vaikka olet kristillisten riveissä sinua kunnioitan rehellisten ja hyvien mielipiteiden takia . nyky hallituksen aikana tuntuu että normaalius on epänormaalia. elikkä onko jo niin pitkällä kohta että jo heteurestakin sakotetaan.
päivi räsänen
5
133
Vastaukset
- Anonyymi
Syyttäjä Toiviaisen mielestä on ilmeisesti normaalia ja kaunista katseltavaa kun silloinen ministeri Haavisto laittaa kalunsa nuoren Antonion peräsuoleen?
- Anonyymi
Maailmassa tehdään pahempaakin kuin tuo edellä kuvailtu lemmenkohtaus!
Onko Räsänen itse kaapissa?
Hitler oli ns. varttijuutalainen ja halusi tuhota juutalaiset herää kysymys...
- Anonyymi
Hän on tahtonut kaikille vain hyvää. Kieroutuneet yrittävät vääntää asioita päälaelleen. Valtakunnansyyttäjä vaikuttaa erityisen kieroutuneelta.
- Anonyymi
Homoseksuaalisissa suhteissa ei aina ole mitään seksia. Ollaan rakastuneita vain henkisesti.
- Anonyymi
Silloin se ei ole homoseksuaalinen, vaan homoeroottinen suhde.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354593- 553165
- 302863
- 602787
- 62370
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542165- 151589
- 171564
- 161504
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81498