PostNL (Hollanti) toimitus Suomessa

Anonyymi

Jos paketin toimittaja on PostNL, niin miten toimitus hoidetaan Suomessa? Posti/Matkahuolto/joku muu?

13

12535

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riippuu paketin tyypissä. POSTNL on TNT omistuksessa joka nykyään osa FedEx. Jos peruspaketti voi ajautua Suomen Postille hukattavaksi joka tehnyt paljon jakosopimuksia
      Kuriirifirmojen kautta. Muuten voi FedEx kokeilla jakoa, tosin FedEx ei pakettiautomaatteja käytä vaan kuriiri joskus tulee kokeilemaan jakoa.

      • Anonyymi

        Sain seurantanumeron lähettäjältä sähköpostissa ja olen yrittänyt jäljittää pakettia kyseisen kuljetusfirman sivuilta. Ei löydy ainakaan vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain seurantanumeron lähettäjältä sähköpostissa ja olen yrittänyt jäljittää pakettia kyseisen kuljetusfirman sivuilta. Ei löydy ainakaan vielä.

        Minulle tuli torstaina paketti Postin toimituksena. Tsekkaa Postin lähetyksen seurannasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle tuli torstaina paketti Postin toimituksena. Tsekkaa Postin lähetyksen seurannasta.

        PostNL, entiseltä nimeltään TNT NV, on hollantilainen postipalveluyritys, joka harjoittaa kirjeiden ja pakettien kuljetusta.
        Voit seurata esim. yrityksen kautta toimitettuja Aliexpress - paketteja Suomen postin lähetyksen seurannan kautta. Yleensä PostNL: n Aliexpress - lähetysten seurantanumero näyttää tältä: RU123456789NL. Aliexpressin ja PostNL: n yhteistyö tarkoittaa, että tilaukset voidaan toimittaa paljon nopeammin. Kiinasta määränpäähän toimitus kestää vain 5–7 arkipäivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PostNL, entiseltä nimeltään TNT NV, on hollantilainen postipalveluyritys, joka harjoittaa kirjeiden ja pakettien kuljetusta.
        Voit seurata esim. yrityksen kautta toimitettuja Aliexpress - paketteja Suomen postin lähetyksen seurannan kautta. Yleensä PostNL: n Aliexpress - lähetysten seurantanumero näyttää tältä: RU123456789NL. Aliexpressin ja PostNL: n yhteistyö tarkoittaa, että tilaukset voidaan toimittaa paljon nopeammin. Kiinasta määränpäähän toimitus kestää vain 5–7 arkipäivää.

        En ole tilannut Kiinasta mitään.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Iso kiitos anonyymille! Vahvistan tämän. Postnl:n paketti. Seurantanumerolla löytyy Suomen postin sivuilta. Tää threadi tarvis kovasti bumppia, ettei tarvitsisi ettiä liikoja. En siis tänne meinannu löytää..


    • Anonyymi

      Huumetulliin pysähtyy, turha yrittää.

    • Anonyymi

      Kiinasta määränpäähän toimitus kestää vain 5–7 arkipäivää.
      .... Destination Country - Finland
      Origin Country - China(Global Cainiao): Go to official website
      2021-10-27
      17:47:00
      Hand over to airline,
      2021-10-15
      14:21:16
      Received by line-haul,
      2021-10-15
      04:43:41
      Outbound in sorting center,
      2021-10-13
      19:13:41
      Inbound in sorting center,
      2021-10-13
      16:14:37
      Accepted by carrier,
      -Tämä 11.11. ei ole viläkään saapunut perille, eikä tullaustarpeestakaan ole tullut viestiä. -missähän 'kupeksii'

    • Mulla on samma kysymys

    • Anonyymi

      Moikka mulla on yksi Posti paketti tulee hollanti mutta noin kuukausi ei saapunut

    • Anonyymi

      Tuodaanko lähetyksiä sunnuntaisin.
      Markku.

      • Anonyymi

        Tuojastahan tuo on kiinni, kysy rohkeasti.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1505
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      170
      1203
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1060
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      947
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      870
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      793
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    10. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      59
      725
    Aihe