Kuntosalisulun piti loppua 30.4. No thl päätti että kunnat saavat itse päättää avaavatko tiloja. No yllätys yllätys lempäälä velkakunta pihi paska pitää tietenkin tilat kiinni eikä edes kerro milloin aukeavat.
Varasin juuri ajan terapiaan kun en pääse purkamaan aggressioitani kuntosalille niin varmaankin halvaksi tulee kunnalle. Ei ole varaa käydä yksityisillä kuntosaleilla ellei kunta anna maksusitoumusta.
Selvitän kuka päätöksen takana on vapun jälkeen ja menen kuntatoimistoon puheille. Uskovaisia pehmeepäitä kunta täys valtuustoa myöten.
Kuntosalit toistaiseksi kiinni
5
84
Vastaukset
- Anonyymi
Lopeta tupakointi, nuuska, alkoholi ja muut ............ aina on rahaa ja aikaa siihen mitä pitää tärkeänä, no tätähän et käsitä etkä mistään mitään ymmärrä kuitenkaan koskaan.
- Anonyymi
Lempääläläisessä kuntosalissa tuore vaara olla altistunut koronalle.Aamulehti uutisoi.https://www.aamulehti.fi/koronavirus/art-2000007987326.html
- Anonyymi
Pullistelijoille korona altistuna. Lempäälän Sääksjärvellä sijaitsevalla Heath & Body Co Old School -kuntosalilla on voinut altistua koronavirukselle, tiedottaa Tampereen yliopistollinen sairaala Twitterissä. Jos olit paikalla maanantaina 17. toukokuuta kello 16.
- Anonyymi
Katso ympärillesi näitä läskiperse ämmiä ,ja hyvin nuorena, joka paikka täynnä,
ei tässä kylässä kuntoilla , kun oikein ajattelet, ei todellakaan,
eivät ymmärrä ettei ledginssit todellakaan sovi suurimmalle osalle , eivät ymmärrä etteivät ymmärrä, omasta mielestään varmaan kauniita.....- Anonyymi
Joopa joo, ei sovi ledginssit monellekaan, tuossa raitilla tallaajalle. Käsitykseni on, ettei monella ole lainkaan peiliä kotonaan. Tai ei ole tullut vilkaiseeksi siihen, ei ainakaan toisen peilin avulla, jolloin saisi käsityksen myös takalistostaan ja säärtensä paksuudesta. Kuva ei ole useinkaan kovin mairitteleva, mitä olen seurannut ohikulkijoita takaapäin. Hu hitsii, mikä näky !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876