Onko maksuttomia naisia missään tarjolla?

Anonyymi

Pitkäaikaistyöttön ja harvemmin on sitä rahaa käyttää niin onko sellaisia ilmaisia naisia olemassa seksi ja seuraa varten? Aika normaalia menoa olisi kyseessä, pestyt hampaat ja puhtaat lakanat. Ei lemmikkejä eikä turhia puheita selvinpäin. Maaseudulla kirjastojen uudelleen organisoinnissa voisi löytää uusia toimintamalleja kun kortit olisi jo valmiiksi, että voisi "lainata" ja tuoda kuukauden päästä takaisin "teoriassa" Mielestäni prostituutiossa ei ole mitään muuta väärää jos ei sillä aleta lypsämään toisen omaisuutta koukuttamalla, vaikka kerran yksi tyttö pyysi ensi kahvin jälkeen ostamaan talon, kieltäydyin vetoamalla vähävaraisuuteeni se oli hänelle pettymys, oli varmaan ehtinyt jo suunnittelemaan kaiken valmiiksi. Emme enää tavanneet. Kaipaan häntä silti, vaikka siitä on jo 20 vuotta.

7

450

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minut iski 14 vuotta nuorempi nainen, joka pitää minusta hyvää huolta. Tuo ruokaa kaupasta ja riittää, että minä maksan sähkö- ja vesilaskut.

• Anonyymi

Olet sä sähkö- ja vesivoima ministeri?

• Kaikki naiset ovat maksullisia, kyse on vain hinnasta. Yleensä rehelliset ammattimaisesti palveluitaan myyvät naiset tulevat halvemmiksi kuin näennäisesti "maksuttomat" naiset.

• Anonyymi

Nimenomaan.

• Anonyymi

Lienee miehessä jotain vähemmän naisiin vetoavaa ominaisuutta jos ei löydy naista joka panisi silkasta halusta. Nimittäin halu se on naisellakin mutta ei keneen tahansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lienee miehessä jotain vähemmän naisiin vetoavaa ominaisuutta jos ei löydy naista joka panisi silkasta halusta. Nimittäin halu se on naisellakin mutta ei keneen tahansa.

Mikä tällainen ominaisuus on? Voiko minulla olla tuo ominaisuus, ilmeneekö se jossain? Totta jos nyt ajattelen niin en ole tuota naisen halua koskaan nähnyt, onko se sama kuin miehillä, mutta ilman penistä siis seksissä, vastapano? Aktin tiedän, mutta tuo ominaisuus asia on uutta. Rahaahan minulla ei ole joten se ei ole se ominaisuus ja monet ovat sanoneet hurmurin näköiseksi joten ei ulkonäkö sekään ole. Osaan kirjoittaa ja lukea, myös hiukan sivistynyt käytökseltäni. Voiko ominaisuus olla näkymätön? Kysyn nyt sinulta koska sinulla se on, ethän muuten noin olisi sanonut. Oletan tietenkin kirjoitus tyylistäsi että olet mies ja jos olet nainen niin olet varmaan vain pirullinen.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2300
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      26
      974
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      902
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      568
      835
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      738
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      670
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      30
      627
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      66
      625
    Aihe