vaikka olet kristillisten riveissä sinua kunnioitan rehellisten ja hyvien mielipiteiden takia . nyky hallituksen aikana tuntuu että normaalius on epänormaalia. elikkä onko jo niin pitkällä kohta että jo heteurestakin sakotetaan.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Syyttäjä Toiviaisen mielestä on ilmeisesti normaalia ja kaunista katseltavaa kun silloinen ministeri Haavisto laittaa kalunsa nuoren Antonion peräsuoleen?
- Anonyymi
Maailmassa tehdään pahempaakin kuin tuo edellä kuvailtu lemmenkohtaus!
Onko Räsänen itse kaapissa?
Hitler oli ns. varttijuutalainen ja halusi tuhota juutalaiset herää kysymys...
- Anonyymi
Hän on tahtonut kaikille vain hyvää. Kieroutuneet yrittävät vääntää asioita päälaelleen. Valtakunnansyyttäjä vaikuttaa erityisen kieroutuneelta.
- Anonyymi
Homoseksuaalisissa suhteissa ei aina ole mitään seksia. Ollaan rakastuneita vain henkisesti.
- Anonyymi
Silloin se ei ole homoseksuaalinen, vaan homoeroottinen suhde.
- Anonyymi
Päivi Räsänen pitää omaa vakaumustaan tärkeimpänä ja eroaa kirkosta.
- Anonyymi
Ei oo terve ken uskoo tonttuihin, uskovaisia ei pidä päästää asioista päättämäään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761642
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107849En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 132604
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo78561- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510