saa nopeasti play kaupasta. Voi myös kommentoida sarjoja. Laita kommentit omalla kielellä niin näkevät jotta heitä täällä Suomessakin tuijotellaan. 🤩 Hauskoja katselu hetkiä🌞

• Anonyymi

joo tota ilmasena pystyy katsoa aika paljo.i tse en ole rekistöröitynyt, enkä maksa mistään mutta silti voin katsoa monia sarjoja. vaikka ehkä vähän myöhässä tulee tämä vastaus :)

• Anonyymi

Haluaisiko joku kertoa miksen voi katsoa sarjoja rakuten vikistä vaikka niiden pitäis olla ilmaisia. Rakuten kertoo aina että jokin on pielessä ja että pitää odottaa. Olen kokeillut eri sarjoja mutta mikään ei toimi

• Anonyymi

Mulle kävi niin, että aloin katsoa ilmaisena, mutta samana iltana jo ilmoitti, että joku on pielessä. Ilmeisesti ilmaisia ei ihan rajattomasti saa katsoa. Ostin lisenssin ja sen jälkeen on latu auki, voi katsoa vaikka 24/7. Hinta 5,65€/kk on halvempi, kuin Netflix ja k-draamaa + muita aasialaisia on paljon laajempi valikoima, kuin Netflixissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle kävi niin, että aloin katsoa ilmaisena, mutta samana iltana jo ilmoitti, että joku on pielessä. Ilmeisesti ilmaisia ei ihan rajattomasti saa katsoa. Ostin lisenssin ja sen jälkeen on latu auki, voi katsoa vaikka 24/7. Hinta 5,65€/kk on halvempi, kuin Netflix ja k-draamaa muita aasialaisia on paljon laajempi valikoima, kuin Netflixissä.

Minulla on toi ilmainen sovellus. Kiinnostaisi ottaa maksullinen vaihtoehto.
        Kiinnostaa lähinnä onko ollut mitään ongelmia maksujen kanssa tai muita ongelmia?

• Anonyymi kirjoitti:

Minulla on toi ilmainen sovellus. Kiinnostaisi ottaa maksullinen vaihtoehto.
        Kiinnostaa lähinnä onko ollut mitään ongelmia maksujen kanssa tai muita ongelmia?

Olen ottanut tuon maksullisen katselun .....4.99 euroa /kk ja hyvin toiminut ....olen aivan koukussa noihin aasian sarjoihin ja elokuviin.....aivan parasta .....

• Anonyymi

Halpaa ja reilusti sisältöä. Toimii. Ollu jäsen jo vuosia

• Anonyymi

Maksut menee kätevästi luottokortilta. Itseäni häiritsee kun tosi moni sarja on vain osittain suomennettu. Kohta on kaikki kokonaan suomennetut katsottu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6059
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      47
      4095
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4021
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      69
      3823
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2978
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2577
    7. 41
      2445
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      28
      2262
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2141
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      450
      1859
    Aihe