Se suurin,kaunein ja helpottavin siunaus on kun

Anonyymi

Kaikista kurjin ja luopio on ihminen itse on tuhottu ja puhdisettu tältä planeetalta.Jopa rottia on helpompi tuhota tästä maailmasta kuin kapista haisevaa ja iljettävää oliota joka on tautinen ja kurja ihminen.
Olen aina odottanut diktaattoria joka pyyhkäisee olion pois planeetalta jonka nimi on kapinen ihminen.Hitler ja Stalin olivat ensimmäiset sankarini joita syvästi kumarran ja jotka aloittivat "Kauniin ja Siunatun Puhdistuksen" mutta jopa he äityivät viikoiksi paijaamaan ja hoivaamaan omia lasten lapsiaan ja se oli katastrofi ja kauhistuttava väärinkäsitys.En ymmärrä mikä heihin tuli.Olin aivan shokissa kun luin historiaa.Mutta sitten he aloittivat taas ihanan teurastuksen ja keskitysleireillä paloi kauniimmista kaunein tuli ja savupiipuista tuli tämä todellinen realiteetti ja sydäntä lämmittävä kaunein sanoma että Tämä kapinen kurja ihminen todella tuhotaan tältä planeetalta ja LOPULLISESTI.Se on niintainnuttava ja rakaudellinen kokemus että Kumarran syvään sitä ihmistä tai Organisaatiota joka lopullisesti tuhoaa ihmisen maailmasta ja se on sellainen Juhla ja Siunaus että olen valmis kumartamaan ja Siunamaan tätä tapahtumaa Suurella Rakkaudella ja Hiljaisella Nöyryydellä että kyyneleet valuvat silmistäni koska vihdoin Jumala on tehnyt Maailman Viisaimman Teon tuhansiin vuosiin.Aamen

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Linkola on kauniisti ja Rakkaudella sanonut:Kun tämä kapinen kurja ihminen on kuollut niin Luonto ja koko Eko systeemi huokaisee syvään ja suurin ja syvin Armo ja _Tasapaino vihdoin palaa meidän planeetalle ja se on kuin iso kivi tai kalkkarokäärmeen hammas olisi poistunut saappasta ja myrkyttämästä luonnon puhtainta ilmaa ja onnea.
      Rakkaus luonnossa syntyy ilman tätä kapista kurjaa Ihmisen paska raatoa joka valehtelee,pelaa peliä,tappaa ja tuottaa tuhoa missä ikinä hänen kalkkarokäärme luikertelee.Tapa ihminen ja olet sankarini.Tapa kalkkarokäärme ja olet minun sankarini.Taoa ihminen ilman mitään myötätuntoa.Tuhoa se ja huomaat että elämä sen jälkeen on todella "Ihanaa"

    • Anonyymi

      Minä Topi jos saan esittäytyä ja jos Jumala tuhoaa ihmissaastan tältä planeetalta.Niin minä laitan kauneimman puvun päälle ja keskellä kaupununkia levitän käteni ja katson kohti taivasta ja lopulta kumarran asfaltin päällä ja suutelen suurella rakkaudella maata ihmisruumiiden keskellä ja tunnen että mieletöntä ja kaunista Jumala on vihdoin olemassa,

    • Anonyymi

      Kun aamulla ihminen herää kellon soittoon ja sydän täynnä toiveita ja unelmia paremmasta. Tämä väsynyt mutta romatiikko filosofi elättelee unelmia että ihmisestä tulisi jotain hyvää.Tämä tunteellinen filosofi unelmoija kohtaa joka siunatun aamun kurjan ja kylmän todellisuuden että ihminen on vain kurja kapinen likainen omahyväinen rotta eikä mitään muuta.Kun tämä filosofi raahautuu keittiöön tekemään kahvia tai teetä niin tämä kauan odotettu aamujuoma myrkyttyy sekunneissa kun totuus taas tästä kapisesta kurjasta ihmisestä saavuttaa meidän siunatun mielen ja todellisuuden.Mikä kurja ja kauhea todellisuus ihmistä tätä kurjaa nilviäistä ja rottaa seuraa.Jopa Jeesus teki mahdottomia asoita ja temppuja ja lopulta jopa Jeesus tokaisi että tämän kapisen ja valehtelun mestarin edessä joudun heiluttamaan valkoista lippua antautumisen merkiksi

    • Anonyymi

      Ette nyt tosiaankaan ole kyllä mitään katolisia vaan satanisteja . 🔯🤡

    • Anonyymi

      Minun pitää rehellisyydellä sanoa että ” Fanitan”
      tätä aloittelijaa sydämeni pohjasta
      Todella kovaa kamaa.Totuutta jossa ei ole satuja vaan kylmää realiteettia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe