PostNL (Hollanti) toimitus Suomessa

Anonyymi

Jos paketin toimittaja on PostNL, niin miten toimitus hoidetaan Suomessa? Posti/Matkahuolto/joku muu?

14

17020

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Riippuu paketin tyypissä. POSTNL on TNT omistuksessa joka nykyään osa FedEx. Jos peruspaketti voi ajautua Suomen Postille hukattavaksi joka tehnyt paljon jakosopimuksia
      Kuriirifirmojen kautta. Muuten voi FedEx kokeilla jakoa, tosin FedEx ei pakettiautomaatteja käytä vaan kuriiri joskus tulee kokeilemaan jakoa.

• Anonyymi

Sain seurantanumeron lähettäjältä sähköpostissa ja olen yrittänyt jäljittää pakettia kyseisen kuljetusfirman sivuilta. Ei löydy ainakaan vielä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sain seurantanumeron lähettäjältä sähköpostissa ja olen yrittänyt jäljittää pakettia kyseisen kuljetusfirman sivuilta. Ei löydy ainakaan vielä.

Minulle tuli torstaina paketti Postin toimituksena. Tsekkaa Postin lähetyksen seurannasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle tuli torstaina paketti Postin toimituksena. Tsekkaa Postin lähetyksen seurannasta.

PostNL, entiseltä nimeltään TNT NV, on hollantilainen postipalveluyritys, joka harjoittaa kirjeiden ja pakettien kuljetusta.
        Voit seurata esim. yrityksen kautta toimitettuja Aliexpress - paketteja Suomen postin lähetyksen seurannan kautta. Yleensä PostNL: n Aliexpress - lähetysten seurantanumero näyttää tältä: RU123456789NL. Aliexpressin ja PostNL: n yhteistyö tarkoittaa, että tilaukset voidaan toimittaa paljon nopeammin. Kiinasta määränpäähän toimitus kestää vain 5–7 arkipäivää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

PostNL, entiseltä nimeltään TNT NV, on hollantilainen postipalveluyritys, joka harjoittaa kirjeiden ja pakettien kuljetusta.
        Voit seurata esim. yrityksen kautta toimitettuja Aliexpress - paketteja Suomen postin lähetyksen seurannan kautta. Yleensä PostNL: n Aliexpress - lähetysten seurantanumero näyttää tältä: RU123456789NL. Aliexpressin ja PostNL: n yhteistyö tarkoittaa, että tilaukset voidaan toimittaa paljon nopeammin. Kiinasta määränpäähän toimitus kestää vain 5–7 arkipäivää.

En ole tilannut Kiinasta mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole tilannut Kiinasta mitään.

Kiina olikin vain esimerkki. Tsekkaa Suomen postin seurannasta ja PostNL:n seurannasta
        https://www.aftership.com/couriers/postnl-international

• Anonyymi

Iso kiitos anonyymille! Vahvistan tämän. Postnl:n paketti. Seurantanumerolla löytyy Suomen postin sivuilta. Tää threadi tarvis kovasti bumppia, ettei tarvitsisi ettiä liikoja. En siis tänne meinannu löytää..

• Anonyymi

Huumetulliin pysähtyy, turha yrittää.

• Anonyymi

Kiinasta määränpäähän toimitus kestää vain 5–7 arkipäivää.
      .... Destination Country - Finland
      Origin Country - China(Global Cainiao): Go to official website
      2021-10-27
      17:47:00
      Hand over to airline,
      2021-10-15
      14:21:16
      Received by line-haul,
      2021-10-15
      04:43:41
      Outbound in sorting center,
      2021-10-13
      19:13:41
      Inbound in sorting center,
      2021-10-13
      16:14:37
      Accepted by carrier,
      -Tämä 11.11. ei ole viläkään saapunut perille, eikä tullaustarpeestakaan ole tullut viestiä. -missähän 'kupeksii'

• Mulla on samma kysymys

• Anonyymi

Moikka mulla on yksi Posti paketti tulee hollanti mutta noin kuukausi ei saapunut

• Anonyymi

Tuodaanko lähetyksiä sunnuntaisin.
      Markku.

• Anonyymi

Tuojastahan tuo on kiinni, kysy rohkeasti.

• Anonyymi

Kummaa touhua, paketti lähtenyt Hollannista PostNl toimittamana. Saapunut seurannan mukaan Suomeen viikko sitten.

Sattumalta laitoin seuranta numeron Suomen postiin, sieltähän se paketti löytyi. Mutta Suomen Posti ei ilmoittanut minulle mitään, vaikka paketin päällä on kännynumero ja s-posti numero. Kummaa touhua.

Kiinasta paketti tulee viikossa, Euroopasta menee kolme viikkoa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      75
      1430
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      248
      1342
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      1116
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1098
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      795
    6. 65
      774
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      757
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      738
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      711
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      647
    Aihe